Dwarfy na 1400pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Dwarfy na 1400pkt

Post autor: cahir »

Siema jeszcze raz. Po ostatnim poscie udalem sie predko do sklepu i nabylem AB do Dwarfow, gdyz ten od kolegi okazal sie niewypalem. Mam nadzieje, ze ta rozpiska bedzie lepsza. Upchnalem w niej wszystkie modele. Przyjmę każda krytyke ;]

1 Thane 142pts
General, shield
Runic weapon
-Rune of Might
-Rune of Fury
Runic Armour
- Rune of resistance

1 Dragon Slayer 110pts
Runic Weapon
- Master rune of Alaric the Mad
- Rune of striking

12 Warriors 133pts
shields, Musican, Standard Bearer, Veteran

16 Longbeards 283pts
GW, Musican, Standard Bearer, Veteran
@ Master rune of Grungni

10 Rangers 160pts
GW, shields, Veteran

8 Miners 113pts
Musican, Standard Bearer, Prospector

Cannon 140pts
2x Rune of Penetrating

Organ Gun 120pts

Total Army Cost: 1399


Oczekuję konstruktywnej krytyki ;)
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Thane jest ok, choć nie jest za twardy - 3+AS z przerzutem to trochę za mało.
12 Warriorów to trochę za mało - 20 to minimum na te punkty.
16 Longbeardów - ok, ale na te punkty nie potrzeba Ci takich rzeczy jak Master Rune of Grugni - drogi wydatek i spłaci się tylko w momencie, gdy będziesz pewny że wróg wystawi dużo strzelania (DE, Imperium itd.).
10 Rangers - za mała ilość, żeby się sprawdziło. Zamień ten oddział na inny - np. więcej warriorów i longów, albo może jakiś quarrelerow czy thundererów.
8 Minerów - ok, ale bez sztandaru - to może Ci przynieść tylko nie potrzebną stratę.
Cannon - zupełnie nie trafiony zestaw run. Działo już i tak ma 10 siły, więc powiększanie jej nie ma sensu. No chyba, że chcesz go wykorzystać tylko do grapeshotów - ale to też nie opłaca się zupełnie względem poniesionych kosztów.
Organki to dobry wybór na te punkty.

Brak Ci zupełnie antymagii - jeśli przeciwnik nie bierze magii, jest ok, ale jeśli bierze to możesz mieć spore problemy. Grasz na małe punkty, ale może się zdarzyć, że wszyscy bohaterowie przeciwnika to magowie.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

mam zamiar kupic w najblizszym czasie troche Longbeardow/warriorsow. usune z minersow sztandar i z dlugich runy, ale obawiam się, że wtedy moze byc krucho z dobiciem do tych 1400pts, ale po dodaniu w niedlugim czasie nowych zolnierzy powinno byc ok

a co do magii - jak na razie moim glownym przeciwnikiem jest brat, grajacy O&G z jednym gobosem-szamanem, na dodatek 1lvl mage ;] (sorki za okreslenie, przyzwyczajenie z wowa). Zainwestuję jednak w runesmitha, ale jeszcze nie teraz.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

ODPOWIEDZ