Nie, w RB masz "działa dokładnie jak KB, ale na większe modele też, wyłączając swarmy". Skoro nasz poczciwy KB działa na części modelu, a nie na całość(inaczej jeździec na smoku byłby bezpieczny) to HKB niestety(na szczęście) tak samoShino pisze:Swoja droga skoro heroi killing blopw sciaga caly model to zdejmuje tez jezdzcow z monster mountami?
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Sam w końcu mówiłeś, że atakujesz załogantów, a nie maszynę w CC. KB powinien działać
Lidder pisze:Nie, w RB masz "działa dokładnie jak KB, ale na większe modele też, wyłączając swarmy". Skoro nasz poczciwy KB działa na części modelu, a nie na całość(inaczej jeździec na smoku byłby bezpieczny) to HKB niestety(na szczęście) tak samoShino pisze:Swoja droga skoro heroi killing blopw sciaga caly model to zdejmuje tez jezdzcow z monster mountami?
KB działa na Infantry/Cavalery/War Beasts na wszystko inne działa tylko Heroic Killing Blow RB str.72Shino pisze:czyli na maszyny nie dziala zwykly kb?
Co do bohaterów na monsterach to pomimo iż w większości przypadków traktowani są jako Monster unit type to w sytuacji CC już nie, RB. str104 także można zdekapitować gienka nie tykając smoka.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Zaraz, zaraz, zaraz...katerek pisze:KB działa na Infantry/Cavalery/War Beasts na wszystko inne działa tylko Heroic Killing Blow RB str.72
Co do bohaterów na monsterach to pomimo iż w większości przypadków traktowani są jako Monster unit type to w sytuacji CC już nie, RB. str104 także można zdekapitować gienka nie tykając smoka.
Czyli thunderstomp i stomp działa na kolesia na smoku...?
W końcu to infantry w cc...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Chyba nie.M.T. pisze:Wygląda na to, że tak.tomasso pisze:Gyrocopter strzela raz na grę?
To nie jest tak jak z salkami?
A jeszcze podczepię się o koptera... czy on nie może dać flee?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Bo się nie porusza po ziemi a flee dajesz tylko po ziemi...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
bigpasiak pisze:Bo się nie porusza po ziemi a flee dajesz tylko po ziemi...
jeśli to o żyrka to może dawać flee bo z tego co pamiętam to w podręczniku do krasi jest napisane że zawsze może robić flee... jakoś tak to szło "do sprawdzenia dokładnie"Dmtrij pisze:hmmm dobre pytanie...
Ewidentny bubel.
Gyro może tylko latać, jeśli nie może latać, nie może się ruszyć.
Robiąc flee nie można latać.
Z drugiej strony pozostaje zapisek o a'la fastowości gyrosa (niedorobiony feigned flight).
Ciekawe co teraz.
Gyro może tylko latać, jeśli nie może latać, nie może się ruszyć.
Robiąc flee nie można latać.
Z drugiej strony pozostaje zapisek o a'la fastowości gyrosa (niedorobiony feigned flight).
Ciekawe co teraz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Jest to tym większy bubel, że jako jednostka latająca, Gyrocopter posiada zasadę Swiftstrider - zasadę, która narzuca rzut 3D6 (i odrzucenie najmniejszego wyniku) przy ucieczce/gonieniu i poruszeniu się na dystans wyrzucony.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
muliła, została wyłączona - dzięki temu forum się nie wywala.zembol pisze: BTW: co się dzieje z wyszukiwarką na forum? Czy ja jestem lewy, czy się spsuła?
Mac pisze:Jest to tym większy bubel, że jako jednostka latająca, Gyrocopter posiada zasadę Swiftstrider - zasadę, która narzuca rzut 3D6 (i odrzucenie najmniejszego wyniku) przy ucieczce/gonieniu i poruszeniu się na dystans wyrzucony.
a to nie mozna uznac ze jak gyro niemoze skorzystac z zasady fly nie moze sie ruszyc, to by uproscilo wiele.If the gyrocopter can't fly for any reason, it can't move.
pozatym sam ruch okreslony jest jako /swoop or glide/.
no ale raw'ujac to roznie bywa ;/, ale ja bym na waszym miejscu przyjol taka interpretacje bo to uwala juz zyrka totalnie.
Jednak flee jest zawsze po glebie bez podskakiwania i podlatywania...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
no i?bigpasiak pisze:Jednak flee jest zawsze po glebie bez podskakiwania i podlatywania...
jezeli zyro nie moze uzyc zasady fly to nie moze sie ruszyc. (taka luzna interpretacja)
a zasady fly daje opcje flee ze po ziemi i 3d6<2d6, fluffowo jak to ma przebiegac mnie nie interesuje
nie wiem po co uwalac zyrka, przymknac oko i grac.