Spawn

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ta cala sprawa z tym spawnem jest smieszna :)..
niby czemu on ma byc piechota? jesli spawn to piechota to moje orly tez sa piechota (postawaka 40x40 ) :)

do domku prosze spawnami nie wchodzic - bo zaczne wlatywac tam orlami :)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

A co masz napisane przy opisie orła ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Aro pisze:A co masz napisane przy opisie orła ??
nic szczegolnego..
ze kazdy orzel jest single unit, ze mozna brac 2 na slot rare, ze jego szpony licza sie jako HW oraz ze ma zasade specjalna Fly.

w karcie wydanej przez GW z rozmiarami podstawek ma wpisane 40x40 mm :)

o tym ze monster nigdzie nie wspomnieli.. czy moge z tego wnioskowac ze orzel to piechota? chyba nie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Latacz = piechota -- o coś nowego ;)

Chyba przy orzełku jest napisane, że jest traktowany jak monster - a gdzie masz taki zapisek przy Spawnie ?? pominę już inne argumenty, które zostały już w tym temacie podane.

OK a czy Salamandra może wejść do domu ?? bo to będzie lekkie przegięcie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

salka to monster i handlers. Spawn to monster na podstawce 40x40 , orzeł to monster na 40x40 latajacy , furie i harpie to latająca piechota jak na mój gust

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

salka akurat to jest skirmish a nie monster & handlers :P juz gdzies to bylo kiedys

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Przeciez macie to uscislone
1) Potworami nie mogą być bohaterowie (do ogromnych bohaterów stosują się jedynie
zasady ruchu potworów – patrz errata). Potworami nie są zatem np. większe demony,
ancient treeman, shaggoth champion.
2) Wszystkie monstrous mounts (patrz str. 59 rulebook) to oczywiście potwory.
3) Potwory to wszystkie istoty na podstawkach 50x50 mm lub większych, za
wyjątkiem: ogre hunter. Przypominamy, Ŝe tomb scorpion równieŜ wystawiany jest na
50x50 mm (Anthony Reynolds FAQ) i zatem jest potworem.
4) potwory to takŜe następujące istoty na podstawkach 40x40 oraz nieokreślonych:
great eagle, gorger, spawn of chaos, hellcannon, merwyrm.
Wiec nie ma bata wejsc do domku.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

uscislone tak... a jak jest naprawde?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

naprawde jest tak jak w uscisleniach :D

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Shino pisze:salka akurat to jest skirmish a nie monster & handlers :P juz gdzies to bylo kiedys
Skirmisz na zasadach potworków ona np rzucają bound monstera czego piechota nie robi

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

oficjalnie czy wg LS?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

oficjalnie czy wg LS?
oficjalny czyli wg LS. Przynajmniej na turniejach uznających usciślenia, czyli na jakichś 99% :D

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Hydra to też tera skirmish, więc zaraz nią wejdę do domku...
Nie udało się? Oj, to wchodzę oddziałem rankowej piechoty ze Slannem, tego chyba na LS nie przewidzieli, ha, ha....
Głupia LS... Ha, ha...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Gogol pisze:
Shino pisze:salka akurat to jest skirmish a nie monster & handlers :P juz gdzies to bylo kiedys
Skirmisz na zasadach potworków ona np rzucają bound monstera czego piechota nie robi
Salki są piechotą nie monsterami. Nie odnosi się do nich zasada monsters and handlers, czyli jako ze sa na podstawkach ogrowych są piechotą, która ma specjalną zasadę ze rzuca monster reaction.

pzdr

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Jacku, mam zacząć wycinac twoje posty w których piszesz pierdoły? Nie rób tego boludzie to czytają i Ci wierzą.

[/quote]Hydra to też tera skirmish, więc zaraz nią wejdę do domku...
[/quote]

bzdura. Hydra nie jest spowalniana przez teren, rusza sie jak skirmisz, ale do domku nie wlezie.

Slann w domku...hmmmm... tak :)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Nie no bez jaj.... Salka może wejść do domku - może jakieś UŚCIŚLENIA odnośnie wchodzenia do domku przydałyby się...

Teraz już wiem, czemu gracze z wyższej półki (znający dobrze zasady) nie wypowiadają się na takie tematy... a wypowiedzi JJ mają głębszą myśl ;)

A właśnie czy GOGOL ma rację pisząc iż FURIE i HARPIE to latająca piechota ??
Obrazek

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Ma.

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

ma. i ze moga sobie wejsc do domku, a nawet zaatakowac oddzial w domku szarzujac na niego lotem.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Crusader pisze:
Gogol pisze:
Shino pisze:salka akurat to jest skirmish a nie monster & handlers :P juz gdzies to bylo kiedys
Skirmisz na zasadach potworków ona np rzucają bound monstera czego piechota nie robi
Salki są piechotą nie monsterami. Nie odnosi się do nich zasada monsters and handlers, czyli jako ze sa na podstawkach ogrowych są piechotą, która ma specjalną zasadę ze rzuca monster reaction.

pzdr
I na którą działają czary z bista ... i collar of zorga ... strasznie naciągana interpretacja jak dla mnie to ich bycie piechotą jest w cholere wątpliwe i IMHO są oddziałem mieszanym złozonym z skinków które piechota same w sobie są i jak salki zdechnąto do domku wejść mogą ale salka jako salka nie jest piechotą podobnie jak nie jest nia np chaos warhound

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

IMO tak powinno byc, ale niestety z uscislen tak nie wynika.

ODPOWIEDZ