a dlaczego nie?Kosa pisze:co?? latający slann? jeszcze czego?/
w koncu je tworzyli prawda?Kosa pisze:moze niech zna jeszcze inkantacje
Moderator: Ziemko
Hehe dobrze powiedzianePaffeu pisze:dobrze byłoby, jakby dając nowy lore zostawili też możliwość korzystania ze starych, bo nie wiadomo czy nie wymyślą czegoś takiego, że slann na półkę znowu powędruje..
TG są unbreakable dokładnie w 98.9%Crusader pisze:Jak dla mnie to temple teraz lepsze są niż unbreakableMają zajebistego stubborna z rerollem ktory dla mnie jest unbreakable
i do tego mogą robić flee przed szarżą
No ale sauruski napewno wróciły by na stół u mnie jakby taka zasada była
pzdr
a mojemu kumplowi się zdarzyło:D wpadłem lancą realmów zeby zatrzymać TG na kilka tur, wygrałęm combat, on nie zdał stubborna z re-rollem i uciekł 5 caliTemple Guard pisze:
TG są unbreakable dokładnie w 98.9%Szansa na oblanie więc to 1.1%, pewnie wielu graczom się jeszcze nie wydarzyło w karierze i życzę, by to nigdy nie nastąpiło, trzeba mieć mega niefarta
No faktycznie niezła akcjaJagal pisze:a mojemu kumplowi się zdarzyło:D wpadłem lancą realmów zeby zatrzymać TG na kilka tur, wygrałęm combat, on nie zdał stubborna z re-rollem i uciekł 5 calija go pogoniłem kawalerią na 4cale
Kupa śmiechu była ;]
Po za tym smok ucieka na 3d6, a slaan na 2d6, co jest istotną różnicą ;pKarol J pisze:Nawet jak nie rzuca to i tak bym sie na to nie zdecydował. Co jak co ale uciekac klockiem za 1500 pkt to samobojstwo. Mozna zrobic flee nawet smokiem ale nie TG z 2 generacja.