Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
a ja bym wywalil DS i zostawil bym to dla sojusznika ktory moze miec ich naprawde sporo
już konsultowaliśmy, punktowo strasznie ciężko jest sklekotać jakichś sensownych herosów, on będzie miał jeden i ja jeden, inaczej się nie mieści nic, niecałe 400pts. na herosów to strasznie mało, a jakiś bound spell musi być co by mieć gwarantowany pocisk jakieś porady względem samej konstrukcji rozpy uwagi do gry
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire 180.0 Pts
General
Sword of Righteous Steel
Armour of Meteoric Iron
Talisman of Preservation
1 Wizard Lord 360.0 Pts
Magic Level 4; Pegasus
Armour of Tarnus
Holy Relic
Power Stone
1 Pegasus
1 Captain 97.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
1 Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 135.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Ruby Ring of Ruin
1 Warhorse
1 Battle Wizard 130.0 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder
24 Spearmen 220.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
10 Detachment - Halberdiers
Halberd; Light Armour
20 Flagellant Warbands (Core) 200.0 Pts
Frenzy; Flail
9 Huntsmen 105.0 Pts
Normal Bow
9 Crossbowmen 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman
9 Crossbowmen 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman
9 Handgunners 85.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman Pts
Empire Handgun
4 Outriders 129.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse,musician
1 Outrider Champion [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Helstorm Rocket Battery 115.0 Pts
3 Crew
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander
Repeater Pistol
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2493.0
1 General of the Empire 180.0 Pts
General
Sword of Righteous Steel
Armour of Meteoric Iron
Talisman of Preservation
1 Wizard Lord 360.0 Pts
Magic Level 4; Pegasus
Armour of Tarnus
Holy Relic
Power Stone
1 Pegasus
1 Captain 97.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
1 Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 135.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Ruby Ring of Ruin
1 Warhorse
1 Battle Wizard 130.0 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder
24 Spearmen 220.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
10 Detachment - Halberdiers
Halberd; Light Armour
20 Flagellant Warbands (Core) 200.0 Pts
Frenzy; Flail
9 Huntsmen 105.0 Pts
Normal Bow
9 Crossbowmen 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman
9 Crossbowmen 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman
9 Handgunners 85.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman Pts
Empire Handgun
4 Outriders 129.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse,musician
1 Outrider Champion [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Helstorm Rocket Battery 115.0 Pts
3 Crew
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander
Repeater Pistol
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2493.0
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, o 12:41 przez wychwa, łącznie zmieniany 1 raz.
dobra, to pis, ale nie po złości się przyczepię:
1. za mało masz jednostek ze szmatą, zagrasz b&g i spadnie ci oddział spearów to koniec gry dla ciebie
2. rozjeżdzasz się przy magach, bo dajesz dużemu pegazotrona, a małemu orba, więc się zdecyduj, czy on ma latać, czy też nie, pomijając fakt, że raczej się go teraz samotnie nie puszcza, bo zaraz umrze
3. kuszoli daj jako jeden oddział z fcg
4. huntów zamień na łuki i daj jako detkę, do tych kuszoli, ładnie odgonią różne niedobre rzeczy
5. w outriderach nie potrzeba czempiona, szkoda pkt
6. obrób rozpiskę w txt i wtedy wrzucaj jest czytelniejsza
7. bsb na koniu nie ma gdzie stać, bo jak będzie w piechocie, to go wyjmą strzelający przeciwnicy, tak samo gienio ....
1. za mało masz jednostek ze szmatą, zagrasz b&g i spadnie ci oddział spearów to koniec gry dla ciebie
2. rozjeżdzasz się przy magach, bo dajesz dużemu pegazotrona, a małemu orba, więc się zdecyduj, czy on ma latać, czy też nie, pomijając fakt, że raczej się go teraz samotnie nie puszcza, bo zaraz umrze
3. kuszoli daj jako jeden oddział z fcg
4. huntów zamień na łuki i daj jako detkę, do tych kuszoli, ładnie odgonią różne niedobre rzeczy
5. w outriderach nie potrzeba czempiona, szkoda pkt
6. obrób rozpiskę w txt i wtedy wrzucaj jest czytelniejsza
7. bsb na koniu nie ma gdzie stać, bo jak będzie w piechocie, to go wyjmą strzelający przeciwnicy, tak samo gienio ....
Jeśli możesz to wyedytuj rozpiskę ze zbędnych elementów (małpy, załoganci, i te "0" po przecinku)
co do rozpiski, to nie obraź się ale jest bardzo słaba, postaram się wszystko wymienić w punktach
-mało sztandarów; przy gołym BSB i tylko spearmanach przegrywasz Blood & Glory w góra 3 tury ze średnio ogarniętym przeciwnikiem
-dużo bohaterów, których w praktyce nie masz gdzie umiejscowić, chyba że chcesz w handgunnach
-handgunny, w porównaniu z kuszami są bardzo słabi, dzięki 30' zasięgu, masz jakieś 2 tury strzelania (w praktyce 3) a przy handgunnach możesz postrzelać góra dwie tury, zanim przeciwnik dojdzie
-duży mag na Pegazie to kiepska opcja, mały save, dużo strzelania u przeciwnika i praktycznie nie masz gdzie się schować
-BSB goły to kiepskie wyjście, zwłaszcza teraz jak daje przerzuty na psychologię; jest obok generała centralnym punktem
-jeśli chcesz grać na piechocie, to stanowczo za mało klocków, liczebnie też marnie, minimalne wartości zaczynają się od 30+ piechórów, to samo dotyczy Flagellantów, byle co je uszczupli nawet o 5 a 15 ran w combacie z takim oddziałem, jest w stanie sporo oddziałów nabić, ot chociażby ghule;
-jeśli nie dałeś magicznego sztandaru na piechotę to bezsensowne jest wystawianie Generała na piechotę, lepszy Arch lektor, ponieważ daje dwie kości do kontrowania magii
- i na koniec ale za to najważniejsze; po co tyle w bound spelle zainwestowałeś, skoro nawet nie będziesz miał tylu kości magii aby sensownie i bezpiecznie je wykorzystać
w huntsmanach występuje liczba 9, zapewne zapomniałeś dopisać
cholera, mati mnie ubiegł
co do rozpiski, to nie obraź się ale jest bardzo słaba, postaram się wszystko wymienić w punktach
-mało sztandarów; przy gołym BSB i tylko spearmanach przegrywasz Blood & Glory w góra 3 tury ze średnio ogarniętym przeciwnikiem
-dużo bohaterów, których w praktyce nie masz gdzie umiejscowić, chyba że chcesz w handgunnach
-handgunny, w porównaniu z kuszami są bardzo słabi, dzięki 30' zasięgu, masz jakieś 2 tury strzelania (w praktyce 3) a przy handgunnach możesz postrzelać góra dwie tury, zanim przeciwnik dojdzie
-duży mag na Pegazie to kiepska opcja, mały save, dużo strzelania u przeciwnika i praktycznie nie masz gdzie się schować
-BSB goły to kiepskie wyjście, zwłaszcza teraz jak daje przerzuty na psychologię; jest obok generała centralnym punktem
-jeśli chcesz grać na piechocie, to stanowczo za mało klocków, liczebnie też marnie, minimalne wartości zaczynają się od 30+ piechórów, to samo dotyczy Flagellantów, byle co je uszczupli nawet o 5 a 15 ran w combacie z takim oddziałem, jest w stanie sporo oddziałów nabić, ot chociażby ghule;
-jeśli nie dałeś magicznego sztandaru na piechotę to bezsensowne jest wystawianie Generała na piechotę, lepszy Arch lektor, ponieważ daje dwie kości do kontrowania magii
- i na koniec ale za to najważniejsze; po co tyle w bound spelle zainwestowałeś, skoro nawet nie będziesz miał tylu kości magii aby sensownie i bezpiecznie je wykorzystać
w huntsmanach występuje liczba 9, zapewne zapomniałeś dopisać
cholera, mati mnie ubiegł
Ta rozpa jest zrobiona na pitch battle a nie na scenariusze
Czyli co jak ktoś jest na koniu i jest w regonie piechoty to normalnie go widać i można strzelać do niego jak do pojedynczego modelu tak ? jeśli tak to są jakieś minusy do strzelania za to ze jest w tym regonie ??
A co zrobić z tym dużym magiem jak nie na pegaza i konia to co na piechtę ??
Myślę też za co nabrać więcej piechoty,kosztem czego.
Co do bound spelli to chce na nie przeznaczać po jednej kostce każdy, wiec wydaje mi sie ze bez problemu powinienem się wyrobić(ewentualnie na orba 2).
Czyli co jak ktoś jest na koniu i jest w regonie piechoty to normalnie go widać i można strzelać do niego jak do pojedynczego modelu tak ? jeśli tak to są jakieś minusy do strzelania za to ze jest w tym regonie ??
A co zrobić z tym dużym magiem jak nie na pegaza i konia to co na piechtę ??
Myślę też za co nabrać więcej piechoty,kosztem czego.
Co do bound spelli to chce na nie przeznaczać po jednej kostce każdy, wiec wydaje mi sie ze bez problemu powinienem się wyrobić(ewentualnie na orba 2).
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, o 14:25 przez wychwa, łącznie zmieniany 1 raz.
nie ma żadnego covera od jednostki jeśli o to chodzi w przypadku cannonów czy innych rzeczy, musisz dobrać mu lore, w zależności od zasięgów i zdecydować co ma robić, mój wygląda tak:
Wizard Lord of the Amber Order 331.0 Pts
Barding; Magic Level 4; Lore of Beasts; Warhorse
Armour of Tarnus [35]
Rod of Power [30]
Van Horstman's Speculum [30]
Biting Blade [5]
dowcip polega na tym, że on wchodzi na siłę w chalendże, ja mam takie zadanie dla niego; a dalsza część dowcipu jest taka że ani razu nie zginął w pojedynku do tej pory (zamiana statystyk bazowych, a nie podniesionych przez czary/przedmioty, więc wrzucam jeszcze na niego to i owo z magii)
co do bound spelli, wiesz że jeśli nie wyrzucisz power levelu, to nie możesz już więcej skorzystać z tego samego przedmiotu do końca bitwy (z wyjątkiem warrior priestów) ;
w Twojej rozpisce jest zupełny brak koncepcji, jak chcesz zagrać; tu leży problem; albo grasz na piechocie walczącej i wtedy dobry jest jakiś lore of light lub shadow, na kawalerii to beast lub light, czy po prostu tworzysz gunline, wtedy wybierasz jakiś life lub death;
Wizard Lord of the Amber Order 331.0 Pts
Barding; Magic Level 4; Lore of Beasts; Warhorse
Armour of Tarnus [35]
Rod of Power [30]
Van Horstman's Speculum [30]
Biting Blade [5]
dowcip polega na tym, że on wchodzi na siłę w chalendże, ja mam takie zadanie dla niego; a dalsza część dowcipu jest taka że ani razu nie zginął w pojedynku do tej pory (zamiana statystyk bazowych, a nie podniesionych przez czary/przedmioty, więc wrzucam jeszcze na niego to i owo z magii)
co do bound spelli, wiesz że jeśli nie wyrzucisz power levelu, to nie możesz już więcej skorzystać z tego samego przedmiotu do końca bitwy (z wyjątkiem warrior priestów) ;
w Twojej rozpisce jest zupełny brak koncepcji, jak chcesz zagrać; tu leży problem; albo grasz na piechocie walczącej i wtedy dobry jest jakiś lore of light lub shadow, na kawalerii to beast lub light, czy po prostu tworzysz gunline, wtedy wybierasz jakiś life lub death;
Czyli co trzymasz maga w kawalerii i wchodzisz na sile w chalenge tak?
A co z tymi boundami ?? Gdzie jest ta zasada ze jak mi czar z Bs nie wyjdzie to nie mogę go używać do końca gry.
A piechtę myślałem żeby basetem dopakowywać tak jak i herosow.
To co ja mam maga do piechty wsadzic ?? wszystko ma słabego sv i łatwo może zejść wtedy.
Ale ci herosi na koniach w piechocie na VC, chyba by przeszło co ??
A co z tymi boundami ?? Gdzie jest ta zasada ze jak mi czar z Bs nie wyjdzie to nie mogę go używać do końca gry.
A piechtę myślałem żeby basetem dopakowywać tak jak i herosow.
To co ja mam maga do piechty wsadzic ?? wszystko ma słabego sv i łatwo może zejść wtedy.
Ale ci herosi na koniach w piechocie na VC, chyba by przeszło co ??
Tak dokładnie Mag czelendżu blokuje nieopierzonego herosa/championa, a Grand Miś wespół z knechtami jako że nie posiadają dwuraków, rozkręca klocek; jeśli zabije championa to nawet lepiej bo nie trzeba się użerać z jakimś patałachem i rzucić kolejny czelendżyk, co by jakiś król na tarczy nie rozbrykał się z zabijaniem moichwychwa pisze:Czyli co trzymasz maga w kawalerii i wchodzisz na sile w chalenge tak?
Tak, dokładniej dział magii o tym traktuje, nie mam teraz rulebooka pod nosem, ale jest to jakoś pod koniec działu magii; do rzutu na bound, nie dodajesz niczyjego poziomu, a na kościach musisz wyrzucić tyle lub więcej co power level boundu, w przeciwnym wypadku przedmiotu nie będziesz mógł już wykorzystać, Kapłani w kolejnych turach jako wyjątek mogą dalej próbować;wychwa pisze:A co z tymi boundami ?? Gdzie jest ta zasada ze jak mi czar z Bs nie wyjdzie to nie mogę go używać do końca gry.
ja dlatego nie gram na piechcie, od 6ed. poza greatswordami, mimo sporej ilości regonów na pólce, gram tylko na kawiewychwa pisze:A piechtę myślałem żeby basetem dopakowywać tak jak i herosow.
To co ja mam maga do piechty wsadzic ?? wszystko ma słabego sv i łatwo może zejść wtedy.
Graj jak chcesz, ale żebyś nie miał pretensji; musisz się określić, VC-ty z reguły mają sporo piechoty, a nasza umywa się np. przy Ghulach czy gwardii, a u nich to jednostki "must have"wychwa pisze:Ale ci herosi na koniach w piechocie na VC, chyba by przeszło co ??
Gdzie Ty to tam wyczytałes? Gdy nie możesz używać już konkretnego BS w momencie gdy wyrzucisz na nim misscast. W przypadku normalnego niepowodzenia czaru nic nie jest napisane ze nie możesz korzystać z niego w nastepnej turze, a dodatkowo jest wzmianka ze nie powoduje utraty koncentracji przez czarodzieja.#helion# pisze: Tak, dokładniej dział magii o tym traktuje, nie mam teraz rulebooka pod nosem, ale jest to jakoś pod koniec działu magii; do rzutu na bound, nie dodajesz niczyjego poziomu, a na kościach musisz wyrzucić tyle lub więcej co power level boundu, w przeciwnym wypadku przedmiotu nie będziesz mógł już wykorzystać, Kapłani w kolejnych turach jako wyjątek mogą dalej próbować;
z tego co pamiętam, jest oddzielna rubryka bound spells, nie mówię o misscascie, tylko o tym gdy nie wyrzuci power levelu np. Orb of Thunder ma power level 4, bierzesz dwie kości, rzucasz na nich 2 lub 3, czyli nie udało ci się, dodatkowo obostrzone to zostało tym, że nie możesz korzystać już z przedmiotu; gdybyś wyrzucił 4+ wtedy nie ma problemu, czar wchodzi i oponent może kontrować, w kolejnych turach dispelowanie odbywa się na bazowym power level przedmiotu; sprawdzę jak tylko z kohortexa wróci mój brat z moim podręcznikiem, czyli za kilka godzin
P.S. a kolega Wychwa chce używać po jednej kości na bounda, jak sam z resztą napisał
P.S. a kolega Wychwa chce używać po jednej kości na bounda, jak sam z resztą napisał
No ja tez nigdzie nie umiałem znaleźć tego w Booku ze po nie czarowaniu z BS przedmiotu nie można używać.
I rzeczywiście jest oddzielna tabelka dla BS ale nic tam nie jest napisane na te temat.
BS może być użyty nawet po dekoncentracji i sam jej nie powoduje.Jedynie na miscascie przedmiot może uledz zniszczeniu i tylie
I rzeczywiście jest oddzielna tabelka dla BS ale nic tam nie jest napisane na te temat.
BS może być użyty nawet po dekoncentracji i sam jej nie powoduje.Jedynie na miscascie przedmiot może uledz zniszczeniu i tylie
przyjedzie młody to sprawdzę co nie zmienia faktu, że przy tak dużej ilości boundów, praktycznie czegoś nie wykorzystasz, małego, dużego maga, lepiej w coś innego zainwestować
Mam tylko dwa BS jeden jest na +3 a drugi na +4 myślę ze coś wejdzie
Zmienilem trochę rozpiske ale mam problem z duzym magiem.Boje sie że na piechotę bedzie zbyt łatwym celem.hmm
A zwykłe jednostki mogą deklarowac ataki w herosów (np 3 ghule stykaja sie tylko z magiem) mogą bic w niego ??
Zmienilem trochę rozpiske ale mam problem z duzym magiem.Boje sie że na piechotę bedzie zbyt łatwym celem.hmm
A zwykłe jednostki mogą deklarowac ataki w herosów (np 3 ghule stykaja sie tylko z magiem) mogą bic w niego ??
a dlaczego nie zawsze i wszędzie, dlatego najlepszą ochroną dla mojego maga jest czelendż, który rzuca, a i tak jeździ na skraju jednostki
nie doliczasz boundów na kapłanach
nie doliczasz boundów na kapłanach
Dla zainteresowanych - rozpiska, którą zdobyłem 3 miejsce na Kohortexie:
Captain - General @ 154 Pts
Great Weapon; Pegasus
Armour of Meteoric Iron
Dawn Stone
Battle Wizard of the Jade Order @ 144 Pts
Barded warhorse; Magic Level 2; Lore of Life;
Rod of Power
Captain - Battle Standard @ 102 Pts
Barded warhorse; Full Plate Armor
Luckstone
8 Knightly Orders @ 223 Pts
Standard; Musician
Standard of Disciple
30 Swordsmen @ 205 Pts
Standard; Musician; Duellist
10 Crossbowmen @ 100 Pts
Standard; Musician; Marksman
10 Huntsmen @ 100 Pts
5 Pistoliers @ 97 Pts
Musician
Great Cannon @ 100 Pts
Mortar @ 75 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 1600
Captain - General @ 154 Pts
Great Weapon; Pegasus
Armour of Meteoric Iron
Dawn Stone
Battle Wizard of the Jade Order @ 144 Pts
Barded warhorse; Magic Level 2; Lore of Life;
Rod of Power
Captain - Battle Standard @ 102 Pts
Barded warhorse; Full Plate Armor
Luckstone
8 Knightly Orders @ 223 Pts
Standard; Musician
Standard of Disciple
30 Swordsmen @ 205 Pts
Standard; Musician; Duellist
10 Crossbowmen @ 100 Pts
Standard; Musician; Marksman
10 Huntsmen @ 100 Pts
5 Pistoliers @ 97 Pts
Musician
Great Cannon @ 100 Pts
Mortar @ 75 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 1600