VIII Malleus - 25 IX 2010, Chodzież
VIII Malleus - 25 IX 2010, Chodzież
INFORMACJE OGÓLNE
- edycja: VIII
- Format cecorski: 1620
- Data : 25 IX 2010
- Miejsce - Chodzieski Dom Kultury (tutaj mapa trasy z dworca PKP, dworzec PKS jest tuż obok)
- Wpisowe: 6zł (klubowicze wchodzą za 3zł)
- Stoły : małe (48x48 cali)
- Rozpiski : jawne (rozpiski należy zamieszczać tutaj lub poprzez prywatną wiadomość Watcherowi na forum Border Princes)
- Dosłanie (lub zamieszczenie na forum Battlegroundu) rozpiski do 15.00 dnia poprzedzającego turniej nagradzane będzie 2 dużymi punktami
- Turniej zgłoszony zostanie do Ligi Wielkopolskiej i Ligi Krajowej (turniej brązowy lub srebrny w Wielkopolsce, turniej lokalny w kraju)
Rozpoczęcie turnieju o 10:00
Planowany koniec ok. 17:00 - 17:30
Scenariusze:
1.Battle for the pass
2.Blood and Glory
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Jeśli do złamania nie dojdzie, liczymy normalne VP.
3.Battleline
Małe punkty do klasyfikacji ogólnej liczone będą wyłącznie z pierwszej i trzeciej bitwy.
Zasady rozpoczynania zgodne z podręcznikiem.
Tereny będą stałe i rozstawione już przed turniejem.
Obowiązuje VLoS:
Wielkość oddziałów a pole widzenia:
Równe poziomy zasłaniają sobie widok.
Różnica jednego poziomu oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi), ale od strzelania ma ona hard cover
Różnica dwóch poziomów oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi), ale od strzelania ma ona soft cover
Różnica trzech poziomów oznacza, że większą jednostkę (wyższy poziom) widać (i ona widzi) a od strzelania ma ona żadnej dodatkowej osłony.
Jednostka, która jest na Wzgórzu (Hill) ma swój poziom +2 (max.4)
Jednostka, która jest w Budynku (Building) jest na poziomie 4
Swarms - nie zaslaniają pola widzenia i nie dają osłony żadnym jednostkom stojącym za nimi
Wieża (Tower) i Obeliski (Monuments) - są wysokie "do nieba"
Poziom 1:
Infantry
WarBeast
Warmachine (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)
Poziom 2:
Monstrous Infantry
Cavalry
Chariot (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)
Unique (jeżeli nie ma jednocześnie zasady Large Target, itp.)
Wzgórze (Hill)
Poziom 3:
Monstrous Beast
Monstrous Cavalry
Monster
Poziom 4:
Budynki (Building)
Large Targets
Czas na bitwę to 2h15min.
Obowiązują uściślenia sędziowskie oraz inne FAQ wydane przez GW.
OGRANICZENIA DODATKOWE :
- nie używamy specjalnych bohaterów
- nie używamy Power Scrolla
- można użyć maksymalnie 12 kości magii/dispella na turę
WYMAGANIA:
- minimum 3 kolory na figurce (brak tego wymogu dyskwalifikuje figurkę, w większych ilościach: całą armię)
- obowiązuje WYSIWIG
- nie gramy na proxy
- do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady
HOBBY:
5p – test
2p – zgłoszenie
1p- miarka, kości, wzorniki
1p – czytelna rozpiska
1p – zasady własnej armii (podręcznik, pdf jeśli chodzi o DoW i RoR)
1p - moving traye (wszędzie tam gdzie są potrzebne)
1p – podstawki – wymodelowane i pomalowane
1 – 3p – Jakość malowania (ocena sędziego)
Punktacja:
0 - 160 = 10:10
161 - 320 = 11:9
321 - 480 = 12:8
481 - 640 = 13:7
641 - 800 = 14:6
801 - 960 = 15:5
961 - 1120 = 16:4
1121 - 1280 = 17:3
1281 - 1440 = 18:2
1441 - 1600 = 19:1
1601 i więcej = 20:0
Bye = 15:0
Gramy na punkty zgodnie z podręcznikiem (czyli na przykład bez połówek VP za społowienie przeciwnika).
Niegrający sędzia: Wiśnia
Przy zgłoszeniach prosimy o podawanie ID graczy z Ligi WFB (ułatwia to późniejsze zgłoszenie do Ligi).
Zgłoszeni:
1. Watcher (Bretonnia) ID: 3285
2. Noak
3. Noggin
4. Ehtion (Orki) ID:3040
5. Matusz (Skaveny) ID:1578
6. Gołąb (Demony Chaosu) ID: 2977
7. Kedzi (Krasnoludy) istnieje szansa
8. szeregowiec ryan (Ogry)
9. Drzewiec (Krasnoludy)
10. nijlor prawdopodobnie
11. Maciej Kraszkiewicz (Mroczne Elfy) ID: 2277
12. Seba Remlein (Demony Chaosu lub Elfy Wysokiego Rodu)
13. Dawid (Orki)
14. Kamelot (Mroczne Elfy) id: 3076 wstępnie
15. KOOBA.84 na dwoje babka wróżyła
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, o 15:45 przez Watcher, łącznie zmieniany 12 razy.
Gołąb czy Wałek?Tyrant pisze:i dajcie mi do jakiegos kontak bo nocleg miel im izalatwic:P
BTW, tak na wszelki wypadek przypominam: na malleusach gra się wyłącznie pomalowanymi modelami
Zrobione Gorzowskie inwazje stają się chodzieską tradycją
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
mam pytanie i prośbę, chodzi o pomalowaną armie...niestetyu ni edam rady pomalować 40 warriorów z te parnaście dni nawet...jeszcze ich nie mam...czy mogą być niepomalowane? z racji tego że zmieniliśmy charaktery armii na piechotne... bo nawet na masterze pozwolili na proxy i niedomalowane armie
Niestety, nie będzie wyjątków. Na szczęście nie jesteśmy masterem Na pewno nie przejdzie nic niepomalowanego. Proks trochę szybciej o ile będzie w miarę delikatny i wcześniej skonsultowany.Kedziorson pisze:mam pytanie i prośbę, chodzi o pomalowaną armie...niestetyu ni edam rady pomalować 40 warriorów z te parnaście dni nawet...jeszcze ich nie mam...czy mogą być niepomalowane? z racji tego że zmieniliśmy charaktery armii na piechotne... bo nawet na masterze pozwolili na proxy i niedomalowane armie
@Matusz: Gołąb wymiękł czy Ty? Szczury jednak nie są przegięte?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
powiem jedno : NARA !!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
bawcie się Panowie we własnym gronie.
W Chodzieży. I dzięki za życzenia.Tyrant pisze:gdzie na lokalach jest wymog malowania ??
Obawiam się, że mamy w Wielkopolsce co najmniej jedne polichromatyczne szczury, a na chamstwo ta rasa jest genetycznie uodporniona ;]Tyrant pisze:mam nadzieje ze za takie chamstwo wszystkie szczury nas poprza i nie przyjada...;]
Przyznam, że się zatrwożyłem Pomorze anektowało Chodzież? Ktoś zapomniał nam o tym powiedzieć! Przeklęci biurokraci ;/Tyrant pisze:masz wlasnie pecha bo nie jestes z waszego województwa tylko z POMORZA !!!!!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
przynależność terytorialna czy administracyjna nie zmienia fdaktu że zasada pomalowanej armii na lokalu w mieścinie, która dopiero się rozwija jest totalnym obessaniem pały i podrapaniem po kulach...zwłaszcza, że 1620 jest prawie jak pre Kohortex więc można coś jeszcze potestować nie mówiąc już o Masterze, który pewne uchylenia dopuszcza ażeby nie stracić ducha i ludzi masterujących co miesiąc... mam nadzieje że jeszcze zmienicie zdanie i powitacie naszą radosną brykę w jakieś 4+ składzie. ja mam z tym problem ale na 25,09 załatwiłem wolne....
no Chłopaki przemyślcie jeszcze raz ! czekam na odpowiedź
pozdro Kędziorson
no Chłopaki przemyślcie jeszcze raz ! czekam na odpowiedź
pozdro Kędziorson
Specyfiką tego turnieju są pomalowane armie. Po prostu. Ta "przynależność terytorialna" nie ma tu nic do rzeczy, to drobna złośliwość do potknięcia językowego jedynie była A czy jesteśmy mieściną czy nie - im bardziej prowincjonalni jesteśmy, tym bardziej odmienni. Istnieje tradycja, która naszym zdaniem jest cenną wartością dodaną naszego turnieiku. Ale zastanawiam się nad dwoma wyjściami z sytuacji, o tym później wieczorem. Jest jeszcze jedna: czym Ty właściwie grasz? Ci warriorzy to krasie?