RiP
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
RiP
Rzucam RiP-a na oddział z herosem. W swojej turze heros wychodzi. Na kim zostaje czar?
To samo pytanie do czarów HEX/AUG USCNMP
To samo pytanie do czarów HEX/AUG USCNMP
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
to zależy od czaru jak czar idzie na unit to zostaje na unicie jak idzie we wszystkie modele w unicie to zostaje na obu IMO
Na obu nie ma opcji bo nie widzę takiego przykładu opisanego...
Wg. mnie jest jak było, czyli rip zostaje na tym na czym chcesz czyli albo unit albo hero.
Wg. mnie jest jak było, czyli rip zostaje na tym na czym chcesz czyli albo unit albo hero.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No właśnie, tylko nie znalazłem zapisu świadczącego o tym. Jest jedynie zapis, że RiP przechodzi na oddział/bohatera w momencie dołączania.
Czy działa to w drugą stronę? Może tak, może nie. Całe GW. Był czytelny i jasny zapis, to musieli go popsuć
Czy działa to w drugą stronę? Może tak, może nie. Całe GW. Był czytelny i jasny zapis, to musieli go popsuć
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
wydaje mi sie ze gdzies bylo o tym ze rip zostaje na oddziale, reki nie dam uciac, ale mozesz sprobowac poszukacAndrzej pisze:No właśnie, tylko nie znalazłem zapisu świadczącego o tym. Jest jedynie zapis, że RiP przechodzi na oddział/bohatera w momencie dołączania.
Czy działa to w drugą stronę? Może tak, może nie. Całe GW. Był czytelny i jasny zapis, to musieli go popsuć
Wiem, że się nie rozdwaja. Pytanie, czy mogę przenieść go na bohatera, tak jak było to w 7.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
nawet jesli zostaje na oddziale to co z oddzialem skaldajacym sie z 2 herosow? jeden z nich stwierdzi, ze woli kariere solowa to ktory z nich zostaje z RiP? (gracz decyduje ze bohater A opuszcza oddzial wiec bohater B jako reszta oddzialu zostaje z RiP?)
Żebyś się nie zdziwił
@Lidder
To dla mnie już za wysoki poziom abstrakcji, niech ogarnie to ktoś bardziej kumaty w zasadach
Przypomnij mi tylko, na czym polegał my z robieniem oddziału z dwóch bohaterów? Chodzi o to, że nic tego nie zabrania, czy jest coś więcej?
@Lidder
To dla mnie już za wysoki poziom abstrakcji, niech ogarnie to ktoś bardziej kumaty w zasadach
Przypomnij mi tylko, na czym polegał my z robieniem oddziału z dwóch bohaterów? Chodzi o to, że nic tego nie zabrania, czy jest coś więcej?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tak samo jak uzywanie 2 siren songow na jeden oddzial jest glupie. Jednak rozptrzyli ten przypadek w uscisleniachAndrzej pisze:Przypomnij mi tylko, na czym polegał my z robieniem oddziału z dwóch bohaterów? Chodzi o to, że nic tego nie zabrania, czy jest coś więcej?
pakerson pisze:odział nie może składać się z dwóch herosów:)
Odświeżę temat, bo nie doczekałem się jednoznacznej odpowiedzi.
Rzucam RiP-a na oddział z herosem. W swojej turze heros wychodzi. Na kim zostaje czar?
To samo pytanie do czarów HEX/AUG USCNMP
Rafał_Pękala pisze:to zależy od czaru jak czar idzie na unit to zostaje na unicie jak idzie we wszystkie modele w unicie to zostaje na obu IMO
bigpasiak pisze:Na obu nie ma opcji bo nie widzę takiego przykładu opisanego...
Wg. mnie jest jak było, czyli rip zostaje na tym na czym chcesz czyli albo unit albo hero.
Na razie są trzy wersje. Która jest prawdziwa?jurak pisze: wydaje mi sie ze gdzies bylo o tym ze rip zostaje na oddziale, reki nie dam uciac, ale mozesz sprobowac poszukac
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Str. 97, RB:
When a character joins a unit that is under the
effect of a spell that affects the entire unit, the
character only benefits or suffers from the effects
of the spell whilst he remains in the unit.
Similarly, if a character is the subject of a spell
that is capable of affecting a unit, the effect will
also apply to any unit he joins, for as long as he
remains part of it, and the spell lasts.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Czytałem ten zapis. Ale nie wyjaśnia on, czy opuszczając oddział czar zostaje na bohaterze czy na oddziale.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
"Whilst he remains in the unit" (dopóki pozostaje w oddziale) jest mało wyjaśniające? Może z przykładem - Dopóki zostaje w oddziale na który zostało rzucone The Withering, dopóty i na niego działa ten czar. Jeśli opuści oddział... czar przestaje na niego działać, lecz na oddział wciąż działa.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
gorzej jest w momencie kiedy oddzial sklada sie tylko z dwoch bohaterow.
prawdopodobnie pozostaje na tym ktory w danym momencie "nie wychodzi z oddzialu". przynajmniej ja bym to tak rozpatrzyl.
prawdopodobnie pozostaje na tym ktory w danym momencie "nie wychodzi z oddzialu". przynajmniej ja bym to tak rozpatrzyl.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Mac pisze:"Whilst he remains in the unit" (dopóki pozostaje w oddziale) jest mało wyjaśniające? Może z przykładem - Dopóki zostaje w oddziale na który zostało rzucone The Withering, dopóty i na niego działa ten czar. Jeśli opuści oddział... czar przestaje na niego działać, lecz na oddział wciąż działa.
A co jeśli hero nie dołącza do unitu na którym coś już jest a jest jego elementem w momencie rzucania czaru?Mac pisze:When a character joins a unit that is under the
effect of a spell that affects the entire unit,
Sam hero też jest unitem.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Nie mam na to wyjaśnienia popartego zapisem z RB czy Erraty+FAQ, ale...bigpasiak pisze:A co jeśli hero nie dołącza do unitu na którym coś już jest a jest jego elementem w momencie rzucania czaru?
Sam hero też jest unitem.
Uważam, iż podstawą powyższej zasady jest, iż celem czaru jest oddział. W momencie gdy bohater do niego wchodzi, jest również poddawany działaniu czaru, bo staje się częścią oddziału. W przykładzie, który podajesz, również celem czaru jest oddział, a nie pojedynczo oddział i bohater - wszystko jest brane jako całość. Tym samym w momencie kiedy bohater opuszcza oddział, już nie jest jego częścią i nie jest poddawany efektom zaklęć.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."