8 edycja: WIN or FAIL?

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ

8 edycja: win or fail

Czas głosowania minął 4 sie 2010, o 15:39

Win: najlepsza edycja Warhammera
93
41%
Fail: prosta i głupia
78
34%
Nie mam zdania / trudno powiedzieć
56
25%
 
Liczba głosów: 227
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: 8 edycja: WIN or FAIL?

Post autor: Andrzej »

eliah91 pisze:
slawowid pisze: był dopisek: itp. czyli dla niewtajemniczonych "i tym podobne" armie w tym wypadku... eh... :/
Trzeba było zacząć wyliczanie od tych najsilniejszych.
Bo według tego co napisałeś magicznie najsilniejsze są lizaki i VC (a dla "niewtajemniczonych", to nieprawda).

Edit: Czyli już chcesz wyjeżdżać z BP? #-o
Po co ograniczać magie jak można ograniczać armie, sniki.
Mogę ci pomóc, o ta najlepsze przycięcia VC (tak żebyś nie musial nad tym główkować):
-nie ma na nic recasta
-zakaz MotBA
-zakaz periapta
-podniesienie castingów o 15

Raczej to pomoże przyciąć tą jak bardzo potężną i masakrującą armie.
Gdybyś nie napisał o podwyższeniu CV o 15, to pewnie sporo osób wzięłoby to na serio :)

VC są o tyle mocne, że nie ma opcji żeby nie popchnął się przynajmniej raz/dwa razy. Ale generalnie powera jako takiego nie mają. Lizaki to już trochę inna sprawa, nad którą można by podyskutować (dwóch slanów, każdy z dorabianiem kości zmienia nieco perspektywę)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8647
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Andrzej pisze: Lizaki to już trochę inna sprawa, nad którą można by podyskutować (dwóch slanów, każdy z dorabianiem kości zmienia nieco perspektywę)
Wiadomo można tylko na jakie astronomiczne punkty ? Na 2500 to ci Slanni są popierdółkami a nie wielkimi magami :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ale najważniejsze, czyli dodatkowa kostka się mieści. Tak naprawdę, to po co im więcej :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Ehh połowa z wypowiadających sie tutaj zagrała pewnie mniej niż 10 gier i już płaczą.
Zagrajcie jakiegoś lokala, przynajmniej jednego Mastera i możecie wyrobić sobie zdanie.
Teraz każdy się jara bo zrobi sobie rozpiskę przeciwko Imperium czy DoCh albo jakiemuś koledze a na turnieju już tak wesoło może nie być.
Sranie pod siebie, że VC wejdzie 1-2 popychaczki rozśmiesza mnie.
Co z tego jak jedynie Vampy uderzą pierwsze a jak znam życie to mało kto wystawi Lorda klepacza.
Lizaki - ehh no przecież mogą odrzucać 6 albo pocisną Cube - a i jeszcze mają możliwość posiadania więcej niż jednego Dispel Scrolla.
Imperium - nie jest słabe antymagicznie, kradzież, destroy.
DE - raczej też nie.
HE z BoH - a no tak przecież Vanhels ma większe jebnięcie niż ta książeczka.
Scaveni - przecież abomki i inne gówna (40-50 slaveów) można złamać w turę.
Każda armia może teraz z każdej innej zrobić mielone.
Sądzę, że po pierwszym masterze będzie można więcej napisać na temat 8ED
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Aro pisze:Sądzę, że po pierwszym masterze będzie można więcej napisać na temat 8ED
Na którym mam nadzieję że będziesz? :)

Każda armia może wycisnąć dość silną magię, ale też są sposoby radzenia sobie z nią. A więc wstrzymajmy się z pluciem na 8 do pierwszego mastera.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Andrzej pisze:
Aro pisze:Sądzę, że po pierwszym masterze będzie można więcej napisać na temat 8ED
Na którym mam nadzieję że będziesz? :)

Każda armia może wycisnąć dość silną magię, ale też są sposoby radzenia sobie z nią. A więc wstrzymajmy się z pluciem na 8 do pierwszego mastera.
Uwierz mi, że chciałbym być jednak wracam do UK. Urlop wyczerpany :(

No i jeszcze jedna kwestia, która teraz mi się przypomniała.
Grając ostatnio ze Szmają - wspomniał on o fajnej zasadzie, która obowiązywała dosyć dawno temu.
Veto - na przedmiot przed grą. Nie do końca pamiętam jak liczono punkty ale chyba 100 + wartość punktowa przedmiotu. Jest to całkiem fajne rozwiązanie np. na Power Scrolle, które w wyraźnym stopniu pozwalają przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Szkoda, że cię nie będzie.

A z tym veto, to całkiem fajny pomysł. Inna sprawa, że czasami ciężko byłoby wybrać między 3-4 równie mocnymi rzeczami :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

100 pts + 100 pts BoH czyli i tak elfy mają 100 pts do przodu
Obrazek

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Aro pisze: Lizaki - ehh no przecież mogą odrzucać 6 albo pocisną Cube - a i jeszcze mają możliwość posiadania więcej niż jednego Dispel Scrolla.
Odrzucanie 6 przy mierzeniu zasiegu nie daje zbyt duzo, spokojnie mozna im wcisnac dwellersa na ifce co daje nam dokladnie 50% na masakre :)
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A z shadow 84% :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Oi,
a gdyby te 'okrutne' czary dzialaly tylko na piechote? Spelnilyby swoja role ukrocenia deathstars (Chosens, slann w templach...) a jednoczesnie dalyby mozliwosc gry Ogrami, dalyby szanse na schowanie generala w jezdzie. Tak tylko rzucam...
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Raczej wątpię, żeby coś takiego przeszło. Wystarczy pozwolić na wardy i jest ok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Andrzej pisze:Wystarczy pozwolić na wardy i jest ok.
Łałałyła, wiemy już że kilka deathstarów by miała na to 2+ warda.
Coś bardo chcesz się pozbyć tego bannera :wink: .
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

ja nawet bym miał hie hie
Obrazek

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Andrzej pisze:Raczej wątpię, żeby coś takiego przeszło. Wystarczy pozwolić na wardy i jest ok.
No wlasnie pozwolenie na Wardy nie zalatwia probelmu defstarow. Gwardia Feniksa z 2+ czy Wybrancy Tz z 3+ to jednak dramat.
Obrazek

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Ale przynajmniej lizakami by sie dalo pograc ;)
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

No wlasnie pozwolenie na Wardy nie zalatwia probelmu defstarow. Gwardia Feniksa z 2+ czy Wybrancy Tz z 3+ to jednak dramat.
Problemem tych deathstarów jest raczej ASF niż wardy. Choseni swoje ( i to niemało ) kosztują, a na swego "przegiętego" warda muszą się sporo napracować, czego o feniksach ( ani WL czy SM ) powiedzieć nie można :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Infernal Puppet pisze:
No wlasnie pozwolenie na Wardy nie zalatwia probelmu defstarow. Gwardia Feniksa z 2+ czy Wybrancy Tz z 3+ to jednak dramat.
Problemem tych deathstarów jest raczej ASF niż wardy. Choseni swoje ( i to niemało ) kosztują, a na swego "przegiętego" warda muszą się sporo napracować, czego o feniksach ( ani WL czy SM ) powiedzieć nie można :P .
No tak. Feniksy na WSv na 2+ nic praktycznie nie musza zrobic. A przy okazji beda mogly byc boostowane wszystkimi mozliwymi czarami, od +1 S i T, po 'brzytwe'. Razem z ASF i przerzutami...
Dlatego lepiej by 'zamocne' czary ograniczyc do piechoty. Defstar kawaleryjski juz nie tak okrutny, a i Irongutsi z Tyrantem czy minotaury z Doombullem nie niszcza systemu.
Obrazek

Kreon
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120

Post autor: Kreon »

Odnośnie marudzenia, może by dodać spec herosów turniejowo? Z jednym skromnym ograniczeniem - z każdej armii wycinamy po 2 spec hero uznawanych za przegiętych. Dużo by to urozmaiciło i teclisów kholeków i innych by powycinało.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

W sumie nie ma potrzeby wycinać nawet Teclisa - albo on, albo dwóch arcymagów. Imo nie jest wtedy oczywistym wyborem
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ