Czyli biorąc małego szamana NG zjadam grzybka i rzucam czar na jednej kostce tej dodatkowej nieważne jaki rzucam 1, na Miscasta 12 i dzięki temu efektowi mam IFkękudłaty pisze:Nie koniecznie jak np. dostaniesz miscasta z black tongue'a czy ring of hotec to jednak czar się uda wtedy, aczkolwiek są to mega rzadkie przypadki.Mac pisze:No a jakie są propozycje? Wszystko co by się w tym przypadku czyniło, podchodziłoby pod BP a nie wyjaśnianie wątpliwości. Jeśli FAQ lub errata tego nie wyjaśni/zmieni, to trudno cokolwiek z tym zrobić w ramach uściśleń. Na razie wychodzi na to, że:katerek pisze:Czy są jakieś plany do przychylenia się nad tabelą miscasta w armii OnG chodzi o wynik 12? Trochę to trąci bublem w tej edycji...
- czar jest rzucany z IF i takoż rozpatrywany
- rzut na miscast wychodzi 12
- czar już został rzucony z IF, a więc nie ma co rzucać - przechodzimy do następnego punktu
- rzuć na tabelkę jeszcze raz
Czyli aktualnie rzut 12 to jest po prostu przerzut lub rzuć jeszcze raz.

