
THUNDERSTOMP - Wa-wa, 16 października, 2800pkt. - regulamin!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Re: THUNDERSTOMP - Wa-wa, 16 października, 2800pkt.
IMO główną rzeczą, która się za bardzo sprawdza w magii, jest Power Scroll. Zarówno na dwellersów, speed of light czy waagh 

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak Zbyszku. Power Scroll jest znacznie lepszy niz recast popychaczki 

Regulamin turnieju w pierwszym poście. Enjoy! 
Będziecie musieli przemyśleć rozpy od nowa...
Szczególnie polecam Waszej uwadze pierwszy scenariusz i tabele krain, w ktorych toczą się bitwy. Nie ma innego Balancing Patcha. Warto się wczytać i zrozumieć.

Będziecie musieli przemyśleć rozpy od nowa...

Szczególnie polecam Waszej uwadze pierwszy scenariusz i tabele krain, w ktorych toczą się bitwy. Nie ma innego Balancing Patcha. Warto się wczytać i zrozumieć.

Nie może dawać więcej niż dwa punkty ochrony (czyli na 1-2).Pedros pisze:Max Ward 5+
Czyli Pendant działa na 1-2 czy od sily 5 działa tylko na 5tce?
Super pomysł z losowym miejscem bitwy
Dzięki.

Nie ma żadnych bonusów do liczby uzyskanych w wyniku rzutu na wiatry magii kostek. I nie ma żadnych bonusów do rzutu kostkami. Prosta sprawa: 2D6 i total dla rzucającego czary a większy wynik z kości dla rozpraszającego.Jak na ziemiach "Pustkowia chaosu" działają:
master rune of balance
obecność runsmitha/runelorda
obecność kowadła
Postaraliście się Panowie 
Gratuluję rewelacyjnego pomysłu na balans
Oby tak dalej a będziemy grać w najlepszego bitewniaka jaki dotąd powstał 
A więc pozostaje mi tylko przestudiować warianty którymi chciałem zagrać i wybrać ten najbardziej korzystny
Na taki turniej to nawet z innych miast ludzie powinni przyjechać 

Gratuluję rewelacyjnego pomysłu na balans


A więc pozostaje mi tylko przestudiować warianty którymi chciałem zagrać i wybrać ten najbardziej korzystny


Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart




A sposób losowania różnych "krain" do gry był specjalnie zaplanowany na 2k6?
Bo promuje on środkowe krainy.
Sprawiedliwiej (chyba że efekt był zamierzony) byłoby losowanie k6 (z 3-4 jako ziemie neutralne (bo ta kraina miała największą szansę)) albo przerzucać 6tkę.
Bo promuje on środkowe krainy.
Sprawiedliwiej (chyba że efekt był zamierzony) byłoby losowanie k6 (z 3-4 jako ziemie neutralne (bo ta kraina miała największą szansę)) albo przerzucać 6tkę.
Pierwszy scenariusz je boli. Zreszta po dlugich debatach doszlismy do wniosku, ze strzelanie w tej edycji niczego nie rozstrzyga. Jest wciaz nudne, ale czyni daleko mniejsze spustoszenie niz wiekszosc kombatów czy czarów. W pierwszej wersji krain była też Lustria, która dawała ulewe na pole bitwy (Rain Lord z life z 7edycji, który konczył się w losowej turze), ale zrezygnowalismy z tego z wczesniej wymienionych powodów. Im wiecej wezmiesz maszyn, tym wiecej punktów nie zyskasz w pierwszym scenariuszu.Kozioł pisze:Pomysł z krainami bardzo fajny ale dajcie chociaż 1 która by parki maszynowe zabolała

Dzięki.Postaraliście się Panowie
Gratuluję rewelacyjnego pomysłu na balansOby tak dalej a będziemy grać w najlepszego bitewniaka jaki dotąd powstał

Tak miało być. Wiemy, że promuje te krainy. Doświadczeni batlowcy też będą wiedzieć, co im najbardziej grozi.Pedros pisze:A sposób losowania różnych "krain" do gry był specjalnie zaplanowany na 2k6?
Bo promuje on środkowe krainy.

Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, o 23:00 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopuszczam możliwość minimalnych poprawek i uściśleń w kwestiach, ktorych nie przewidzieliśmy (jak wspomniany przez Ciebie pendant, ktorego definicja nie obejmowała zbyt precyzyjnie). Nowych krain i innych wiekszych zmian nie planujemy.Pedros pisze:Może dodać 6tą krainę, że przy każdym strzale z maszyny bez BS'a ty i przeciwnik rzucacie scater/artylery i osoba mająca ponieść straty wybiera zestaw kości?
Podobną zasadę miała specjalna hydra do DE w 6tej edycji gdy się strzelało w jej pobliże.
goblinski kamien kradniecia kostki i master rune of balance w scenariuszu z krolestwami jak rozumiem zabiera kostke przeciwnikowi ale nie dodaje wlascicielowi tak?
czy od rzutow odejmuje sie modyfikatory? np. za cascet lub corpskarty?
czy od rzutow odejmuje sie modyfikatory? np. za cascet lub corpskarty?
Może wybiorę się do Was na pierwszy mój rozegrany turniej!
Pewnie będę mocno chapał dzidę, ale będzie zabawnie.
Nie mogę wygenerować sobie ID bo jest błąd jak się klika w link...
Kiedy się buli wpisowe, bo nie znam zwyczajów?
Pewnie będę mocno chapał dzidę, ale będzie zabawnie.
Nie mogę wygenerować sobie ID bo jest błąd jak się klika w link...
Kiedy się buli wpisowe, bo nie znam zwyczajów?
Pustkowia Chaosu: zła aura osłabia magów i rzucane przez nich czary - do użytku magów sa tylko i wyłącznie kosci wygenerowane w tej turze przez wiatry magii (nie ma dodatkowych kości mocy/rozpraszania z umiejętności i przedmiotów, channelowania, itp.). Do rzutów nie dodaje się żadnych modyfikatorów (za przedmioty, poziom maga, itp).
Trochę mi to klimatem nie podchodzi. W książkach o Felixie i tym krasnalu zawsze na pustkowiach chaosu wiatry magii wiały najsilniej.
ale pomysł super
Trochę mi to klimatem nie podchodzi. W książkach o Felixie i tym krasnalu zawsze na pustkowiach chaosu wiatry magii wiały najsilniej.
ale pomysł super


Doprecyzowałem zapis. Nic nie wplywa na liczbe kości, ktore zostały wygenerowane rzutem na wiatry magii. Rzucisz 3+6, to czarujacy ma 9 kosci a dispelujący 6. Czary rzuca się z samych kości - nie używamy zadnych modyfikatorów (ani ujemnych, ani dodatnich). Ile rzucisz, tyle przeciwnik musi przerzucić. Tak wiec w tej krainie nie działają: Banner of Sorcery, Morks Spirit Totem, Master Rune of Balance, Staff of Sneaky Stealing, Black Periapt, dodatkowe kostki dla slana, helfickie +1 do dispela, itd.Shino pisze:goblinski kamien kradniecia kostki i master rune of balance w scenariuszu z krolestwami jak rozumiem zabiera kostke przeciwnikowi ale nie dodaje wlascicielowi tak?
czy od rzutow odejmuje sie modyfikatory? np. za cascet lub corpskarty?
Dla kogo wieją, dla tego wieją. Na naszych turniejach nie wieją.Lazur pisze: Trochę mi to klimatem nie podchodzi. W książkach o Felixie i tym krasnalu zawsze na pustkowiach chaosu wiatry magii wiały najsilniej.

Dzięki.Lazur pisze:ale pomysł super

Gopal pisze: Nie mogę wygenerować sobie ID bo jest błąd jak się klika w link...
Kiedy się buli wpisowe, bo nie znam zwyczajów?
Dzięki za pomoc, Shinux. Zmieniłem tez juz stary link w regulaminie. Sorki za wprowadzenie w bład, dawno nikt z nas z tego linka nie korzystał...Shino pisze:http://ranking.wfb-pol.org/player_add.php

Melduję że dokonałem rejestracji i mam juz ID!
Zobaczymy co z tego będzie!

Zobaczymy co z tego będzie!