wampiry 1600

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

wampiry 1600

Post autor: Drwal »

Unnamed1600 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire @ 200.0 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Wight King @ 195.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy armour; Shield
The Flag of Blood Keep [75.0]

1 Skeletal steed @ [0.0] Pts

24 Crypt Ghouls champion @ 200.0 Pts


20 Skeleton Warriors @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25.0]

12 Black Knights @ 421.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45.0]

1 Black Coach @ 200.0 Pts

1 Varghulf @ 175.0 Pts


Models in Army: 56

Total Army Cost: 1596.0


Tak, wiem, że odbiegam od norm (gram na BK) :D , ale myślę, że można całkiem nieźle z magii klocek przypakować. Podejrzewam, że będą przeważały rozpy strzelające z 1-2 duzymi oddzialami, dlatego mysle ze ta rozpa ma duza odpornosc na strzelanie.

Scroll of shielding wydaje mi sie calkiem fajna opcja.

A steadfast no cóż. Ja moge stac a lzejsze klocki to mi za bardzo nie robią.

A tak btw. to mozna zdawac na generalskiej ten stubborn czy na oddziale tylko?

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

można na generalskiej.

jaki lore?

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

to zależy z jaką armią. Na demony/vc myslalem o lighcie. Szczególnie czar nr 6 wyglada ciekawie no i oczywiscie 2d6 S6 tylko, że wysoki casting value.

empire - metal albo shadow (trzeba jakos czolg rozwalic)

a reszta to na prawdę zalezy od przeciwnika, bo nie ma tak na prawde bezsensownego lore'a


szkoda ze stubborn na generalskiej ;/ Ale mega duze klocki to pewnie Tylko vc/skaveny, ale to sie powoli wykroi ;)

Nie moge kurde znalezc pkt na lance dla kinga, a szkoda, bo niestety nie mam czego uciac z hero.


Moize szkoda tez Fell batow w tej rozpie ale ciezko punkty wykombinowac ;/

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Drwal pisze:to zależy z jaką armią. Na demony/vc myslalem o lighcie. Szczególnie czar nr 6 wyglada ciekawie no i oczywiscie 2d6 S6 tylko, że wysoki casting value.
Wiesz że już w rozpisce musisz określić lora?
Pająk pisze:można na generalskiej.
Zwała bo nawet trzeba :mrgreen: 8) czyli 7 ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

a to duzo zmienia, skoro trzeba lora wybierac przed gra ;)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

A to nie wiedziałeś?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

no nie wiedzialem, ale i tak nie bede tego forbidden lore'a zmienial.

Prawdopodobnie wezme beast'a albo death,

Beast - duzo czarow wspomagajacych + wlocznia wiec nie jest zle
death - 1 czar osłabiajacy przeciwnika i sporo ofensywnych.


Co byscie z tych 2 lore'ow wybrali? a moze lepiej jakis inny?

Jednak pitka z shadowa za bardzo losowa

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

A ja bym wziął wampirzy lore... zdecydowanie najlepszy... niski casting i mocne czary dają radę.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

czy ja wiem... Teraz popychaczka prawie nic nie daje, bo co z tego ze wpadne w cos jak sie i tak wali po I. Gdybym grał na grave'ach to moze jeszcze. Teraz nejwieksze znaczenie beda mialy czary wspomagające.

A w beast zamiana w stworka tez jest bardzo ciekawa. ;)

A teraz pytanko... czy jak przeciwnik nie ma maga, to moze z power dice'ów rozproszyć RIP'y?, czy w ogole ich wtedy nie generuje?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

owned, idzie do sygnaturki :D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Miron
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: BWT

Post autor: Miron »

Bierz lor wampirów. Ja od dłuższego czasu gram na ten format i magia wampirów naprawde daje rade. A popychaczka jest czarem rzucanym w 8 na 10 przypadków :P

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

jak juz mowilem ze przy grave'ach popchniecie ma sens, bo i tak I nie robi bo bedzie sie sukcesywnie dowskrzeszac. Ja natomiast musze miec przypakowany oddzial, jak juz mam w cos wpadac, bo nie moge se pozwolic na takie tracenie modeli jak przy GG.

Chociaz jeszcze se tego lore'a rozpatrze, ale raczej to nie bedzie vampirzy.

Mysle, że szarża wampira i zamiana w chimere (4d6A) jest czarem wygrywajacym bitwe, ale wiadomo, jak przeciwnik bedzie mial scrolla to nie bede ryzykowal rzucenia tego. W polaczeniu z coachem/warghulfem/BK sa w stanie przepchnac raczej kazdy kloc <40 modeli, bo przypomne - dochodzi jeszcze do tego breath attack

ODPOWIEDZ