![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
pozdro
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Jak trafiam na krasie z kowadłem to mam wielki rogal na ryju, bo niszczę je w pierwszej turze rzucając 6 z lifa z power scrolemRabsp pisze:az dziw, że ani jeden z Twoich przeciwników nie wystawił 3 klop
na miejscu graczy dwarfów, rozpe zaczynałbym wlasnie od komba 3x klopa z runami do siły.
Gralem ostatni przeciwko dwarfom: 3 katapy, 2 canony, 2 bolce, 2 organy, zyros, kowadlo, 2x thundzi, 20 longow, 20 wariorów, bsb, runesmith.
Nie wspominam milo spotkania z 3 katapami. To ze nie musza widziec i nie deklaruje sie cali to jest troche przegięcieKlocek 30 LSG z magami zwinął się w ture jak przeciwnik skumulował cały ostrzał na nich ^^
Zyros tez nie jest taki lightowy jak myslalem ^^ nie dosc, że niezle wkurza i zieje, to jest strasznie twardy jak na swoj koszt
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Takie uściślenie jest tylko w wawie. Całe południe polski gra na czystą 8Kervyn pisze:Chociaż jak panuje powszechnie uściślenie, że na wszystkie czary są Wardy, to Anvil chyba ma 4+ na zasięgowe, tak btw?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
dwellers faktycznie jest direct dmg spell wiec nie potrzeba LoS, ale na Hexy juz potrzebaKervyn pisze:Do żadnego z czarów, które rzuca Endrju (obniżanie siły i 6-tka z Life'a) nie trzeba widzieć, wystarczy mieć zasięg.![]()
Nie trzeba mieć LoSa przy rzucaniu Hexów i Augmentów, strona 31 rulebooka. Testy siły, inicjatywy itp gościa na mouncie to jeden test na najwyższym współczynniku modelu, czyli lord na smoku rzuca raz, na 6 ginie cały model. Maszyny oblewają test inicjatywy z automaty, inne testy nie wiemRabsp pisze:dwellers faktycznie jest direct dmg spell wiec nie potrzeba LoS, ale na Hexy juz potrzeba
a jak jest ze zdawaniem testów sily, inicjatywy, To itp itd wzgledem wlasnie maszyn wojennych oraz kolesi na smokach/gryfach/mantysiach i innych brzydactwach?