Alternatywne zasady : naprzemienne aktywacje

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
cold turkey
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Alternatywne zasady : naprzemienne aktywacje

Post autor: cold turkey »

W ramach tury wykonujemy naprzemienne z przeciwnikiem aktywacje - on rozpatruje jedną jednostkę, potem ja jedną i tak dalej aż do dezaktywowanie wszystkich jednostek, wtedy rozpoczyna się nowa tura.

Ktoś próbował ? Co o tym myślicie, przeszło by to w battlu na użytek domowych rozgrywek ?
HE 2.5k

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Na użytek gier domowych przejdzie cokolwiek co grający będą chcieli wprowadzić. Jednakże mechanika naprzemiennych aktywacji wymusi mnóstwo zmian i uściśleń w całym przebiegu tury.

Pytanie jest także po co na siłę zmieniać mechanikę, zwłaszcza tak drastycznie, nie lepiej po prostu wziąć jakąś już stworzoną mechanikę z naprzemiennymi aktywacjami, wybrać i dostosować armie najbardziej pasujące do klimatu świata Warhammera, i grać?

Co do samej mechaniki naprzemiennych aktywacji mnie osobiście średnio się podoba w systemach gdzie podstawową jednostką jest regiment. Dużo lepiej ta mechanika wypada w systemach gdzie podstawową jednostką jest model/mała grupa modeli.

ODPOWIEDZ