Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
Dodam tylko że ja straciłem cały oddział łuczników NG kilko BO kliku OB, chyba 14 NG z hordy i DD który się sam zepsuł.
Poza tym przy takim układzie zdarzały mi się mieć więcej Dispel D niż przeciwnik Powera .
Ogólnie rozpiska mi się sprawdziła ale w przyszłości zamienię przynajmniej 2 SC na coś innego i pokombinuję z przedmiotami na szamanach.
Jako ciekawostkę powiem że mój gienek czelendżował się z ginekiem przeciwnika i tamten parch wywardował 5xKB no to trzeba mieć szczęście.
Poza tym przy takim układzie zdarzały mi się mieć więcej Dispel D niż przeciwnik Powera .
Ogólnie rozpiska mi się sprawdziła ale w przyszłości zamienię przynajmniej 2 SC na coś innego i pokombinuję z przedmiotami na szamanach.
Jako ciekawostkę powiem że mój gienek czelendżował się z ginekiem przeciwnika i tamten parch wywardował 5xKB no to trzeba mieć szczęście.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
kaszaniasta byla ta bretka. jak ty rzuciles 5 x6 na zranienie to on mogl rzucic 5x5 na warda. zreszta sam powinien miec 4(ASF)/6A,hkb wiec kroi warbossa rownie latwo
co do klopek->jak trafiasz w lance to obejmujesz wszystkich. slabo z look outem. a 1-2 jedynki tez zdaza sie rzucic.
SC trafia na 5+...co daje ci 1 trafienie na ture. ok 2 tury powinienes tracic czesc maszyn/wypuszczac fanatykow. w 3 jest juz hth. masz 3 tury strzelania...a ward rycerza powoduje ze belcik sie zatrzymuje.
oczywiscie przy bardziej zachowawczym graniu/bezgorkowych strefach wystawienia pegazy screenuja lance. wtedy trafisz w pegaza na 6+,ranisz na 2+. ward na 5+ po czym doipiero na 3+sciagasz model wywolujac panike na 8-9 z przerzutem. to tez nie jest jakas rewelacja.
w/w to czysty theoryhammer...dla mnie o tyle zabawny ze gram obiema tymi armiami.
co do klopek->jak trafiasz w lance to obejmujesz wszystkich. slabo z look outem. a 1-2 jedynki tez zdaza sie rzucic.
SC trafia na 5+...co daje ci 1 trafienie na ture. ok 2 tury powinienes tracic czesc maszyn/wypuszczac fanatykow. w 3 jest juz hth. masz 3 tury strzelania...a ward rycerza powoduje ze belcik sie zatrzymuje.
oczywiscie przy bardziej zachowawczym graniu/bezgorkowych strefach wystawienia pegazy screenuja lance. wtedy trafisz w pegaza na 6+,ranisz na 2+. ward na 5+ po czym doipiero na 3+sciagasz model wywolujac panike na 8-9 z przerzutem. to tez nie jest jakas rewelacja.
w/w to czysty theoryhammer...dla mnie o tyle zabawny ze gram obiema tymi armiami.
Wtedy w pegazy z DD można ziać, trafiasz w jednego cały unit przyjmuje...nie zmienia to postaci rzeczy że faktycznie popełnił przeciwnik błędy przy tworzeniu rozpiski z pegazami było by trudniej ale z drugiej strony było by mniej lanc do ubijania więc coś za coś.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
z DD nie tak latwo zdjac pegazy. to 6W ktore ranisz na 3+ i bronia sie na 5+ward.
dopiero 3cia rana zdejmuje typa.
nie tak latwo to pozdejmowac.
na 2350 spokojnie mieszcza sie 3 lance,3x pegazy,2 treby,profet,bsb i lord na wypasie. jak dobrze pamietam sa tam jeszcze lucznicy. to takie pierwsze moje podejscie do tej armii, na pewno da sie ja bardziej wymaksowac.
sam ocen jak dobrze by ci sie walczylo z tak armia
dopiero 3cia rana zdejmuje typa.
nie tak latwo to pozdejmowac.
na 2350 spokojnie mieszcza sie 3 lance,3x pegazy,2 treby,profet,bsb i lord na wypasie. jak dobrze pamietam sa tam jeszcze lucznicy. to takie pierwsze moje podejscie do tej armii, na pewno da sie ja bardziej wymaksowac.
sam ocen jak dobrze by ci sie walczylo z tak armia
Ta rozmowa jest bez sensu więc nie ma co jej ciągnąć...co by było gdyby...
Ogólnie nie uważam pegazów za duży problem.
Patrząc pod kątem uniwersalności rozpiski skłaniam się jednak ku 2 x RL niż 4xSC
Ogólnie nie uważam pegazów za duży problem.
Patrząc pod kątem uniwersalności rozpiski skłaniam się jednak ku 2 x RL niż 4xSC
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
jest pare aspektow ktore trzeba uwzglednic skladajac rozpiske:
1)na co sie potencjalnie trafia.
2)styl gry.
jezeli grasz rozpa w ktorej przewidujesz ze bedzie musiala zmierzyc sie z A-B-C i D to robisz ja pod takim kontem.
ja ci podawalem kontrargumenty z bretonskiego punktu widzenia (ale pod kontem rozpisek ktore w moim mniemaniu sa najgrozniejsze).
i co do jednego sie zgadzamy-lobber jest zdecydowanie uniwersalniejszy.
1)na co sie potencjalnie trafia.
2)styl gry.
jezeli grasz rozpa w ktorej przewidujesz ze bedzie musiala zmierzyc sie z A-B-C i D to robisz ja pod takim kontem.
ja ci podawalem kontrargumenty z bretonskiego punktu widzenia (ale pod kontem rozpisek ktore w moim mniemaniu sa najgrozniejsze).
i co do jednego sie zgadzamy-lobber jest zdecydowanie uniwersalniejszy.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
no dobra, oto moja pierwsza zielona rozpa. rzućcie okiem czy się nigdzie nie jebłem i powiedzcie co o niej myslicie. trochę brak mi koncepcji, ale wszystko mam nadzieję że wyjdzie w praniu
orkowi bohaterowie zerżnięci od Barbary, pogram to sam coś sklecę
rozpa będzie testowana w piątek
LORD
orc warboss martog best basha, shield, crown of comand, armour of destiny,collar of zorga 228
orc great shaman dispell scroll 215
goblin warbossl. armour, e. shield, chariot, lucky dirk, tricksy trinket 163
HERO
black orc bigboss bsb armour of silvered steel, incourse icon,, 154
n gobbo shaman staff of sneaky stealin 100
CORE
20 big uns z totemem i tarczami 265
50 gobbosów 2 fanole i siaty 235
3 x 5 wolf riders 195
SPECIAL
3 lobby 225
3 x wolf chariot 180
29 black orków z tarczami m + s, b. of eternal flame 435
RARE
6 trolle 240
2 doom diver 160
2800
Edit: dałem BSB 2+ save. bez dzików cholernie ciężko ich zapuszkować
orkowi bohaterowie zerżnięci od Barbary, pogram to sam coś sklecę
rozpa będzie testowana w piątek
LORD
orc warboss martog best basha, shield, crown of comand, armour of destiny,collar of zorga 228
orc great shaman dispell scroll 215
goblin warbossl. armour, e. shield, chariot, lucky dirk, tricksy trinket 163
HERO
black orc bigboss bsb armour of silvered steel, incourse icon,, 154
n gobbo shaman staff of sneaky stealin 100
CORE
20 big uns z totemem i tarczami 265
50 gobbosów 2 fanole i siaty 235
3 x 5 wolf riders 195
SPECIAL
3 lobby 225
3 x wolf chariot 180
29 black orków z tarczami m + s, b. of eternal flame 435
RARE
6 trolle 240
2 doom diver 160
2800
Edit: dałem BSB 2+ save. bez dzików cholernie ciężko ich zapuszkować
Ostatnio zmieniony 27 paź 2010, o 08:24 przez Aron_Banalny, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak zzynasz, to chociaz dokladnire, na duzym magu power scroll, a nie ds.
Ogolnie bardzo fajna rozpa, przeraza troche: 435!
Rydwany goblinskie sa naprawde slabe, dorzucilbym trolli i big unsow
Ogolnie bardzo fajna rozpa, przeraza troche: 435!
Rydwany goblinskie sa naprawde slabe, dorzucilbym trolli i big unsow
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Dzięki Barbaro! z tym że power-zwój jest ostatnio banowany, więc się nie przyzwyczajam
-
- Plewa
- Posty: 6
Mi balisty się średnio sprawdzają nie lepiej dać 3x roklobera? Do pierwszej rozpiski. A według mnie u orków nie opłaca się tak dużo pkt pakować w bohaterów.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
do kogo pisałeś bo się trochę zgubiłem
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 06#p648206 - rozpiska HE i O'n'G na strategicon
proszę o komentarze...
proszę o komentarze...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
1800 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 136.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
1 Black Orc Big Boss @ 155.0 Pts
Choppa; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour
40 Night Goblins @ 120.0 Pts
40 Night Goblins @ 120.0 Pts
30 Savage Boyz @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Standard; Musician
Savage Orc Boss
29 Black Orcs @ 410.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Disciple [15.0]
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Boar Chariot @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 165
Total Army Cost: 1796.0
moje pierwsze podejście do orków na tą edycję. zasady turnieju to brak lordów, brak power scrolla i max 3 sloty maszyn.
koncepcja prosta, zatrzymac wszystko w goblinach i stubborniarzu i dobic mega klocami. może być?
1 Black Orc Big Boss @ 136.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
1 Black Orc Big Boss @ 155.0 Pts
Choppa; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour
40 Night Goblins @ 120.0 Pts
40 Night Goblins @ 120.0 Pts
30 Savage Boyz @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Standard; Musician
Savage Orc Boss
29 Black Orcs @ 410.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Disciple [15.0]
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Boar Chariot @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 165
Total Army Cost: 1796.0
moje pierwsze podejście do orków na tą edycję. zasady turnieju to brak lordów, brak power scrolla i max 3 sloty maszyn.
koncepcja prosta, zatrzymac wszystko w goblinach i stubborniarzu i dobic mega klocami. może być?
Co do bohaterów to są troszkę miękcy, może na generała zbroja AoD(sv5+ i WSv 4+) a do sztandarowego dorzucić przerzut nieudanego Sv (Luckstone).
Co do magii to na szamana proponuję laskę +1 do dispela albo Crown of Command, lub zmianę na goblińskiego i kradzieja kości.
Jeżeli chodzi o cory to do trzymania poleciłbym dodać goblinom siatki. Zmniejszyć liczebność Savage Boyzów i Czarnych orków do 20 (zdjąć bossów, przemyśleć sztandar) i dorzucić trolle(6 sztuk) za zaoszczędzone punkty i usunięcie jednej katapulty (przydatne praktycznie tylko na potwory i czołgi).
Wiem że zmiany rewolucyjne ale to tylko propozycje, skorzystasz z których chcesz. Daj znać jak poszło.
Co do magii to na szamana proponuję laskę +1 do dispela albo Crown of Command, lub zmianę na goblińskiego i kradzieja kości.
Jeżeli chodzi o cory to do trzymania poleciłbym dodać goblinom siatki. Zmniejszyć liczebność Savage Boyzów i Czarnych orków do 20 (zdjąć bossów, przemyśleć sztandar) i dorzucić trolle(6 sztuk) za zaoszczędzone punkty i usunięcie jednej katapulty (przydatne praktycznie tylko na potwory i czołgi).
Wiem że zmiany rewolucyjne ale to tylko propozycje, skorzystasz z których chcesz. Daj znać jak poszło.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran