Tylko nie Boom! [Empire2600]
Tylko nie Boom! [Empire2600]
2500 Pts - Empire Army
głównie przeciwko WOCH i DE
==LOrd==
1 Wizard Lord @ 280.0 Pts ( METAL )
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Dawn Armour [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
==Hero==
1 Master Engineer @ 100.0 Pts
Grenade Launching Blunderbuss; Pigeon Bombs
1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 140.0 Pts
Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Biting Blade [5.0]
==SPECIAL==
8 Knights of the Inner Circle @ 319.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
==CORE==
19 Crossbowmen @ 182.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Standard: +1 LD
29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts
Frenzy; Flail
33 Halberdiers @ 169.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
==RARE==
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2499.0
Inżynier w odziale kuszników, 3" od Hellstorma + protekcja.
Bsb, Lord mag, kapłan w odziale Halabard.
Moje Pytania:
- Czy warto dawac konnicy "razor standard" jeśli wiemy że od czoła ma nikłe szanse na przebitke?
- Czy warto dawać "+1LD" kusznikom na wypadek jakiejkolwiek paniki?
- Czy Lord mag powinien miec więcej swobody?
- I wszystkie wasze sugestie które mogły by usprawnić tą rozpe
głównie przeciwko WOCH i DE
==LOrd==
1 Wizard Lord @ 280.0 Pts ( METAL )
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Dawn Armour [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
==Hero==
1 Master Engineer @ 100.0 Pts
Grenade Launching Blunderbuss; Pigeon Bombs
1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 140.0 Pts
Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Biting Blade [5.0]
==SPECIAL==
8 Knights of the Inner Circle @ 319.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
==CORE==
19 Crossbowmen @ 182.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Standard: +1 LD
29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts
Frenzy; Flail
33 Halberdiers @ 169.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
==RARE==
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2499.0
Inżynier w odziale kuszników, 3" od Hellstorma + protekcja.
Bsb, Lord mag, kapłan w odziale Halabard.
Moje Pytania:
- Czy warto dawac konnicy "razor standard" jeśli wiemy że od czoła ma nikłe szanse na przebitke?
- Czy warto dawać "+1LD" kusznikom na wypadek jakiejkolwiek paniki?
- Czy Lord mag powinien miec więcej swobody?
- I wszystkie wasze sugestie które mogły by usprawnić tą rozpe
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, o 21:35 przez tilt112, łącznie zmieniany 1 raz.
Priest daje kość DD co turę, a mały mag ma tylko scrola.
Jak dla mnie trochę za dużo wpakowałeś w herosów. Brakuje mi tutaj trzech mortarów. Grałem już z nimi i te ich duże placki naprawdę rozbią rzeźnie.
Jak dla mnie trochę za dużo wpakowałeś w herosów. Brakuje mi tutaj trzech mortarów. Grałem już z nimi i te ich duże placki naprawdę rozbią rzeźnie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej pisze:Priest daje kość DD co turę, a mały mag ma tylko scrola.
Jak dla mnie trochę za dużo wpakowałeś w herosów. Brakuje mi tutaj trzech mortarów. Grałem już z nimi i te ich duże placki naprawdę rozbią rzeźnie.
Też na początku chciałem 3 mortary, ale se mysle... Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar i wychodzą 3 fakt... ten big mortar strasznie niedokładny ale jak trafi to uuuuu
A czy nie jest przypadkiem tak, że inżynier pomaga tylko działu i mortarowi?tilt112 pisze:Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej pisze:A czy nie jest przypadkiem tak, że inżynier pomaga tylko działu i mortarowi?tilt112 pisze:Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar
errata gw pisze:“Master of Ballistics: A Master Engineer
within 3" of a war machine is allowed to take a ‘Look Out Sir!’
roll as if he was within 3" of a unit of five or more models. In
addition, one war machine that is within 3" of a Master
Engineer may re-roll either one scatter dice or one artillery dice
per turn. This may not be used to re-roll the distance bounced
by a cannonball. If the Engineer uses his re-roll ability, he
cannot shoot with his own missile weapon in the same Shooting
phase.”
tilt112 pisze:no metal na DE raczej nie bardzo.
Przecież metal jest zajebisty na DE. Raz że świetnie zabija hydry i CoKi, to jeszcze jest świetną kontrą na kolesia na pegazie z PoKiem i może poważnie zaszkodzić smokowi. Dla mnie bomba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jako że mam ogromnom chęć jechać na Silesiana i mam nadzieje że żaden egzamin mi nie pokrzyzuje planow już zacząłem kleić rozpę na 2600
1 Arch Lector of Sigmar @ 298.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Biting Blade [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 285.0 Pts D. Światła
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts D. Bestii
Magic Level 1
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
35 Halberdiers @ 187.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
34 Swordsmen @ 219.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
24 Flagellant Warbands (Core) @ 250.0 Pts
Frenzy; Flail, propet
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
23 Greatswords @ 270.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician, champion
W tym odddziale:
1 Captain @ 110.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2599.0
Prosze Boga o wolny weekend od szkoły
1 Arch Lector of Sigmar @ 298.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Biting Blade [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 285.0 Pts D. Światła
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts D. Bestii
Magic Level 1
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
35 Halberdiers @ 187.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
34 Swordsmen @ 219.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
24 Flagellant Warbands (Core) @ 250.0 Pts
Frenzy; Flail, propet
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
23 Greatswords @ 270.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician, champion
W tym odddziale:
1 Captain @ 110.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2599.0
Prosze Boga o wolny weekend od szkoły
Niestety nie mógłby bo w 7ed AB do imperium jeszcze demigryfów nie było. Poza tym wtedy helstorm był chyba najlepszą maszynką w grze.malfoj pisze:hellstorm jest słaby bo musisz dokupić inżyniera a za to mógł byś kupić coś sensownego np demigryfy .
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki