Wybieranie Czarów z Lorów WOCH
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Wybieranie Czarów z Lorów WOCH
Hejka szybkie pytanie... w RB stoi, że poza signature spell czary nie mogą sie w armi powtarzać. Ale w AB do WOCH wyraźnie stoi przy każdym czarze, że dowolny czar z wylosowanch przez maga można zamienić na jedynkę. Czy w tym wypadku zgodnie z zasadą z RB że to co napisane w AB>RB mogę posiadając 2 magów tęczy mieć 2 czary nr 1 z lora tęczy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Według USciśleń 8ed. : Czary, na które można wymieniać inne wylosowane czary według zapisów ksiąg armii (zazwyczaj – „jedynki”), działają analogicznie jak signature spells, tzn: można na nie zamienić rzut na inna czary i można je powielać między magami.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Losuje magiem czar, zmieniam go na 1. Losuje drugim magiem czar i po wylosowaniu 1 i 2 zamieniam 1 na co chce wg zasad losowania RB a nastepnie po ustaleniu czarow zamieniam 2 na 1 wg zasad AB. Uwazam to za niezly patent i zastanawiam sie, czy cos mi tego zabrania?
RB.
Wyraźnie mówi że 1 to sygnaturki i możesz je powtarzać przez co Twój patent spada bo nie zamieniasz 1 na nic innego.
Wyraźnie mówi że 1 to sygnaturki i możesz je powtarzać przez co Twój patent spada bo nie zamieniasz 1 na nic innego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
1 to nie sygnaturki, przyjelo sie ze traktuje sie je jako sygnaturkibigpasiak pisze:RB.
Wyraźnie mówi że 1 to sygnaturki i możesz je powtarzać przez co Twój patent spada bo nie zamieniasz 1 na nic innego.

reszta jak najbardziej

Hejka szybka odpowiedz....Hejka szybkie pytanie... w RB stoi, że poza signature spell czary nie mogą sie w armi powtarzać. Ale w AB do WOCH wyraźnie stoi przy każdym czarze, że dowolny czar z wylosowanch przez maga można zamienić na jedynkę. Czy w tym wypadku zgodnie z zasadą z RB że to co napisane w AB>RB mogę posiadając 2 magów tęczy mieć 2 czary nr 1 z lora tęczy...
przeczytaj RB
