VC a VIII ed.
Moderator: misha
Re: VC a VIII ed.
kacperku w takim zestawieniu nie masz arkana na lordzie
ja mam duzo lepsze kombo, niz ten twój zestaw za 100pkt
ja mam duzo lepsze kombo, niz ten twój zestaw za 100pkt
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
wypas. zaraz bedzie znowu argument o dawaniu broni z reroll to wound zeby przerzucac zranienia z czarow. A moze lepiej poszukac broni z -iles do save'a zeby czary go bardziej zdejmowaly?misha pisze: "Bearer has Weapon Skill 10" jak napisał Andrzej. Nie ma napisane, że tylko w CC.
Czy są weapon? Moim zdaniem nie bo są magiczne, a nie zwykłe wobec tego Lord przekaże WS10 a nie 7.
Jakaś inna argumentacja?
nie. Broni sie uzywa tylko w cc.
"Q: If a Vampire Lord is wearing the Helm of Commandment and the Accursed Armour (-3 to WS), what Weapon Skill does he pass onto friendly unit? WS7 or WS4? (p85)
A:WS4"
Analogicznie jest z Fencer's Blades - to chyba logiczne?
wina GW ze SOM i inne bronie mają dopisek w CC a ta nie ma ;/
ale fakt faktem firebale z AP w połączeniu z bitting blade lub mieczykiem NO SAVE są kuszące.
ale fakt faktem firebale z AP w połączeniu z bitting blade lub mieczykiem NO SAVE są kuszące.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A co z tym Shino:
edit: Juz wiem, doczytalem sobie kolejna paragrafik:Q: Does a magic item or spell that gives a bonus to a characteristic,
give the bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells,
characteristic tests, etc)? (p4)
A: Yes, unless the description of the item or spell specifically
says otherwise.
Q: Does a weapon that gives a bonus to a characteristic, give the
bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells, characteristic tests,
etc)? (p4)
A: No.
Mnie i Barbowi się wydawało, że to drugie tyczy się zwykłych broni (np dwuraków), a nie magicznych zmieniających jakąś charakterystyke. Niestety nie wiem na 100% o co w tych FAQ chodzi
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ja bym proponował 1 rzecz zmienić:
teraz jest ch.... bo jak jest wymagane 25% core to czyli na 2600p musze miec 650p w zombich/ghulach/szkieletach. Jest to ciezkie zadanie, skoro tylko te modele zapelniaja cory... a gdzie punkty na fasty?/ew. corpse carty.
ja wiem ze ta armia glownie sie opiera na piechocie ale inne armie se powydaja te 650p na jakies sensowniejsze jednostki niż sama piechota. Te VC będą strasznie monotonne coś widze ;/ ja zeby fasty zmiescic to przynajmniej 750p musze wydac. a chcem jeszcze speciale/rary
Moze zrobic zeby fasty sie w tym limicie jakos miescily? Tylko nie mam pomyslu jak to zrobic
dobra, troche pomarudziłem
teraz jest ch.... bo jak jest wymagane 25% core to czyli na 2600p musze miec 650p w zombich/ghulach/szkieletach. Jest to ciezkie zadanie, skoro tylko te modele zapelniaja cory... a gdzie punkty na fasty?/ew. corpse carty.
ja wiem ze ta armia glownie sie opiera na piechocie ale inne armie se powydaja te 650p na jakies sensowniejsze jednostki niż sama piechota. Te VC będą strasznie monotonne coś widze ;/ ja zeby fasty zmiescic to przynajmniej 750p musze wydac. a chcem jeszcze speciale/rary
Moze zrobic zeby fasty sie w tym limicie jakos miescily? Tylko nie mam pomyslu jak to zrobic
dobra, troche pomarudziłem
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Taa...patrząc na to jak się zmieniły zasady i względem tego rozpatrując jednostki VC to tak naprawdę teraz nadają się tylko ze 3, góra 4 oddziały (Ghule, GG, Wraithy, Powóz i może w ramach wyjątku Varghulf...). Corpse Cart jest bezużyteczny, ponieważ lepiej rzucić Vandala niż Bound Spella, a że +1 do wskrzeszania się nie kumuluje to dupa. Już chyba lepiej wziąć kloce zombiaków. Wilki odbijają się od wszystkiego i niestety nie mają szczekającej suczki (muzyka ) żeby chociaż darmową reformę zrobić. Były o wiele lepsze w 6 i 7 edycji. Szkielety...prawie jak zombie tylko, że w pancerzykach...pierdniesz i znikają, a jak masz farta to coś tam uratujesz. BloodK ładne jednostki z niezłym pier...ciem, ale przy obecnych zasadach strzelania to szybciej ich zdejmiesz niż wystawisz. Bat Swarmy i Duchy...po ki ... te jednostki w ogóle są ? ktoś je w ogóle wystawia ? Rozumiem, żeby BS dali taką zasadę jaką mają swarmy Tomb Kingów (że wychodzą z danego miejsca) to by było goodi (większe pole manewru). Jeszcze duchy są swarms (bez komentarza)... BlackK i Fell Baty...nie wypowiem się na ich temat, ponieważ nie miałem okazji nimi grać. Niestety uważam, że na obecną chwilę, armia VC zrobiła się całkowicie monotonna, bez dużego pola manewru. Masa piechoty, żeby mieć hordy i pchaj do przodu, byle jak najszybciej !!!!!! Co przetrwa to dojdzie do combatu.wru pisze:Ta teraz są War Beasts! Zajebiście co nie
Taka jest moja ocena (zaznaczam "moja ocena" względem mobilności i jednostek w innych armiach) Wampirków na tą edycje I nie chce komentarzy "jak Ci nie pasuje to zmień armie", ponieważ nadal będę grał VC za ich klimacik
Co Wy o Tym sądzicie ? też macie podobne odczucia ?
tak masz racje teraz VC to tylko pchanie do przodu
zacząłem zbirać na końcu 7 ed i w 8 to po prostu kilka dużych klocków (GG, GHule, ghule) jakieś tam rary mag lord i transforners i pchasz te jednostki do przodu i pchasz a jak dojdziesz to młucisz
no niestety VC są dobre na turniej jak masz zamiar wygrać albo coś tam ugrać...
dlatego moją drugą armią soą demony bo w tej ed straciły ale ten keeper z odradzaniem ran to po prosu mistzru
zacząłem zbirać na końcu 7 ed i w 8 to po prostu kilka dużych klocków (GG, GHule, ghule) jakieś tam rary mag lord i transforners i pchasz te jednostki do przodu i pchasz a jak dojdziesz to młucisz
no niestety VC są dobre na turniej jak masz zamiar wygrać albo coś tam ugrać...
dlatego moją drugą armią soą demony bo w tej ed straciły ale ten keeper z odradzaniem ran to po prosu mistzru
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Ofc ze 7 ed bo mozesz invokowac specjale w 6 sie nie dalo W 7 mogles recstowac invokacje w 6 nie W 7 masz lepszych magow bo Vampir mag z blood powerkami jest lepszy niz stary Necrofil W 7 masz Ghule w klocach a w 6 nie a kostki nie podolaja nowym Ghulom
Takie pierwsze przemysleniana juz pewnie by sie cos jeszcze znalazlo jak bym przysiadl dlurzej przy tym
Takie pierwsze przemysleniana juz pewnie by sie cos jeszcze znalazlo jak bym przysiadl dlurzej przy tym
a no taaa.. Ja dopiero sie biore za czytanie RB dlatego nie wiedzialem ze juz fastow nie ma ;o.
To rzeczywiście tylko 3 jednostki się nadają jako core: szkiele/ghule/zombie. Tylko szkoda, że tak dużo pkt musze w to upychac bo wczesniej bralem 3x10 i stykalo.
Patrząc na VC na tle innych armii to na prawde w corach nie mamy duzego wyboru ;/
To rzeczywiście tylko 3 jednostki się nadają jako core: szkiele/ghule/zombie. Tylko szkoda, że tak dużo pkt musze w to upychac bo wczesniej bralem 3x10 i stykalo.
Patrząc na VC na tle innych armii to na prawde w corach nie mamy duzego wyboru ;/
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Madimiel pisze:Ofc ze 7 ed bo mozesz invokowac specjale w 6 sie nie dalo W 7 mogles recstowac invokacje w 6 nie W 7 masz lepszych magow bo Vampir mag z blood powerkami jest lepszy niz stary Necrofil W 7 masz Ghule w klocach a w 6 nie a kostki nie podolaja nowym Ghulom
Takie pierwsze przemysleniana juz pewnie by sie cos jeszcze znalazlo jak bym przysiadl dlurzej przy tym
Może i masz racje Madimiel...ale zapomniałeś, że np Blood Dragoni w corach mogli wystawiać GG i BK, a 3 hordy GG raczej ciężko ugryźć . Dodatkowo, same Wampiry były mocniejsze. Lord to miał przysłowiowe jaja Można by się tu spierać Szczerze to uważam, że 6 edycyjny armybook miał najlepszy klimacik w tej edycji najbardziej żałowałem, że GW poszło tylko w stronę Von Carsteinów, pomijając inne Wampiry...
Ja w 7 edycji grałem 3 x 20 Zombiaków Jak dla mnie były idealnym zapychaczem punktowym. Za 80 pkt miałeś 20 (czyli 10 ghuli ) nie potrzebowałeś żadnych powerów żeby ożywiać ich ponad stan (czyli miałeś te 15 do puli na coś sensownego). Dobrze blokowali jednostki przeciwnika, czasem nawet je przepędzając . Dodatkowo, K6+4 z Invokacjo robiło swoje gdy przeciwnik zabijał raptem 4, a wstawało 7 xD (hełmik zawsze się znalazł w odpowiednim miejscu ). A teraz to nie opłaca się tego brać ...a szkoda bo lubiłem tą jednostkę
Reszta rodzin wciaz jest obecna tylko troszku inaczej
Varghulf ro przeciez nic innego jak strigoi
Blood Knighci to Bloood Dragoni
7 edycujna armia tez moze postawic 3 hordy gg tyle ze 7 edycyjna armia moze ich wskrzeszac
A to co piszesz z black knightami w corach to ok malo tego mogli miec bretonska lance ale ot byla armia ze tak powiem klimatyczna do grania tak samo jak special bohatrami czyli nie zawsze
Varghulf ro przeciez nic innego jak strigoi
Blood Knighci to Bloood Dragoni
7 edycujna armia tez moze postawic 3 hordy gg tyle ze 7 edycyjna armia moze ich wskrzeszac
A to co piszesz z black knightami w corach to ok malo tego mogli miec bretonska lance ale ot byla armia ze tak powiem klimatyczna do grania tak samo jak special bohatrami czyli nie zawsze
A po polsku nie można było?Madimiel pisze:Ofc ze 7 ed bo mozesz invokowac specjale w 6 sie nie dalo W 7 mogles recstowac invokacje w 6 nie W 7 masz lepszych magow bo Vampir mag z blood powerkami jest lepszy niz stary Necrofil W 7 masz Ghule w klocach a w 6 nie a kostki nie podolaja nowym Ghulom
Takie pierwsze przemysleniana juz pewnie by sie cos jeszcze znalazlo jak bym przysiadl dlurzej przy tym
VC niestety na booku z 7ed są monotonne ale nie aż tak jak co poniektóre armie - DE, Emp, Dwarfy... przecież hotek i dwie hydry, baterie+steam czy masa strzelania+kowadło to tez są standardowe rozpy... nie tylko my czekamy na nowe AB, które mam nadzieję, wniosą równie dużo świeżości co RB do 8ed.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart