Wybieranie Czarów z Lorów WOCH

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Wybieranie Czarów z Lorów WOCH

Post autor: Przemcio »

Hejka szybkie pytanie... w RB stoi, że poza signature spell czary nie mogą sie w armi powtarzać. Ale w AB do WOCH wyraźnie stoi przy każdym czarze, że dowolny czar z wylosowanch przez maga można zamienić na jedynkę. Czy w tym wypadku zgodnie z zasadą z RB że to co napisane w AB>RB mogę posiadając 2 magów tęczy mieć 2 czary nr 1 z lora tęczy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Według USciśleń 8ed. : Czary, na które można wymieniać inne wylosowane czary według zapisów ksiąg armii (zazwyczaj – „jedynki”), działają analogicznie jak signature spells, tzn: można na nie zamienić rzut na inna czary i można je powielać między magami.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Losuje magiem czar, zmieniam go na 1. Losuje drugim magiem czar i po wylosowaniu 1 i 2 zamieniam 1 na co chce wg zasad losowania RB a nastepnie po ustaleniu czarow zamieniam 2 na 1 wg zasad AB. Uwazam to za niezly patent i zastanawiam sie, czy cos mi tego zabrania?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

RB.
Wyraźnie mówi że 1 to sygnaturki i możesz je powtarzać przez co Twój patent spada bo nie zamieniasz 1 na nic innego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

bigpasiak pisze:RB.
Wyraźnie mówi że 1 to sygnaturki i możesz je powtarzać przez co Twój patent spada bo nie zamieniasz 1 na nic innego.
1 to nie sygnaturki, przyjelo sie ze traktuje sie je jako sygnaturki ;)

reszta jak najbardziej :)

Hejka szybkie pytanie... w RB stoi, że poza signature spell czary nie mogą sie w armi powtarzać. Ale w AB do WOCH wyraźnie stoi przy każdym czarze, że dowolny czar z wylosowanch przez maga można zamienić na jedynkę. Czy w tym wypadku zgodnie z zasadą z RB że to co napisane w AB>RB mogę posiadając 2 magów tęczy mieć 2 czary nr 1 z lora tęczy...
Hejka szybka odpowiedz....
przeczytaj RB ;)

ODPOWIEDZ