wampiry 1600
wampiry 1600
Unnamed1600 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire @ 200.0 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Wight King @ 195.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy armour; Shield
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Skeletal steed @ [0.0] Pts
24 Crypt Ghouls champion @ 200.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25.0]
12 Black Knights @ 421.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45.0]
1 Black Coach @ 200.0 Pts
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1596.0
Tak, wiem, że odbiegam od norm (gram na BK) , ale myślę, że można całkiem nieźle z magii klocek przypakować. Podejrzewam, że będą przeważały rozpy strzelające z 1-2 duzymi oddzialami, dlatego mysle ze ta rozpa ma duza odpornosc na strzelanie.
Scroll of shielding wydaje mi sie calkiem fajna opcja.
A steadfast no cóż. Ja moge stac a lzejsze klocki to mi za bardzo nie robią.
A tak btw. to mozna zdawac na generalskiej ten stubborn czy na oddziale tylko?
1 Vampire @ 200.0 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Wight King @ 195.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy armour; Shield
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Skeletal steed @ [0.0] Pts
24 Crypt Ghouls champion @ 200.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25.0]
12 Black Knights @ 421.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45.0]
1 Black Coach @ 200.0 Pts
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1596.0
Tak, wiem, że odbiegam od norm (gram na BK) , ale myślę, że można całkiem nieźle z magii klocek przypakować. Podejrzewam, że będą przeważały rozpy strzelające z 1-2 duzymi oddzialami, dlatego mysle ze ta rozpa ma duza odpornosc na strzelanie.
Scroll of shielding wydaje mi sie calkiem fajna opcja.
A steadfast no cóż. Ja moge stac a lzejsze klocki to mi za bardzo nie robią.
A tak btw. to mozna zdawac na generalskiej ten stubborn czy na oddziale tylko?
to zależy z jaką armią. Na demony/vc myslalem o lighcie. Szczególnie czar nr 6 wyglada ciekawie no i oczywiscie 2d6 S6 tylko, że wysoki casting value.
empire - metal albo shadow (trzeba jakos czolg rozwalic)
a reszta to na prawdę zalezy od przeciwnika, bo nie ma tak na prawde bezsensownego lore'a
szkoda ze stubborn na generalskiej ;/ Ale mega duze klocki to pewnie Tylko vc/skaveny, ale to sie powoli wykroi
Nie moge kurde znalezc pkt na lance dla kinga, a szkoda, bo niestety nie mam czego uciac z hero.
Moize szkoda tez Fell batow w tej rozpie ale ciezko punkty wykombinowac ;/
empire - metal albo shadow (trzeba jakos czolg rozwalic)
a reszta to na prawdę zalezy od przeciwnika, bo nie ma tak na prawde bezsensownego lore'a
szkoda ze stubborn na generalskiej ;/ Ale mega duze klocki to pewnie Tylko vc/skaveny, ale to sie powoli wykroi
Nie moge kurde znalezc pkt na lance dla kinga, a szkoda, bo niestety nie mam czego uciac z hero.
Moize szkoda tez Fell batow w tej rozpie ale ciezko punkty wykombinowac ;/
Wiesz że już w rozpisce musisz określić lora?Drwal pisze:to zależy z jaką armią. Na demony/vc myslalem o lighcie. Szczególnie czar nr 6 wyglada ciekawie no i oczywiscie 2d6 S6 tylko, że wysoki casting value.
Zwała bo nawet trzeba czyli 7Pająk pisze:można na generalskiej.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
A to nie wiedziałeś?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
no nie wiedzialem, ale i tak nie bede tego forbidden lore'a zmienial.
Prawdopodobnie wezme beast'a albo death,
Beast - duzo czarow wspomagajacych + wlocznia wiec nie jest zle
death - 1 czar osłabiajacy przeciwnika i sporo ofensywnych.
Co byscie z tych 2 lore'ow wybrali? a moze lepiej jakis inny?
Jednak pitka z shadowa za bardzo losowa
Prawdopodobnie wezme beast'a albo death,
Beast - duzo czarow wspomagajacych + wlocznia wiec nie jest zle
death - 1 czar osłabiajacy przeciwnika i sporo ofensywnych.
Co byscie z tych 2 lore'ow wybrali? a moze lepiej jakis inny?
Jednak pitka z shadowa za bardzo losowa
czy ja wiem... Teraz popychaczka prawie nic nie daje, bo co z tego ze wpadne w cos jak sie i tak wali po I. Gdybym grał na grave'ach to moze jeszcze. Teraz nejwieksze znaczenie beda mialy czary wspomagające.
A w beast zamiana w stworka tez jest bardzo ciekawa.
A teraz pytanko... czy jak przeciwnik nie ma maga, to moze z power dice'ów rozproszyć RIP'y?, czy w ogole ich wtedy nie generuje?
A w beast zamiana w stworka tez jest bardzo ciekawa.
A teraz pytanko... czy jak przeciwnik nie ma maga, to moze z power dice'ów rozproszyć RIP'y?, czy w ogole ich wtedy nie generuje?
jak juz mowilem ze przy grave'ach popchniecie ma sens, bo i tak I nie robi bo bedzie sie sukcesywnie dowskrzeszac. Ja natomiast musze miec przypakowany oddzial, jak juz mam w cos wpadac, bo nie moge se pozwolic na takie tracenie modeli jak przy GG.
Chociaz jeszcze se tego lore'a rozpatrze, ale raczej to nie bedzie vampirzy.
Mysle, że szarża wampira i zamiana w chimere (4d6A) jest czarem wygrywajacym bitwe, ale wiadomo, jak przeciwnik bedzie mial scrolla to nie bede ryzykowal rzucenia tego. W polaczeniu z coachem/warghulfem/BK sa w stanie przepchnac raczej kazdy kloc <40 modeli, bo przypomne - dochodzi jeszcze do tego breath attack
Chociaz jeszcze se tego lore'a rozpatrze, ale raczej to nie bedzie vampirzy.
Mysle, że szarża wampira i zamiana w chimere (4d6A) jest czarem wygrywajacym bitwe, ale wiadomo, jak przeciwnik bedzie mial scrolla to nie bede ryzykowal rzucenia tego. W polaczeniu z coachem/warghulfem/BK sa w stanie przepchnac raczej kazdy kloc <40 modeli, bo przypomne - dochodzi jeszcze do tego breath attack