VIII Malleus - 25 IX 2010, Chodzież

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

VIII Malleus - 25 IX 2010, Chodzież

Post autor: Watcher »

Obrazek


INFORMACJE OGÓLNE

- edycja: VIII
- Format cecorski: 1620
- Data : 25 IX 2010
- Miejsce - Chodzieski Dom Kultury (tutaj mapa trasy z dworca PKP, dworzec PKS jest tuż obok)
- Wpisowe: 6zł (klubowicze wchodzą za 3zł)
- Stoły : małe (48x48 cali)
- Rozpiski : jawne (rozpiski należy zamieszczać tutaj lub poprzez prywatną wiadomość Watcherowi na forum Border Princes)
- Dosłanie (lub zamieszczenie na forum Battlegroundu) rozpiski do 15.00 dnia poprzedzającego turniej nagradzane będzie 2 dużymi punktami
- Turniej zgłoszony zostanie do Ligi Wielkopolskiej i Ligi Krajowej (turniej brązowy lub srebrny w Wielkopolsce, turniej lokalny w kraju)

Rozpoczęcie turnieju o 10:00

Planowany koniec ok. 17:00 - 17:30

Scenariusze:
1.Battle for the pass

2.Blood and Glory

Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Jeśli do złamania nie dojdzie, liczymy normalne VP.

3.Battleline

Małe punkty do klasyfikacji ogólnej liczone będą wyłącznie z pierwszej i trzeciej bitwy.

Zasady rozpoczynania zgodne z podręcznikiem.
Tereny będą stałe i rozstawione już przed turniejem.

Obowiązuje VLoS:
Wielkość oddziałów a pole widzenia:
Równe poziomy zasłaniają sobie widok.
Różnica jednego poziomu oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi), ale od strzelania ma ona hard cover
Różnica dwóch poziomów oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi), ale od strzelania ma ona soft cover
Różnica trzech poziomów oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi) a od strzelania ma ona żadnej dodatkowej osłony.
Jednostka, która jest na Wzgórzu (Hill) ma swój poziom +2 (max.4)
Jednostka, która jest w Budynku (Building) jest na poziomie 4

Swarms - nie zaslaniają pola widzenia i nie dają osłony żadnym jednostkom stojącym za nimi
Wieża (Tower) i Obeliski (Monuments) - są wysokie "do nieba"

Poziom 1:
Infantry
WarBeast
Warmachine (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)

Poziom 2:
Monstrous Infantry
Cavalry
Chariot (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)
Unique (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)
Wzgórze (Hill)

Poziom 3:
Monstrous Beast
Monstrous Cavalry
Monster

Poziom 4:
Budynki (Building)
Large Targets


Czas na bitwę to 2h15min.

Obowiązują uściślenia sędziowskie oraz inne FAQ wydane przez GW.


OGRANICZENIA DODATKOWE :
- nie używamy specjalnych bohaterów
- nie używamy Power Scrolla
- można użyć maksymalnie 12 kości magii/dispella na turę


WYMAGANIA:
- minimum 3 kolory na figurce (brak tego wymogu dyskwalifikuje figurkę, w większych ilościach: całą armię)
- obowiązuje WYSIWIG
- nie gramy na proxy
- do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady


HOBBY:
5p – test
2p – zgłoszenie
1p- miarka, kości, wzorniki
1p – czytelna rozpiska
1p – zasady własnej armii (podręcznik, pdf jeśli chodzi o DoW i RoR)
1p - moving traye (wszędzie tam gdzie są potrzebne)
1p – podstawki – wymodelowane i pomalowane
1 – 3p – Jakość malowania (ocena sędziego)


Punktacja:
0 - 160 = 10:10
161 - 320 = 11:9
321 - 480 = 12:8
481 - 640 = 13:7
641 - 800 = 14:6
801 - 960 = 15:5
961 - 1120 = 16:4
1121 - 1280 = 17:3
1281 - 1440 = 18:2
1441 - 1600 = 19:1
1601 i więcej = 20:0

Bye = 15:0

Gramy na punkty zgodnie z podręcznikiem (czyli na przykład bez połówek VP za społowienie przeciwnika).

Niegrający sędzia: Wiśnia


Przy zgłoszeniach prosimy o podawanie ID graczy z Ligi WFB (ułatwia to późniejsze zgłoszenie do Ligi).

Zgłoszeni:
1. Watcher (Bretonnia) ID: 3285
2. Noak
3. Noggin
4. Ehtion (Orki) ID:3040
5. Matusz (Skaveny) ID:1578
6. Gołąb (Demony Chaosu) ID: 2977
7. Kedzi (Krasnoludy) istnieje szansa
8. szeregowiec ryan (Ogry)
9. Drzewiec (Krasnoludy)
10. nijlor prawdopodobnie
11. Maciej Kraszkiewicz (Mroczne Elfy) ID: 2277
12. Seba Remlein (Demony Chaosu lub Elfy Wysokiego Rodu)
13. Dawid (Orki)
14. Kamelot (Mroczne Elfy) id: 3076 wstępnie
15. KOOBA.84 na dwoje babka wróżyła
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, o 15:45 przez Watcher, łącznie zmieniany 12 razy.
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Ciekawie się zapowiada, może wpadłbym odwiedzić załogę z DMP :mrgreen: To tylko 1 godz pociągiem z Poznania, a ode mnie z Kłodawy jakieś 200 km PKPem, da się zrobić w sumie....

Tyrant
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Tyrant »

mnie zapiscie tak jak rozmawialem z chlopakami.. jak wracalismy z dmp do pily... i dajcie mi do jakiegos kontak bo nocleg miel im izalatwic:P

zapisz Marcin Dorobek

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Tyrant pisze:i dajcie mi do jakiegos kontak bo nocleg miel im izalatwic:P
Gołąb czy Wałek? :)

BTW, tak na wszelki wypadek przypominam: na malleusach gra się wyłącznie pomalowanymi modelami :)
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

zapiszczie 4-5 osob z rogatego szczura
dokladnie ile pewnie okaze sie worktce ;)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Zrobione :) Gorzowskie inwazje stają się chodzieską tradycją :)
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

mam pytanie i prośbę, chodzi o pomalowaną armie...niestetyu ni edam rady pomalować 40 warriorów z te parnaście dni nawet...jeszcze ich nie mam...czy mogą być niepomalowane? z racji tego że zmieniliśmy charaktery armii na piechotne... bo nawet na masterze pozwolili na proxy i niedomalowane armie :D

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

zmieniliśmy zdanie z Gołębiem, nie zamieniamy się jednak armiami :)

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Kedziorson pisze:mam pytanie i prośbę, chodzi o pomalowaną armie...niestetyu ni edam rady pomalować 40 warriorów z te parnaście dni nawet...jeszcze ich nie mam...czy mogą być niepomalowane? z racji tego że zmieniliśmy charaktery armii na piechotne... bo nawet na masterze pozwolili na proxy i niedomalowane armie :D
Niestety, nie będzie wyjątków. Na szczęście nie jesteśmy masterem :) Na pewno nie przejdzie nic niepomalowanego. Proks trochę szybciej o ile będzie w miarę delikatny i wcześniej skonsultowany.


@Matusz: Gołąb wymiękł czy Ty? ;) Szczury jednak nie są przegięte? :)
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

powiem jedno : NARA !!

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

pewnie że to ja wymiękłem :P

Tyrant
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Tyrant »

mnie tez wypiszcie bo nie wyrobie sie ze szczurkami !!!! to jest poprostu paranoja !!! chyba wszyscy sie ze mna zogdza gdzie na lokalach jest wymog malowania ??

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

bawcie się Panowie we własnym gronie.

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Tyrant pisze:gdzie na lokalach jest wymog malowania ??
W Chodzieży. I dzięki za życzenia.
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Tyrant
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Tyrant »

mam nadzieje ze za takie chamstwo wszystkie szczury nas poprza i nie przyjada...;]

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Tyrant pisze:mam nadzieje ze za takie chamstwo wszystkie szczury nas poprza i nie przyjada...;]
Obawiam się, że mamy w Wielkopolsce co najmniej jedne polichromatyczne szczury, a na chamstwo ta rasa jest genetycznie uodporniona ;]
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Tyrant
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Tyrant »

masz wlasnie pecha bo nie jestes z waszego województwa tylko z POMORZA !!!!!

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Tyrant pisze:masz wlasnie pecha bo nie jestes z waszego województwa tylko z POMORZA !!!!!
Przyznam, że się zatrwożyłem :shock: Pomorze anektowało Chodzież? Ktoś zapomniał nam o tym powiedzieć! Przeklęci biurokraci ;/
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

przynależność terytorialna czy administracyjna nie zmienia fdaktu że zasada pomalowanej armii na lokalu w mieścinie, która dopiero się rozwija jest totalnym obessaniem pały i podrapaniem po kulach...zwłaszcza, że 1620 jest prawie jak pre Kohortex więc można coś jeszcze potestować nie mówiąc już o Masterze, który pewne uchylenia dopuszcza ażeby nie stracić ducha i ludzi masterujących co miesiąc... mam nadzieje że jeszcze zmienicie zdanie i powitacie naszą radosną brykę w jakieś 4+ składzie. ja mam z tym problem ale na 25,09 załatwiłem wolne....
no Chłopaki przemyślcie jeszcze raz ! czekam na odpowiedź

pozdro Kędziorson

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Specyfiką tego turnieju są pomalowane armie. Po prostu. Ta "przynależność terytorialna" nie ma tu nic do rzeczy, to drobna złośliwość do potknięcia językowego jedynie była ;) A czy jesteśmy mieściną czy nie - im bardziej prowincjonalni jesteśmy, tym bardziej odmienni. Istnieje tradycja, która naszym zdaniem jest cenną wartością dodaną naszego turnieiku. Ale zastanawiam się nad dwoma wyjściami z sytuacji, o tym później wieczorem. Jest jeszcze jedna: czym Ty właściwie grasz? Ci warriorzy to krasie?
Marcet sine adversario virtus

Minas Kolmar

ODPOWIEDZ