8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Zaśmiecać forum nie chce, ale miałem długą przymusową przerwę z battlem. Jak to będzie z Kislevem/DoW/RoR? Czy te wszystkie formacje zostają rzeczywiście zlikwidowane? Czy RoR mogą być brani następujaco np. mengile do Dark Elfów, a Long Drongi do Dwarfów?
DoW i RoR aktualnie, oficjalnie nie istnieją w jakiejkolwiek formie w WFB. Tym samym nie można ich używać, jeśli się gra według zasad 8ed.Lorens pisze:Zaśmiecać forum nie chce, ale miałem długą przymusową przerwę z battlem. Jak to będzie z Kislevem/DoW/RoR? Czy te wszystkie formacje zostają rzeczywiście zlikwidowane? Czy RoR mogą być brani następujaco np. mengile do Dark Elfów, a Long Drongi do Dwarfów?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Przeczytaj opis interesującego Cię czaru, a dopiero potem jeśli masz wątpliwości, zadaj pytanie. (Odnosi się to do każdego problemu jaki moglibyście mieć - najpierw RB, potem FAQ i Errata, a dopiero potem ewentualne pytania na forum)
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, o 14:50 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Nie. Dlaczego miałbyś mieć? Pegaz to Monstrous Beast - czyli jesteś traktowany jak Monstrous Cavalry - czyli masz wszystkie takie same zasady jak Cavalry, tyle, że używasz największej wartości wound'ów z obu profili.Eltharion pisze:Jak mam elfiego lorda na pegazie to mam od niego 4 T??
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
nie mówiąc już o tym że jeśli którykolwiek model HE będzie miał T większy niż 3 to wszechświat się zapadnie, patrz TyrionMac pisze:Nie. Dlaczego miałbyś mieć? Pegaz to Monstrous Beast - czyli jesteś traktowany jak Monstrous Cavalry - czyli masz wszystkie takie same zasady jak Cavalry, tyle, że używasz największej wartości wound'ów z obu profili.Eltharion pisze:Jak mam elfiego lorda na pegazie to mam od niego 4 T??
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Proszę o interpretację zasady " 1" apart ".
Co się dzieje w sytuacji jak staję 1" przed unitem kawy orłem i koleś deklaruje szarże bohaterem z tej kawy na orła?
Co się dzieje w sytuacji jak staję 1" przed unitem kawy orłem i koleś deklaruje szarże bohaterem z tej kawy na orła?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Wszystko zależy jakie jest ustawienie modeli w regimencie ale szarża pozwala na ustawienie jednostki w obrębie 1" od innej (wyjątek od reguły 1" apart) - RB str.20 akapit 4.
Poza tym dodatkowo można dostawić orła zgodnie z zasadami z RB str. 22
Poza tym dodatkowo można dostawić orła zgodnie z zasadami z RB str. 22
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Sędziowskie IMO: Jeśli chcesz szarżować z oddziału, a z niego nawet nie wyjdziesz to szarża niemożliwa - brak miejsca. Jeśli jednak opuścisz oddział, to nawet jeśli jesteś 1'' od własnego oddziału to problemu nie ma. Jest to sprawa kilku centymetrów, odsuwasz odrobinę swój oddział lub walkę (tu powinien zdecydować właściciel orła). Wszystko jednak zależy od sytuacji, więc opcja, którą podał Katarek też wchodzi w grę.
Mam wątpliwość i chcialbym, żeby ktoś mnie utwierdził w przekonaniu.
Jeżeli rzucam czar z lore of metal to co następuje? Jest wyraźnie w RB napisane, że wszsytkie obrażenia zadawane z tego Lora są flaming więc teoretycznie moja gwardia z Drakenhoffem nie ma regenki jak miscast wyjdzie i tamplate przykryje mi pół klocka... :/...
Jeżeli rzucam czar z lore of metal to co następuje? Jest wyraźnie w RB napisane, że wszsytkie obrażenia zadawane z tego Lora są flaming więc teoretycznie moja gwardia z Drakenhoffem nie ma regenki jak miscast wyjdzie i tamplate przykryje mi pół klocka... :/...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart



