VC 2500 8ed. rozpa turniejowa
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
VC 2500 8ed. rozpa turniejowa
1 Vampire Lord @ 450.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Bestialle: Flying Horror [30.0]
The Severed: Goulkin [25.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Helm of Commandment [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Black Periapt [15.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Power Scroll [35.0]
Tallisman of Lycni [10.0]
1 Necromancer @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25.0]
2: Vanhel's Danse Macabre [0.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1: Raise Dead [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
29 Grave Guard @ 465.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
23 Crypt Ghouls @ 200.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2499.0
Standardowo Lordzik z hełmem i lataniem, co by był zawsze tam gdzie go potrzeba. Dość wytrzymały, coby serce armii nie padło Vampir z forbidenem zna detha ofc. Necrosi tylko dlatego, żeby nosili to czego już Lord nie zmieścił.
(takie pytanie odrazu - jeżeli necro zna raise dead a drugi necro zna vanhala to znaczy, że lordzik nie może już znać tych dwóch spelli więc automatem zna spelle od 3 do 6 plus ofc IoN. ? )
Vargulfy moim zdaniem najlepiej się sprawdzają na turniejowe rozpy ( BC za małe pierdolnięcie + może zepsuć magie, Wraity kiłowe na demony i WE oraz armie mega magowne, BK za drodzy)
Gwardia dla hordy, fell baty do odginania szarż.
Dwie 10 ścierwa coby herosów gdzieś schować w razie potrzeby, no a reszta ścierwa do bitki.
Proszę o opinie.
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Bestialle: Flying Horror [30.0]
The Severed: Goulkin [25.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Helm of Commandment [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Black Periapt [15.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Power Scroll [35.0]
Tallisman of Lycni [10.0]
1 Necromancer @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25.0]
2: Vanhel's Danse Macabre [0.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1: Raise Dead [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
29 Grave Guard @ 465.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
22 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
23 Crypt Ghouls @ 200.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2499.0
Standardowo Lordzik z hełmem i lataniem, co by był zawsze tam gdzie go potrzeba. Dość wytrzymały, coby serce armii nie padło Vampir z forbidenem zna detha ofc. Necrosi tylko dlatego, żeby nosili to czego już Lord nie zmieścił.
(takie pytanie odrazu - jeżeli necro zna raise dead a drugi necro zna vanhala to znaczy, że lordzik nie może już znać tych dwóch spelli więc automatem zna spelle od 3 do 6 plus ofc IoN. ? )
Vargulfy moim zdaniem najlepiej się sprawdzają na turniejowe rozpy ( BC za małe pierdolnięcie + może zepsuć magie, Wraity kiłowe na demony i WE oraz armie mega magowne, BK za drodzy)
Gwardia dla hordy, fell baty do odginania szarż.
Dwie 10 ścierwa coby herosów gdzieś schować w razie potrzeby, no a reszta ścierwa do bitki.
Proszę o opinie.
Ja wole BC ale to nie ważne.
10 ghuli się nie bierze!!! Spadają od 1 ostrzalu.
Weź tak: (ja to biorę)
lorda
+2 kostki
summon ghuls
ward na 4+
4 m lev
helm
scoll
vampir ten z power scrollem
wight king bsb ( albo z 2+ savem i kb na 5+ albo z wardem na 4 pd strzelania i GW)
20 ghuli
30 ghuli
30 ghuli
oczywiście z ghastami
40 gg coby jak kilku zginie żeby wyplacili tyle ile trzeba z FCG i +1 do trafiania
coach
2 wraity i Basia
To tak bez punktacji coś tam się może nie zgadzać ale nie chce mi się liczyć
10 ghuli się nie bierze!!! Spadają od 1 ostrzalu.
Weź tak: (ja to biorę)
lorda
+2 kostki
summon ghuls
ward na 4+
4 m lev
helm
scoll
vampir ten z power scrollem
wight king bsb ( albo z 2+ savem i kb na 5+ albo z wardem na 4 pd strzelania i GW)
20 ghuli
30 ghuli
30 ghuli
oczywiście z ghastami
40 gg coby jak kilku zginie żeby wyplacili tyle ile trzeba z FCG i +1 do trafiania
coach
2 wraity i Basia
To tak bez punktacji coś tam się może nie zgadzać ale nie chce mi się liczyć
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
ofc te 10 guli są schowane za oddziałami tak aby było ich trudno zestrzelić, można też dać fell baty przed nich, żeby przeciwnik miał -1 do hita. Zresztą raczej nikt nie będzie strzelał w 10 ghuli bo mają więcej celi które są dla nich zagrożeniem jak np vargulf czy gwardia.
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
wszyscy bohaterowie są w tych 10 ghuli czyli 2 necra w 10 ghuli a gienio w drugiej 10 ghuli (to nie są bohaterowie do walki ) a ten vamp z ps jest w jednej 20 ghuli i wychodzi żeby puścić słoneczko od boku. Mnie bardziej zastanawia gdzie ty trzymasz swoich bohaterów?
Feedback tez jest fajnym scrollem, jednak na 4 lvl magu raczej za dużo nie zrobi (oni mają przeważnie WSv) a zabicie 2lvl maga przeciwnikowi nie daje aż takiej przewagi jak 4lvl mag w żabie, który nie castuje i nie dodaje swojego lvl do wyniku rzutu. Drugą sprawą jest to jeżeli mag jest w oddziale cavalery i zostanie żabą, to ta cavaleria juz nie może szarżować w turze opponęta, ponieważ zaba ma tylko Mv1. To tylko moja opinia, rozumiem że są wielbiciele feedbacka, bo jak pisałem jest fajny, ja jednak wole hex'a.
Wiadomo, zawsze będzie jakiś minus, oby ich było tylko jak najmniej. Nie ma idealnej rozpy moim zdaniem.
Feedback tez jest fajnym scrollem, jednak na 4 lvl magu raczej za dużo nie zrobi (oni mają przeważnie WSv) a zabicie 2lvl maga przeciwnikowi nie daje aż takiej przewagi jak 4lvl mag w żabie, który nie castuje i nie dodaje swojego lvl do wyniku rzutu. Drugą sprawą jest to jeżeli mag jest w oddziale cavalery i zostanie żabą, to ta cavaleria juz nie może szarżować w turze opponęta, ponieważ zaba ma tylko Mv1. To tylko moja opinia, rozumiem że są wielbiciele feedbacka, bo jak pisałem jest fajny, ja jednak wole hex'a.
Wiadomo, zawsze będzie jakiś minus, oby ich było tylko jak najmniej. Nie ma idealnej rozpy moim zdaniem.
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
Jeżeli wystawisz te 10 ghuli na ostrzał czegokolwiek to gratuluje pomysłu... Od 7 ed gram na tym knifie i jeszcze coś takiego mi się nie zdarzyło. Zawsze można to schować. BTW jaka armia ma aż tak zajebistych łuczników PLUS klope PLUS na tyle mocna magie, żeby jeszcze pociski posadzić ?
Jakich i ilu?JarekK pisze:Już ci pisali ze 10 ghuli ginie od ostrzalu lucznikow
60 trafiających na 4+, jupi!
(oczywiście wszyscy widzą ten oddział)
MirrorMyter pisze:BTW jaka armia ma aż tak zajebistych łuczników PLUS klope PLUS na tyle mocna magie, żeby jeszcze pociski posadzić ?
Można zawsze wziąść Hex i Feedback .
A 10 ghuli naprawde spadają od łuków a magia zabija bohaterów sam tak planowałem w mojej rozpie ii też mnie pojechali .
A 10 ghuli naprawde spadają od łuków a magia zabija bohaterów sam tak planowałem w mojej rozpie ii też mnie pojechali .
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2