Tactica: Daemon Prince
Moderator: KrzysiekW
Tactica: Daemon Prince
Nie grajac w Polsce nawet nie myslelibysmy o wystawieniu DP, roznice miedzy nim a greater daemonami(tanszy, nie-large target) do nas by calkowice nie przemawialy. Placac 100-200pkt wiecej mamy o niebo lepszego lorda. Ale jest jak jest. Nasze kozaki zajmuja wiecej miejsca, a ich mocny build jest ograniczony.
Czesto sie zastanawialem jak wykorzystac DP , nie tylko jako podstawke do papieru, ale rowniez jako solidnego herosa. Kierowalem sie kilkoma zalozeniami. Musi byc naprawde dobry - to nie moga byc wywalone punkty, ani nawet slodki, klimatyczny dodatek do armii. Ma byc mocny, aby przeciwnik sie go bal, badz byl calkowice nie swiadom tego, ze moze on byc realnym zagrozeniem. Ma to byc zwrocone 450pkt w postaci szachowania badz ilosci zebranych zwlok. Musialem tez porzucic pomysly z Siren Song oraz Immortal Fury, gdyz mija sie to z celem.
Oto kilka pomyslow(zastrzegam, ze to tylko wersja beta):
1) Tzeentch, lvl1, Master of Sorcery, Many Armed Montrasity @ 460 - brak mozliwosci latania troche ogranicza, ale oto co otrzymujemy: 8 atakow z sila 8 i trafieniem na 2+, zabijamy doslownie kazdego przeciwnika. Dla tych co nie widza jego sila pochodzi z Flaming sword of Rhuin(Lore of Fire), a dla pozostalych - musi byc on jednak wsparty magiczna armia, aby jego sila miala prawo bytu. Idac dalej tym pomyslem mamy:
2) Tzeentch, lvl2, Master of Sorcery, Winged Horror @ 465 - tracimy 2 ataki, ale mamy Maga, ktory zdziala o wiele wiecej.
3) Nurgle , lvl1, Many Armed Montrasity, Winged Horror @ 455 - tym razem pomaga nam Miasma of Pestilence. Idea mniej wiecej ta sama, no i mamy mozliwosc przekazania Master of Sorcery komus innemu.
4) Metal, lvl1, Etherblade, Winged Horror @ 420 - pogromca ciezkiej kawalerii, ktorej ostatnio od groma. Jedna z najwiekszych jego zalet jest koszt.
5) Nurgle, Trappings of Nurgle, Noxious Vapours @ 410 - jest twardszy niz normalny. Wciaz nie wiem jednak czego bym od niego chcial. Moze do trzymania odzialu, albo zaslaniania naszego? Zwykle robi to klocek nurgla, ale jest on zbyt wolny gdy pojdzie cos nie tak.
Co byscie zmienili, dodali, skomentowali? Mile sa widziane pomocne uwagi, a nie typu "wole swojego GD", "a ja czwartego Heralda" bo na nie miejsce jest gdzie indziej.
P.S. Tak naprawde podjaralem sie moim nowym Be'lakorem i chce go wystawic
Czesto sie zastanawialem jak wykorzystac DP , nie tylko jako podstawke do papieru, ale rowniez jako solidnego herosa. Kierowalem sie kilkoma zalozeniami. Musi byc naprawde dobry - to nie moga byc wywalone punkty, ani nawet slodki, klimatyczny dodatek do armii. Ma byc mocny, aby przeciwnik sie go bal, badz byl calkowice nie swiadom tego, ze moze on byc realnym zagrozeniem. Ma to byc zwrocone 450pkt w postaci szachowania badz ilosci zebranych zwlok. Musialem tez porzucic pomysly z Siren Song oraz Immortal Fury, gdyz mija sie to z celem.
Oto kilka pomyslow(zastrzegam, ze to tylko wersja beta):
1) Tzeentch, lvl1, Master of Sorcery, Many Armed Montrasity @ 460 - brak mozliwosci latania troche ogranicza, ale oto co otrzymujemy: 8 atakow z sila 8 i trafieniem na 2+, zabijamy doslownie kazdego przeciwnika. Dla tych co nie widza jego sila pochodzi z Flaming sword of Rhuin(Lore of Fire), a dla pozostalych - musi byc on jednak wsparty magiczna armia, aby jego sila miala prawo bytu. Idac dalej tym pomyslem mamy:
2) Tzeentch, lvl2, Master of Sorcery, Winged Horror @ 465 - tracimy 2 ataki, ale mamy Maga, ktory zdziala o wiele wiecej.
3) Nurgle , lvl1, Many Armed Montrasity, Winged Horror @ 455 - tym razem pomaga nam Miasma of Pestilence. Idea mniej wiecej ta sama, no i mamy mozliwosc przekazania Master of Sorcery komus innemu.
4) Metal, lvl1, Etherblade, Winged Horror @ 420 - pogromca ciezkiej kawalerii, ktorej ostatnio od groma. Jedna z najwiekszych jego zalet jest koszt.
5) Nurgle, Trappings of Nurgle, Noxious Vapours @ 410 - jest twardszy niz normalny. Wciaz nie wiem jednak czego bym od niego chcial. Moze do trzymania odzialu, albo zaslaniania naszego? Zwykle robi to klocek nurgla, ale jest on zbyt wolny gdy pojdzie cos nie tak.
Co byscie zmienili, dodali, skomentowali? Mile sa widziane pomocne uwagi, a nie typu "wole swojego GD", "a ja czwartego Heralda" bo na nie miejsce jest gdzie indziej.
P.S. Tak naprawde podjaralem sie moim nowym Be'lakorem i chce go wystawic
zrób z niego jakiś fajny filer do oddziału tudzież ładnie go pomaluj i w gablocie go postaw a zastanów się na poważnie którego GD byś wolał
No ja kiedyś myślałem nad takim DP Khorna biegacza w oddziale Flesh Houndów ( niejestem pewien tylko czy DP można wstawić do jakiegoś oddziału.).
Anyway wygladał by on tak
- Immortal Fury
-Unnatural Swiftmess / Soul Hunger
-Firestorm Blade
Byłby niezłym boostem dla oddziału piesków siedzie w oddziale , zyskuje dodatkowego Herald dodatkowego . DP raczej jest za drogi może kiedyś go wypróbuje , bo ogólnie zaczynam płynąć w rospy które daja jakas tam szanse przeciwnikowi i sa bardziej wymagające odemnie samego
Anyway wygladał by on tak
- Immortal Fury
-Unnatural Swiftmess / Soul Hunger
-Firestorm Blade
Byłby niezłym boostem dla oddziału piesków siedzie w oddziale , zyskuje dodatkowego Herald dodatkowego . DP raczej jest za drogi może kiedyś go wypróbuje , bo ogólnie zaczynam płynąć w rospy które daja jakas tam szanse przeciwnikowi i sa bardziej wymagające odemnie samego
No dokładnie. Jeśli mnie pamięć nie myli, to chyba tylko Cyel miał na tyle fantazji, żeby to wystawiać.
Mogli przynajmniej zrobić jakieś zasady dla tych wykupywanych marków, nie wiem, poison dla Nurgla, MR dla Khorna, wyższy ward dla Tzeentcha itp. Max lvl do 3 i jeszcze kilka rzeczy, i może wtedy jacyś klimaciarze braliby go na turnieje.
Mogli przynajmniej zrobić jakieś zasady dla tych wykupywanych marków, nie wiem, poison dla Nurgla, MR dla Khorna, wyższy ward dla Tzeentcha itp. Max lvl do 3 i jeszcze kilka rzeczy, i może wtedy jacyś klimaciarze braliby go na turnieje.
Daemon Prince będzie grywalny jak LS naprawi go w którejś tam edycji BP
Ten z WoCh nie jest jakiś mega turbo koksiarski ale ma sens bycia i jakieś mądre opcje w przeciwieństwie do tego z DoCh.
Ten z WoCh nie jest jakiś mega turbo koksiarski ale ma sens bycia i jakieś mądre opcje w przeciwieństwie do tego z DoCh.
Mogliby przynajmniej dac mu mozliwosc posiadania Immortal Fury
Lepiej by LS niczego więcej nie naprawiała ....Daemon Prince będzie grywalny jak LS naprawi go w którejś tam edycji BP
DP byłby w miarę rozsądny jak by go się mogło do oddziałów dołączać ale nie ma co gdybać DP jaki jest każdy widzi już lepiej chyba pana na Juggerku wystawić bynajmniej jesli chodzi o klepacza ....
Nie lata (musisz na to wydać 20 pkt z puli na gifty), nie budzi terroru, nie może wchodzić do jednostek, ma jedynie 75 pkt na gifty, żeby mógł brać gifty danego boga musisz mu wywalić 35 nic nie dających w zamian punktów. To tak w skrócie.
Parę pomysłów na niego było, ale większość poupadała (np. balancing patch wyciął model z lataniem, przerzutem trafień i przerzutem ranień w 1 rundzie, a to było w miarę ciekawe kombo). Nie znam nikogo, kto normalnie grałby na DP. Coś mi się obiło o uszy, ze Cyel zdaje się grał. A tak to nawet ja nie próbowałem.
Parę pomysłów na niego było, ale większość poupadała (np. balancing patch wyciął model z lataniem, przerzutem trafień i przerzutem ranień w 1 rundzie, a to było w miarę ciekawe kombo). Nie znam nikogo, kto normalnie grałby na DP. Coś mi się obiło o uszy, ze Cyel zdaje się grał. A tak to nawet ja nie próbowałem.
Ponieważ możliwości tuningu tego bohatera są bardzo mało efektywne w porównaniu do gd. Do tego dochodzi koszt tych upgrad'ów.
Nie zastanawiałem się nad nim w 8ed... szczerze mówiąc z góry go olewam ponieważ w samym booku jego możliwości tuningu są mega zryte i nowa edycja tego nie naprawia może dopiero w nowej książce ten bohater zaistnieje.
@edit: Na jakieś małe pkt np 1600 wydaje się ok... ale ja nie gram na małe
@edit: Na jakieś małe pkt np 1600 wydaje się ok... ale ja nie gram na małe
Na małe pkt całkiem ciekawie się prezentuje. Fakt że skonfigurowany tak jak blodzio wychodzi drogo. Ale kto takiego koksa bedzie stawiał. Można pokombinować inne combo i się wykręca DP za 350 pkt który fajnie może supportować oddziały.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
reroll hitów i reroll wo to 350pkt a do tego tstompa daje w sumie radę może złamie moją pierwszą zasadę i zagram z kimś na małe pkt. Markować się kompletnie nie opłaca demona.