General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Bestialle: Flying Horror [30.0]
The Severed: Goulkin [25.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Helm of Commandment [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Black Periapt [15.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Power Scroll [35.0]
Tallisman of Lycni [10.0]
1 Necromancer @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25.0]
2: Vanhel's Danse Macabre [0.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1: Raise Dead [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
29 Grave Guard @ 465.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
23 Crypt Ghouls @ 200.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2499.0
Standardowo Lordzik z hełmem i lataniem, co by był zawsze tam gdzie go potrzeba. Dość wytrzymały, coby serce armii nie padło

(takie pytanie odrazu - jeżeli necro zna raise dead a drugi necro zna vanhala to znaczy, że lordzik nie może już znać tych dwóch spelli więc automatem zna spelle od 3 do 6 plus ofc IoN. ? )
Vargulfy moim zdaniem najlepiej się sprawdzają na turniejowe rozpy ( BC za małe pierdolnięcie + może zepsuć magie, Wraity kiłowe na demony i WE oraz armie mega magowne, BK za drodzy)
Gwardia dla hordy, fell baty do odginania szarż.
Dwie 10 ścierwa coby herosów gdzieś schować w razie potrzeby, no a reszta ścierwa do bitki.
Proszę o opinie.