Dwarfs by Irek 3000
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Dwarfs by Irek 3000
2500 Pts - Dwarfs Army
1 Runelord @ 438 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [100]
Rune of Spellbreaking (x2)
Spelleater Rune
1 Thane @ 146 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [30]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace
1 Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
1 Dragon Slayer @ 55 Pts
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
30 Warriors @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
20 Rangers @ 305 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; FCG
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
30 Hammerers @ 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 175 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [75]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Lords: 18%
Heroes: 16%
Core: 29%
Special: 37%
Rare: 0%
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2499
1 Runelord @ 438 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [100]
Rune of Spellbreaking (x2)
Spelleater Rune
1 Thane @ 146 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [30]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace
1 Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
1 Dragon Slayer @ 55 Pts
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
30 Warriors @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
20 Rangers @ 305 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; FCG
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
30 Hammerers @ 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 175 Pts
Engineer; Brace of Pistols
Engineering Runes [75]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Lords: 18%
Heroes: 16%
Core: 29%
Special: 37%
Rare: 0%
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2499
Ostatnio zmieniony 17 paź 2010, o 12:43 przez Irek_Dwarf, łącznie zmieniany 4 razy.
bezsensowna runa na hammererach strach i terrror nie sa tak grozne jak w poprzedniej ed a do tego bsb daje przerzut na te testy...
osobiscie nie widze jakos tych slayerow, nie znam sie ale wydaja mi sie bez uzytaczni...
a jezeli chodzi o kusze to fajnie wypadaja w oddziale 20+ z dwurakami
osobiscie nie widze jakos tych slayerow, nie znam sie ale wydaja mi sie bez uzytaczni...
a jezeli chodzi o kusze to fajnie wypadaja w oddziale 20+ z dwurakami
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Slayerzy mi sie sprawdzają(1 zabij jakiegos goscia na pegazie z DE, przyjąl na klate klocek 30warriorów dwarfickich BSB(PUChE) I RUNSMITHSA dostając wounda w obu przypadkach) dla tego ich biore co do runy ja lubie miec w takim klocku wszysko pewne(nie chciałbym trafiac gula na 5+ )
Lepiej dać gołe kowadło to zmieścisz króla na tarczy. Scrole dać na runesmitha, więc jak kowadło wywali to nie stracisz całej antymagii.
BSB daj zamiast talizmanu +1 do WS na broni, będzie mieć magiczne ataki co bardziej mu się przyda by ścigać eteryki, driady i inne badziewie, które najlepiej traktować magiczną bronią. Dla samych dragon slayerów nie widzę za bardzo zastosowania, więc bym ich wyrzucił razem z jedną klopą i dał na ich miejsce dwa canoony z przerzutami missfire .
BSB daj zamiast talizmanu +1 do WS na broni, będzie mieć magiczne ataki co bardziej mu się przyda by ścigać eteryki, driady i inne badziewie, które najlepiej traktować magiczną bronią. Dla samych dragon slayerów nie widzę za bardzo zastosowania, więc bym ich wyrzucił razem z jedną klopą i dał na ich miejsce dwa canoony z przerzutami missfire .
JA widziałem tych slayerów w akcji koleś za 50 pkt który trzyma kloc za 500:)
opłaca się ci kolesie świetnie obronią maszyny
ja widzę w tej rozpie duży potencjał do standardu
opłaca się ci kolesie świetnie obronią maszyny
ja widzę w tej rozpie duży potencjał do standardu
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
3 klopy - to jest to, co najbardziej podoba mi się w tej rozpie
Uciąłbym parę punktów i dał przynajmiej dwa bolce, choćby gołe. Bardzo dobrze ściągają orły, mogą dobić jakiegoś monstera no i są teraz całkiem niezłe na maszyny. Ewentualnie zamiast nich mógłby być canon, który też dobrze spełnia wyżej wymienione funkcje.
Uciąłbym parę punktów i dał przynajmiej dwa bolce, choćby gołe. Bardzo dobrze ściągają orły, mogą dobić jakiegoś monstera no i są teraz całkiem niezłe na maszyny. Ewentualnie zamiast nich mógłby być canon, który też dobrze spełnia wyżej wymienione funkcje.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W tedy pewnie nie szarża takiego kolesia w lance która już na pewno będzie skróconakauczuk pisze:a jak do nich strzela?Szymon pisze:JA widziałem tych slayerów w akcji koleś za 50 pkt który trzyma kloc za 500:)
jak cos lancowatego przyjedzie to w ciebie wjedzie i wyjdzie druga strona
dragon slayerzy sa swietni jako support,do blokowania potencjalnych szarż czy pilnowania maszyn. mam takiego jednego w swoich figurkach i jest w kazdym mozliwym ustawieniu. Warty swoich punktow!
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Od kiedy nie zżerają slotów hero, są bardzo ok. Wystawiałbym zawsze przynajmniej dwóch.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
No i mam dwóchAndrzej pisze:Wystawiałbym zawsze przynajmniej dwóch.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Na silesianie ugrałem 53 pts + cos tam z maolwania dało mi to 35 Miejsce
Bitwa nr 1 przeciwnik Dębek(Bretka) scenariusz DAWN ATTACK
Armie miałem wystawioną na środku w sumie fajnie wszystko zbite w jedną kupe klopy strzelały z indirectów zdjęły dwa trebusze (a może jednego nie pamiętam)
Skauci stali bardzo blisko lorda na pegazie. Koleś zaszarżował zabił mi trzech ja mu wbiłem 2Wo miałem 3 staticka(banner, 2ranki) odbił sie jak od sciany na moje szczeście uciekł bardzo mało i został zjedzony i wpadłem w łuczników od boku (ustawił sie gralami tak ze jakby ustał to moje longbeardy dostały by ich na bok) Byłem schowany z górką obróciłem sie, troszke sie ruszyłem i popychaczka z kowadła szarża na bok grali (zapomniał ze dwarfy w tej edycji nie szarzują na 6") ustawił sie minimalnie ponad 12" od nich (jego uwage przyciągnąl 1 slayer i 30 warriorów) grale sie zlamały w ostatniej turze czarodzijka został sama i uciekła (oczywiście grale łamali się kilka razy szarzowałem na nich chyba 3 razy) ale ciekawszy combat był po drugiej stronie hammererzy dostali na przód 2 tramwaje pegazy i na tył pegazy które od boku miały kuszników walczyliśmy tam od 3 tury CR przegrywałem stubborn z rerolem ratował. Na koniec bitwy przeżył 1 hammerer ktory zdał save na 6+ i dwa save na 5+. 15:5 do przodu
Bitwa nr 2 Dominik Domin Łach(TK) scenariusz MEETING COŚTAM
Bitwe zacząłem ja, kuszników miałem w rezerwie reszta na stól coś tam postrzelałem dopóki sie skorpiony nie wykopały bo porostu rozjebały moją maszynerie. Swarmy bez problemu poradziły sobie ze slayerami (poisony ) w 5 turze skusił sie na 5 longbardów(imo błady który kosztował go przegraną) od boku gwardią nie miałem nadzieji ze prtzezyją ale zapomnial zrobic reforma i sie obróci na przód do hammererów . MOja tura hammererzy marsz popychaczka z kowadła szarza od boku zapierdoliłem ich tylu ze posypali sie razem lichepriestem i tombkingiem. rozjebałem ostatnią klope w jego turze bo wpadłem w nią overrunem w mojej rowaliłem kasketa na stole zostało mi kowadło i hamki których (tak to odczułem) nie miał czym ruszyć 12:8 Do przodu
Bitwa nr 3 Kudłaty(dwarfy) scenariusz watchtower
Zagraliśmy dla zabawy ustaljąc wynik 10:10 bo dwarfy vs dwarfy to troche z dupy
Bitwa nr 4 Solo (Doch) scenariusz BATTLELINE
Solo zaczynał podszedł wszystkim co ma najwięcej ile sie da. Postrzelał z flamerów zabił dwóch kuszoli i jednego hammka. MOja tura keeper zszedł jednym strzałem z klopy skauci fartownie zaszarzowali bloodleterów od boku rozwalili ich chyba po 6 turach walki. Slayer i kusznicy uratowali właściwie całą armie przed latającym skurwielem tzeentcha ze słoneczkiem zabijając go w kombacie (własciwie sie posypał) Hammererzy mielili wszystko w co wpadli jedynym trudniejszy orzechem do zgryzienia były demonetki z heraldem zeszły po 5 turach combatu.
Duzo mu wytłukłem 15:5 do przodu
Bitwa numer 5 DE Zeppelin Blood& Glory
19:1 w dupe 2 hydry wpadły w hamków z BSB i gienkiem skracając ich w 3 tur combatu do jednego hamka
Bitwa nr 1 przeciwnik Dębek(Bretka) scenariusz DAWN ATTACK
Armie miałem wystawioną na środku w sumie fajnie wszystko zbite w jedną kupe klopy strzelały z indirectów zdjęły dwa trebusze (a może jednego nie pamiętam)
Skauci stali bardzo blisko lorda na pegazie. Koleś zaszarżował zabił mi trzech ja mu wbiłem 2Wo miałem 3 staticka(banner, 2ranki) odbił sie jak od sciany na moje szczeście uciekł bardzo mało i został zjedzony i wpadłem w łuczników od boku (ustawił sie gralami tak ze jakby ustał to moje longbeardy dostały by ich na bok) Byłem schowany z górką obróciłem sie, troszke sie ruszyłem i popychaczka z kowadła szarża na bok grali (zapomniał ze dwarfy w tej edycji nie szarzują na 6") ustawił sie minimalnie ponad 12" od nich (jego uwage przyciągnąl 1 slayer i 30 warriorów) grale sie zlamały w ostatniej turze czarodzijka został sama i uciekła (oczywiście grale łamali się kilka razy szarzowałem na nich chyba 3 razy) ale ciekawszy combat był po drugiej stronie hammererzy dostali na przód 2 tramwaje pegazy i na tył pegazy które od boku miały kuszników walczyliśmy tam od 3 tury CR przegrywałem stubborn z rerolem ratował. Na koniec bitwy przeżył 1 hammerer ktory zdał save na 6+ i dwa save na 5+. 15:5 do przodu
Bitwa nr 2 Dominik Domin Łach(TK) scenariusz MEETING COŚTAM
Bitwe zacząłem ja, kuszników miałem w rezerwie reszta na stól coś tam postrzelałem dopóki sie skorpiony nie wykopały bo porostu rozjebały moją maszynerie. Swarmy bez problemu poradziły sobie ze slayerami (poisony ) w 5 turze skusił sie na 5 longbardów(imo błady który kosztował go przegraną) od boku gwardią nie miałem nadzieji ze prtzezyją ale zapomnial zrobic reforma i sie obróci na przód do hammererów . MOja tura hammererzy marsz popychaczka z kowadła szarza od boku zapierdoliłem ich tylu ze posypali sie razem lichepriestem i tombkingiem. rozjebałem ostatnią klope w jego turze bo wpadłem w nią overrunem w mojej rowaliłem kasketa na stole zostało mi kowadło i hamki których (tak to odczułem) nie miał czym ruszyć 12:8 Do przodu
Bitwa nr 3 Kudłaty(dwarfy) scenariusz watchtower
Zagraliśmy dla zabawy ustaljąc wynik 10:10 bo dwarfy vs dwarfy to troche z dupy
Bitwa nr 4 Solo (Doch) scenariusz BATTLELINE
Solo zaczynał podszedł wszystkim co ma najwięcej ile sie da. Postrzelał z flamerów zabił dwóch kuszoli i jednego hammka. MOja tura keeper zszedł jednym strzałem z klopy skauci fartownie zaszarzowali bloodleterów od boku rozwalili ich chyba po 6 turach walki. Slayer i kusznicy uratowali właściwie całą armie przed latającym skurwielem tzeentcha ze słoneczkiem zabijając go w kombacie (własciwie sie posypał) Hammererzy mielili wszystko w co wpadli jedynym trudniejszy orzechem do zgryzienia były demonetki z heraldem zeszły po 5 turach combatu.
Duzo mu wytłukłem 15:5 do przodu
Bitwa numer 5 DE Zeppelin Blood& Glory
19:1 w dupe 2 hydry wpadły w hamków z BSB i gienkiem skracając ich w 3 tur combatu do jednego hamka
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 18:35 przez Irek_Dwarf, łącznie zmieniany 1 raz.
No i niech ktoś teraz powie, że slayer jest do dupy ;]Slayer i kusznicy uratowali właściwie całą armie przed latającym skurwielem tzeentcha ze słoneczkiem zabijając go w kombacie
Brawa dla krasnoludzkiego brata za postawę na masterze.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Jako kumpel irka powiem że grał bardzo dobrze ale 5 bitwa była przegrana dla niego no cóż ale miał zabawę
Jak grałem i się dowiedziałem że 1slayer trzyma jakiś wagon to zacząłem się śmiać .
Dwarfy teraz są mocne na klocku hamków
Imo ta rozpa ma potencjał do standardu
Jak grałem i się dowiedziałem że 1slayer trzyma jakiś wagon to zacząłem się śmiać .
Dwarfy teraz są mocne na klocku hamków
Imo ta rozpa ma potencjał do standardu
Hm, nie dodałeś, że Twoi hammererzy zaszarżowali na 13 cali, co było idealnie na styk. Do głowy mi nie przyszło, że ten oddział, hen, daleko, może mi w ogóle zagrozić, ale cóż, klocek w jednej turze ruchu ruszył się więcej, niż przez 4 poprzednie razem wzięte. Ale następnym razem będę przygotowany, że dwarfy mogą się ruszyć 20 cali i błędu nie popełnię. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że rozpiski tego typu (a grałem też z drugimi dwarfami, też dupny kloc hammererów) nie są najlepsze. Ja, wolnymi TK nie miałem problemu, by oczyścić wszystko dookoła tych hammererów, tym bardziej zwykła armia z marszem będzie ciągle przed nimi uciekała, zyskując sobie małe zwycięstwa. Wiadomo, maskę ciężko temu założyć, ale ludzie się nauczą grać z olbrzymimi klocami piechoty wspartymi przez mniej znaczące oddziały.
Witamy w 8. edycji - miejscu i czasie, gdzie małe krasie latają jakby miały żyrokopter w tyłkuDo głowy mi nie przyszło, że ten oddział, hen, daleko, może mi w ogóle zagrozić
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Re Domin: Hamki szarżowały na 11 cali to jedno oczko powyżej statystyki