Siema jeszcze raz. Po ostatnim poscie udalem sie predko do sklepu i nabylem AB do Dwarfow, gdyz ten od kolegi okazal sie niewypalem. Mam nadzieje, ze ta rozpiska bedzie lepsza. Upchnalem w niej wszystkie modele. Przyjmę każda krytyke ;]
1 Thane 142pts
General, shield
Runic weapon
-Rune of Might
-Rune of Fury
Runic Armour
- Rune of resistance
1 Dragon Slayer 110pts
Runic Weapon
- Master rune of Alaric the Mad
- Rune of striking
12 Warriors 133pts
shields, Musican, Standard Bearer, Veteran
16 Longbeards 283pts
GW, Musican, Standard Bearer, Veteran
@ Master rune of Grungni
10 Rangers 160pts
GW, shields, Veteran
8 Miners 113pts
Musican, Standard Bearer, Prospector
Cannon 140pts
2x Rune of Penetrating
Organ Gun 120pts
Total Army Cost: 1399
Oczekuję konstruktywnej krytyki
Dwarfy na 1400pkt
Dwarfy na 1400pkt
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Thane jest ok, choć nie jest za twardy - 3+AS z przerzutem to trochę za mało.
12 Warriorów to trochę za mało - 20 to minimum na te punkty.
16 Longbeardów - ok, ale na te punkty nie potrzeba Ci takich rzeczy jak Master Rune of Grugni - drogi wydatek i spłaci się tylko w momencie, gdy będziesz pewny że wróg wystawi dużo strzelania (DE, Imperium itd.).
10 Rangers - za mała ilość, żeby się sprawdziło. Zamień ten oddział na inny - np. więcej warriorów i longów, albo może jakiś quarrelerow czy thundererów.
8 Minerów - ok, ale bez sztandaru - to może Ci przynieść tylko nie potrzebną stratę.
Cannon - zupełnie nie trafiony zestaw run. Działo już i tak ma 10 siły, więc powiększanie jej nie ma sensu. No chyba, że chcesz go wykorzystać tylko do grapeshotów - ale to też nie opłaca się zupełnie względem poniesionych kosztów.
Organki to dobry wybór na te punkty.
Brak Ci zupełnie antymagii - jeśli przeciwnik nie bierze magii, jest ok, ale jeśli bierze to możesz mieć spore problemy. Grasz na małe punkty, ale może się zdarzyć, że wszyscy bohaterowie przeciwnika to magowie.
12 Warriorów to trochę za mało - 20 to minimum na te punkty.
16 Longbeardów - ok, ale na te punkty nie potrzeba Ci takich rzeczy jak Master Rune of Grugni - drogi wydatek i spłaci się tylko w momencie, gdy będziesz pewny że wróg wystawi dużo strzelania (DE, Imperium itd.).
10 Rangers - za mała ilość, żeby się sprawdziło. Zamień ten oddział na inny - np. więcej warriorów i longów, albo może jakiś quarrelerow czy thundererów.
8 Minerów - ok, ale bez sztandaru - to może Ci przynieść tylko nie potrzebną stratę.
Cannon - zupełnie nie trafiony zestaw run. Działo już i tak ma 10 siły, więc powiększanie jej nie ma sensu. No chyba, że chcesz go wykorzystać tylko do grapeshotów - ale to też nie opłaca się zupełnie względem poniesionych kosztów.
Organki to dobry wybór na te punkty.
Brak Ci zupełnie antymagii - jeśli przeciwnik nie bierze magii, jest ok, ale jeśli bierze to możesz mieć spore problemy. Grasz na małe punkty, ale może się zdarzyć, że wszyscy bohaterowie przeciwnika to magowie.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
mam zamiar kupic w najblizszym czasie troche Longbeardow/warriorsow. usune z minersow sztandar i z dlugich runy, ale obawiam się, że wtedy moze byc krucho z dobiciem do tych 1400pts, ale po dodaniu w niedlugim czasie nowych zolnierzy powinno byc ok
a co do magii - jak na razie moim glownym przeciwnikiem jest brat, grajacy O&G z jednym gobosem-szamanem, na dodatek 1lvl mage ;] (sorki za okreslenie, przyzwyczajenie z wowa). Zainwestuję jednak w runesmitha, ale jeszcze nie teraz.
a co do magii - jak na razie moim glownym przeciwnikiem jest brat, grajacy O&G z jednym gobosem-szamanem, na dodatek 1lvl mage ;] (sorki za okreslenie, przyzwyczajenie z wowa). Zainwestuję jednak w runesmitha, ale jeszcze nie teraz.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."