Wrocław to inny turniej zupełnie. Uważam tak jak reszta, że warto zostać przy zasadach 8. Poza tym, jak przeciwnik będzie taki wredny, że zostawi sobie jeden model z 30 wojaków to też bądź takiLazur pisze:Może zaczekajcie na Wrocław i wtedy ew. wrzućcie lub nie połówki za oddziały.
Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12
Re: Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12
ale ja nie chce grac na remisy,Lidder pisze:Wrocław to inny turniej zupełnie. Uważam tak jak reszta, że warto zostać przy zasadach 8. Poza tym, jak przeciwnik będzie taki wredny, że zostawi sobie jeden model z 30 wojaków to też bądź takiLazur pisze:Może zaczekajcie na Wrocław i wtedy ew. wrzućcie lub nie połówki za oddziały.
wystrzelamy się do 1 modelu w oddziale, pochowamy i mamy remis
wcześniej myślałem, że nie liczenie połówek zmienia bardzo grę,
na kohortexie prawie w ogóle tego nie odczułem.

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To ssie nie strzelajcie. Wylejcie sie do nogi.
Chłopaki, b. istotne z mojego punktu widzenia pytanie: rozumiem, że dopuszczając Uściślenia dopuszczacie też CHD wraz z odpowiednimi ich erratami/faqami 8 ed ? Pytam dlatego, że to moja jedyna w pełni pomalowana armia...
Niby czemu? Nawet jak spadnie o jeden, to nadal można korzystać z pełnego poola. Problem mają armie "dobra".
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ludzie tego nie grali, więc nie mają pojęcia.zembol pisze:Ok, ale nie doceniasz tempa spadania. Na każdą turę masz 75% szans spadku (jeśli dobrze liczę).
Jak im w drugiej turze się kostki podzielą, to będą inaczej kwiczeć
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Hardkor, wlasnie przeczytalem - GW jednak ma w sobie pierwiastek geniuszu!
Może i dobrze.swieta_barbara pisze:Hardkor, wlasnie przeczytalem - GW jednak ma w sobie pierwiastek geniuszu!
DE i Skavy są piekielnie dobre na małe punkty i dobrze się parują.
A tu taki klimatyczny i trafiony sposób na ich upupienie.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Bohater Black Orc (warboss lub boss) są "bound by their unit test". Gdy deklarujesz Waaagh! oddziały sojusznika nie rzucają na potrzeby tej zasady, w takim razie nie będzie też żadnego ruchu z racji tej zasady. To samo dotyczy ewentualnego generała O&G siedzącego w oddziale sojusznika w czasie deklarowania Waaagh! - choć zapis w nawiasie w tym przypadku może być mylący - to jednak zasady specjalne armii nie przenoszą się na jednostki, które do tej armii nie należą.Lidder pisze:Jaki widzicie sprawę Black orc i Waagh! w sojuszniczym oddziale? wg. raw oddział np. warriorow chaosu rusza d6 do przodu.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
To nie zasada specialna armii, a zasada generala OG. Sprawia, ze jednostka, ktora normalnie nie ma animozji nagle ja dostaje i zdaje na 6, to wiesz. Nie ma nigdzie zapisku ze ta jednostka musi byc z armii OG.Mac pisze:Bohater Black Orc (warboss lub boss) są "bound by their unit test". Gdy deklarujesz Waaagh! oddziały sojusznika nie rzucają na potrzeby tej zasady, w takim razie nie będzie też żadnego ruchu z racji tej zasady. To samo dotyczy ewentualnego generała O&G siedzącego w oddziale sojusznika w czasie deklarowania Waaagh! - choć zapis w nawiasie w tym przypadku może być mylący - to jednak zasady specjalne armii nie przenoszą się na jednostki, które do tej armii nie należą.Lidder pisze:Jaki widzicie sprawę Black orc i Waagh! w sojuszniczym oddziale? wg. raw oddział np. warriorow chaosu rusza d6 do przodu.
To przeczytaj tytuł na wcześniejszej stronie - "Army special rules".Lidder pisze:To nie zasada specialna armii, a zasada generala OG.
Rozumiem, że mówisz o pegazie DE, bo to jedyny bohater na pegazie, który według zasad sojuszy, może dołączyć do sztormów lub clanratów z dzwonem (do plagusów z piecem nikt nie dołączy poza bohaterami pestilens). Może dołączyć do tych dwóch oddziałów w czasie wystawiania - stając się tym samym "Unbreakable". Nie może jednak opuścić tego oddziału do końca gry - nawet w związku z Fragile Alliance, które ogranicza tylko dołączanie bohaterów, a nie wyrzucanie bohaterów już dołączonych.Pedros pisze:To teraz mi powiedz, co się stanie, jak np. mój heros na pegazie jest w plagusach/slavach/sztormach z dzwonem.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2010, o 19:17 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
O co dokładnie chodzi? Dołączyć do oddziału slave'ów możesz - jak slave'y wybuchną, to i bohater wybuchnie. Do slave'ów nie można dołączyć dzwonka - tylko do clanów i sztormów.Pedros pisze:no ok, ale co jeśli dołączę do slavów bez dzwonka (nawet nie wiem, czy slavy moga dzwonek miec!)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
RacjaMac pisze:To przeczytaj tytuł na wcześniejszej stronie - "Army special rules".Lidder pisze:To nie zasada specialna armii, a zasada generala OG.
Właśnie doczytałem, że rzuca się co turęzembol pisze:Ok, ale nie doceniasz tempa spadania. Na każdą turę masz 75% szans spadku (jeśli dobrze liczę).
W takim razie faktycznie, masz rację. Myślałem, że rzuca się raz przed bitwą.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.


