Czesto sie zastanawialem jak wykorzystac DP

Oto kilka pomyslow(zastrzegam, ze to tylko wersja beta):
1) Tzeentch, lvl1, Master of Sorcery, Many Armed Montrasity @ 460 - brak mozliwosci latania troche ogranicza, ale oto co otrzymujemy: 8 atakow z sila 8 i trafieniem na 2+, zabijamy doslownie kazdego przeciwnika. Dla tych co nie widza jego sila pochodzi z Flaming sword of Rhuin(Lore of Fire), a dla pozostalych - musi byc on jednak wsparty magiczna armia, aby jego sila miala prawo bytu. Idac dalej tym pomyslem mamy:
2) Tzeentch, lvl2, Master of Sorcery, Winged Horror @ 465 - tracimy 2 ataki, ale mamy Maga, ktory zdziala o wiele wiecej.
3) Nurgle , lvl1, Many Armed Montrasity, Winged Horror @ 455 - tym razem pomaga nam Miasma of Pestilence. Idea mniej wiecej ta sama, no i mamy mozliwosc przekazania Master of Sorcery komus innemu.
4) Metal, lvl1, Etherblade, Winged Horror @ 420 - pogromca ciezkiej kawalerii, ktorej ostatnio od groma. Jedna z najwiekszych jego zalet jest koszt.
5) Nurgle, Trappings of Nurgle, Noxious Vapours @ 410 - jest twardszy niz normalny. Wciaz nie wiem jednak czego bym od niego chcial. Moze do trzymania odzialu, albo zaslaniania naszego? Zwykle robi to klocek nurgla, ale jest on zbyt wolny gdy pojdzie cos nie tak.
Co byscie zmienili, dodali, skomentowali? Mile sa widziane pomocne uwagi, a nie typu "wole swojego GD", "a ja czwartego Heralda"

P.S. Tak naprawde podjaralem sie moim nowym Be'lakorem i chce go wystawic
