Chaos 3000 Warriors, Knights bez chosenów
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Chaos 3000 Warriors, Knights bez chosenów
2x Hellcanon
2x 30 Marauderów Khorne, Szt, Muz, GW
2x 20 Warriorów Khorne, Szt, Muz, Halabardy [1x Blasting, 1x Eternal Flame]
2x 6 Knightów Khorne Szt, Muz
1x BSB Tzeenth, Schield, Obsidian Blade/Trickester Helm zależnie od humoru
1x Sorcerer Lord Tzeenth, Disc, Power Familliar/Power Scroll, GoT, ES
1x Lord of Tzeenth, Disc, Miecz ASF, Charmed Schield, Talisman of Preservation, Mikstura+1a w szarży
--------------------------------------3000pkt, do grania Pitched Battle
co myślicie?
2x 30 Marauderów Khorne, Szt, Muz, GW
2x 20 Warriorów Khorne, Szt, Muz, Halabardy [1x Blasting, 1x Eternal Flame]
2x 6 Knightów Khorne Szt, Muz
1x BSB Tzeenth, Schield, Obsidian Blade/Trickester Helm zależnie od humoru
1x Sorcerer Lord Tzeenth, Disc, Power Familliar/Power Scroll, GoT, ES
1x Lord of Tzeenth, Disc, Miecz ASF, Charmed Schield, Talisman of Preservation, Mikstura+1a w szarży
--------------------------------------3000pkt, do grania Pitched Battle
co myślicie?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mówiłem Ci, że ostatnio testuje podobną
nikt nie ma żadnych innych uwag? :p
nikt nie ma żadnych innych uwag? :p
Osobiście wymieniłbym u maruderów GW na Flaile, szkoda ich inicjatywy.
Lord Tzeentha fajowy. Ostatnio wystawiłem takiego ale z Axe of Khorne, Talizman of Endurance, Helm of many Eyes (ten z ASF i stupidity) bez dysku, zagrożenie jest, ale z takim wardem....
Jednak, taki koleś, to dopiero wymiata na dysku.
No i ci championi w jedn. przy marasach można odpuścić ale w reszcie to bym dał.
Jeszcze jedno. Mając 2 helki i spore prawdopodobieństwo Pandemonium, dałbym na Sorca Infernal Puppeta, to modyfikowanie komuś tabelki jest strasznie chamskie .
Lord Tzeentha fajowy. Ostatnio wystawiłem takiego ale z Axe of Khorne, Talizman of Endurance, Helm of many Eyes (ten z ASF i stupidity) bez dysku, zagrożenie jest, ale z takim wardem....
Jednak, taki koleś, to dopiero wymiata na dysku.
No i ci championi w jedn. przy marasach można odpuścić ale w reszcie to bym dał.
Jeszcze jedno. Mając 2 helki i spore prawdopodobieństwo Pandemonium, dałbym na Sorca Infernal Puppeta, to modyfikowanie komuś tabelki jest strasznie chamskie .
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.
Kruski a na kiego grzyba mu ci championi? O kosztach pkt juz ktos wspomnial ale gorsze sa nie chciane chalenege ktore trzeba rzucac a jak taki seer na dzwonku chowa ci sie to irytujace zdeka.
Ja bym pokombinowal nad markami na kawie: teczowcy z wardem na strzelanie i nurglowcy z frenzy powinni miec wieksza przezywalnosc. Wepchnalbym jeszcze jakos malego maga bo przy nowych lorach to az sie prosi. Pupet to podstawa zwlaszcza ze DS nie masz. Tyle tak na pierwszy rzut oka.
Ja bym pokombinowal nad markami na kawie: teczowcy z wardem na strzelanie i nurglowcy z frenzy powinni miec wieksza przezywalnosc. Wepchnalbym jeszcze jakos malego maga bo przy nowych lorach to az sie prosi. Pupet to podstawa zwlaszcza ze DS nie masz. Tyle tak na pierwszy rzut oka.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
wolę GW niż flaile, jednostka w kilka tur zabija smoki, a flaile zmniejszają skuteczność marasów praktycznie do 0 po pierwszej turze
a tak kilku zginie, reszta wybije wrogów
puppet fajny, ofc, ale w tej ed mało mi się przydawał, więc go nie włożyłem, zwłaszcza, że nie bardzo mam miejsce
championi na marasach to tylko kwestia paru punktów które nie wystarczą nawet na kolejny magiczny banner, chyba, żebym coś usunął
a knighci są zwykle pierwsi do ostrzału i jeśli szybko nimi nie wjeżdżam na flankę to zostają dosyć mocno uszkodzeni, więc nie bardzo chcę w nich wpakowywać kolejne punkty, zwłaszcza kosztem ich pierdolnięcia
to u mnie takie jednostrzałowe dobijaczki
a tak kilku zginie, reszta wybije wrogów
puppet fajny, ofc, ale w tej ed mało mi się przydawał, więc go nie włożyłem, zwłaszcza, że nie bardzo mam miejsce
championi na marasach to tylko kwestia paru punktów które nie wystarczą nawet na kolejny magiczny banner, chyba, żebym coś usunął
a knighci są zwykle pierwsi do ostrzału i jeśli szybko nimi nie wjeżdżam na flankę to zostają dosyć mocno uszkodzeni, więc nie bardzo chcę w nich wpakowywać kolejne punkty, zwłaszcza kosztem ich pierdolnięcia
to u mnie takie jednostrzałowe dobijaczki
Ostatnio przekonałem się, że GW jednak biją flaile na głowę, jeśli chodzi o maruderów. Mimo, że wcześniej byłem duuużym zwolennikiem inicjatywy. Mimo flaili i tak rzadko marudy pogonią kogoś w pierwszej rundzie CC, a jest ich wystarczająco żeby i tak oddali ile trzeba mimo ASL.
Zastanawiam się tylko, czy nie wymienić halabard/tarcz u warriorów/chosenów na GW. Jednak to chyba przegięcie nie ma ich zwykle tak dużo, a i tak mają znacznie lepsze uderzenie w combacie. Co myślicie?
Zastanawiam się tylko, czy nie wymienić halabard/tarcz u warriorów/chosenów na GW. Jednak to chyba przegięcie nie ma ich zwykle tak dużo, a i tak mają znacznie lepsze uderzenie w combacie. Co myślicie?
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
GW na maruderach to dość wiadoma sprawa lepiej mieś zawsze 5S przy nich... bo z flailami w 2 turze nie za dużo zdziałasz... ulubiona kombinacja maruderów to 40 + GW + MoKhorne + FGC a to jedyne 250pkt.Mortyr pisze:Ostatnio przekonałem się, że GW jednak biją flaile na głowę, jeśli chodzi o maruderów. Mimo, że wcześniej byłem duuużym zwolennikiem inicjatywy. Mimo flaili i tak rzadko marudy pogonią kogoś w pierwszej rundzie CC, a jest ich wystarczająco żeby i tak oddali ile trzeba mimo ASL.
Zastanawiam się tylko, czy nie wymienić halabard/tarcz u warriorów/chosenów na GW. Jednak to chyba przegięcie nie ma ich zwykle tak dużo, a i tak mają znacznie lepsze uderzenie w combacie. Co myślicie?
jak by fasty mogły mieć GW to też bym im kupował
a na worrorach to niezbyt dobry pomysł bo i tak mają 5S z halabardami, przy tej jednostce zastanawiam się nad AHW
za to na chosenach z tym ich specjalnym kombie na warda, czemu nie ma się z 3A z 6S, jak dobrze pójdzie to z 7S i temple pana slana z 8T nie są aż takie groźne