Bardzo śmieszne... Gdzie znaleźliście ten zapis co to nasze żyrki nie mogą uciekać? Bo jesli chodzi tylko o zasade w RB: ''Flyers always move on the ground when attempting to flee or purse" no to:BOGINS pisze: Co do żyrków. Niestety prawda, ze nie mogą uciekać.
1) Nie ma w tym zapisie nic na temat tego co sie dzieje kiedy unit nie ma ''naziemnego'' mova
2) Nawet jak ktoś zinterpretował to tak, że gyros nie moze się ruszyć to w naszym AB (który jest z bazy stawiany ponad RB) jest wyraźnie napisane, że żyros może deklarować flee (po którym ma darmowy ruch), tak więc jeśli może deklarować flee, to może też uciekać od combata, panik i czego tam jeszcze chce.
No kurcze zgadzam się co do takich rzeczy, że templatem wali na 4+ i strzela max po 10 calach ale z tym uciekaniem to juz jest przegięcie.
Co do samej użyteczności żyrosów, to niegrywalne były one tylko w 6 ed., kiedy praktycznie wszystko co mialo 360' moglo w nie zaszarzowac i gyros automatycznie spadal po przegranym kombacie.
Po prostu w tej edycji ich rola ulegla zdecydowanej zmianie. Nie sa juz od obcinania march mova, tylko od ziania na te 30- 40- osobowe klocki, czy inne deathstary. Dwie templatki co ture na taki klocuch sprawiaja że zaczyna wymiekac jak maslo na rozgrzanej patelni