8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Mac »

Tak.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Zaśmiecać forum nie chce, ale miałem długą przymusową przerwę z battlem. Jak to będzie z Kislevem/DoW/RoR? Czy te wszystkie formacje zostają rzeczywiście zlikwidowane? Czy RoR mogą być brani następujaco np. mengile do Dark Elfów, a Long Drongi do Dwarfów?

tryton
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157

Post autor: tryton »

rzeczywiście

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Lorens pisze:Zaśmiecać forum nie chce, ale miałem długą przymusową przerwę z battlem. Jak to będzie z Kislevem/DoW/RoR? Czy te wszystkie formacje zostają rzeczywiście zlikwidowane? Czy RoR mogą być brani następujaco np. mengile do Dark Elfów, a Long Drongi do Dwarfów?
DoW i RoR aktualnie, oficjalnie nie istnieją w jakiejkolwiek formie w WFB. Tym samym nie można ich używać, jeśli się gra według zasad 8ed.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

Jesli mag zmieni mi się w smoka to czy dalej może czarować? W końcu smok dostaje zasady które miał mag.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Przeczytaj opis interesującego Cię czaru, a dopiero potem jeśli masz wątpliwości, zadaj pytanie. (Odnosi się to do każdego problemu jaki moglibyście mieć - najpierw RB, potem FAQ i Errata, a dopiero potem ewentualne pytania na forum)
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, o 14:50 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Jak mam elfiego lorda na pegazie to mam od niego 4 T??
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Eltharion pisze:Jak mam elfiego lorda na pegazie to mam od niego 4 T??
Nie. Dlaczego miałbyś mieć? Pegaz to Monstrous Beast - czyli jesteś traktowany jak Monstrous Cavalry - czyli masz wszystkie takie same zasady jak Cavalry, tyle, że używasz największej wartości wound'ów z obu profili.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Aha no nic myslałem że skoro woudy przechodza to T też :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Mac pisze:
Eltharion pisze:Jak mam elfiego lorda na pegazie to mam od niego 4 T??
Nie. Dlaczego miałbyś mieć? Pegaz to Monstrous Beast - czyli jesteś traktowany jak Monstrous Cavalry - czyli masz wszystkie takie same zasady jak Cavalry, tyle, że używasz największej wartości wound'ów z obu profili.
nie mówiąc już o tym że jeśli którykolwiek model HE będzie miał T większy niż 3 to wszechświat się zapadnie, patrz Tyrion
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Jaką siłę ma zionięcie hydry w close combacie? 5 czy tyle, ile jej zostało ran?
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Tyle ile jej zostało ran.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Proszę o interpretację zasady " 1" apart ".



Co się dzieje w sytuacji jak staję 1" przed unitem kawy orłem i koleś deklaruje szarże bohaterem z tej kawy na orła?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Wszystko zależy jakie jest ustawienie modeli w regimencie ale szarża pozwala na ustawienie jednostki w obrębie 1" od innej (wyjątek od reguły 1" apart) - RB str.20 akapit 4.
Poza tym dodatkowo można dostawić orła zgodnie z zasadami z RB str. 22
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Zakładając, że bohater widzi orła prawda?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Byro pisze:Zakładając, że bohater widzi orła prawda?
O to mi właśnie chodziło pisząc o ustawieniu modeli.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Bałagan
Chuck Norris
Posty: 507

Post autor: Bałagan »

musi wystawić się 1" od swojej jednostki,
ale czy można podczas ruchu mijać swoje jednostki w odległości bliżej niż 1"?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Katerek już wyjaśnił, że przy szarży może.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Sędziowskie IMO: Jeśli chcesz szarżować z oddziału, a z niego nawet nie wyjdziesz to szarża niemożliwa - brak miejsca. Jeśli jednak opuścisz oddział, to nawet jeśli jesteś 1'' od własnego oddziału to problemu nie ma. Jest to sprawa kilku centymetrów, odsuwasz odrobinę swój oddział lub walkę (tu powinien zdecydować właściciel orła). Wszystko jednak zależy od sytuacji, więc opcja, którą podał Katarek też wchodzi w grę.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Mam wątpliwość i chcialbym, żeby ktoś mnie utwierdził w przekonaniu.
Jeżeli rzucam czar z lore of metal to co następuje? Jest wyraźnie w RB napisane, że wszsytkie obrażenia zadawane z tego Lora są flaming więc teoretycznie moja gwardia z Drakenhoffem nie ma regenki jak miscast wyjdzie i tamplate przykryje mi pół klocka... :/...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Zablokowany