Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Re: Rozpiski

Post autor: Akadera »

Przesadzasz Khumanor moim zdaniem z tym bannerem z terrorem, choc 2x oltarz niezbedne. Ja zawsze dajem im frenzy i chlopaki najpozniej w 2 turze maja juz ward. Chooseni z gw+sh przechodza przez wszystko jak przez maslo, ostatnio specjalnie wszedlem tym klocem w turbo kanapke z 2xabomkami na tylku a i tak pokroili wszystko jak trzeba bez plonacych atakow. A szkoda zeby jakis glupi stuborniarz z dragon helmem ich trzymal jak juz wczesniej mowilem.
Na malego maga pokombinuj jak wcisnac homonuculusa zawsze to plus do casta :wink:
Bsb mozesz spokojnie jako mega puche zlozyc a wciaz bedzie dobrze kroil a ten to jakis sredni jak na moj gust.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie wiem czy przesadzam ale statystycznie rzecz ujmując można już na początku mieć warda... chodzi o to że nie gram na chosenach... nie mam figurek więc nie kombinuje tylko opieram zdanie na tym co ludzie gadaje i co testowałem w 7ed. na proxach... gdyby fq zmieniający bieg wydarzeń nie wyszedł grał bym już wtedy na takim klocku...

u minie kawaleria kKorna ma w 2 turze blesa i jest fajnie...

ostatnio się zastanawiam się nad 2x 15 knightów + lord + BSB do tego 4x 8 marudersów z fcg i full wypasem... a może psy jakieś się zmieszczą

dalej robię i gram na rozpiskach kawaleryjskich i jakoś nie narzekam, fajnie się gra bo lasy to pola pszenicy, a górki to nasz sprzymierzeniec

jak skończe demony robić to wezmę się za WoCh albo BoCh... jeszcze się nie zdecydowałem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Jak widzisz khuman pewnego blessa w pierwszej/drugiej turze? opiszesz mi to?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Jak ci sie woogole kawa sprawdza, w cholere drogie w sumie te wagony. Ja bym sie bal ze jakis cwaniak walnie brzytwe na np witchki czy inne cholerstwo z pierdylionem atakow i wysoka I i dzien dziecka sie konczy. Co z czolgami robisz (poza standardowym z heleny i z magii go bo czasami nie wystarcza)?

PS. Woch rob lepiej, kozy to generalnie plewy a demony to plewy w tej edycji niestety :wink:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Durin pisze:Jak widzisz khuman pewnego blessa w pierwszej/drugiej turze? opiszesz mi to?
100% nie ma. Jest tylko wysoce prawdopodobny... Ale niestety nie pewny...

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Ok - dzięki wszystkim za uwagi :)

Postaram się opisać jak poszło.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

dysk daje +1Sv ?

Chaos Lord of Khorne
- Chaos Rune Sword
- Talisman of Preservation
- Potion of Foolhardiness
- Jugger

Chaos Lord of Tzeentch
- Sword of Might
- Armour of Destiny
- Luckstone
- Disc

Hero of Tzeentch
- Armour of Fortune
- Biting Blade
- Stream of Corruption
- Disc

BSB of Tzeentch
- Talisman of Endurance
- Bloodcurdling Roar
- Dragonhelm
- Disc

Sorc of Tzeentch
- Staff of Sorcery
- Ironcurse Icon

25 Marauders of Khorne
- fcg, GW

25 Warriors of Khorne
- fcg, Halberd, Blasted Standard

25 Chosen of Tzeentch
- fcg, Halberd, Banner of Rage

2x 5 Horsemen of Slaanesh

2x 5 Warhounds

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ja właśnie kminię czy nie wybrać Lorda Nurgla... zamiast Tzeentcha co prawa nie ma bramy i pandemonium ale za to... Jest bagno, duża templetka 3D6 siła 1 bez save, snajperka , regenerka i w sumie ta nieszczęsna obszarówka, że wszystko w 18 calach dostaje D6 hitów z siłą D6 bez save... tak się zastanawiam czy nie wziąć do Lorda Nurgla małego maga tzeentcha z spell familiarem i wtedy jest szansa na pandemonium i bramkę... w końcu bramka wchodzi na 12+
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Zagralem dzisiaj pierwszy raz WoChem, na 2600, z Imperium. Przegralem 7:13, chcialbym sie dowiedziec czy ta rozpa ssie, a jesli tak to jak bardzo:
Sorcerer Lord of Tzeentch na dysku, charmed shield, talisman of preservation, homunculus, bloodcurling roar, infernal puppet
Sorcerer z buta, 2lvl death, scroll, enchanted shield, luckstone, 6+ward na maszyny, third eye of Tzeentch
Exalted Hero of Khorne na koniu, BSB, Dawnstone, Dragonhelm, Eye of the Gods, flail


2*5 konnych maruderów Slaanesha, flaile, sztandar, muzyk
2*30 pieszych maruderów Khorne'a, dwuraki, fcg, light armoury, shieldy


2*6 knightów Khorne'a, sztandar, muzyk (jeden oddział War Banner, drugi Eternal Flame)


2*Hellcannon
Generalnie knighci mieli strasznego pecha, nie przebili sie przez dziesiatke kawalerii imperialnej, a imperialny bsb z sila 4 zabil w challenge'u mojego :shock: Helki nic nie zabily ze strzelania, potem jedna wybuchla a druga wszarzowala w cos-tam i juz az do smierci byla w combacie. Maruderzy wymiekli przy dwoch hellstormach i mortarze, nie dotoczyli sie do wroga. Mag lord w ostatniej turze z sila 11 poslal klocek z 3 magami imperium do piachu :P

Generalnie wydaje mi sie, ze BSB jest dobrze zlozony, infernal puppet wymiata, a strzelanie Imperium jest przerabane dla WoChu.

Co sadzicie? Sa jakies sprytne myki na walke z maszynami?
Queek.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

imo najlepsi na walke z maszynami sa dyskowcy... 2x hero Tzeentcha z wardem na 3+ i flailami ;)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tam wcześnie pisał ktoś jak idzie na kawalerii... nie pisałem bo nie miałem czasu ale teraz postaram się odpowiedzieć dość konkretnie

1. fakt że nas jest mało troszkę boli ale mamy za to wyższego SV co pomaga w przetrwaniu

2. jesteśmy szybsi i bardziej zwrotni przez to... maruderami gram na frenzy i TA bo są świetne ma pojedyncze cele np.: mag, fanatyk, i staram się w miarę możliwości nie szarżować, przynajmniej na przód ( ale ten element zaskoczenia lobie bardzo... kiedy się wyrwą )

3. omijają nas Tstompy i stompy... więc jak nie powiedzie się potworkom przy hit to jesteśmy do przodu

4. herosi bardziej pancerni i nie trzeba wydawać pkt. na armory tylko na lepsze pierdolnięcie

5. gra prosta szybka i bez litosna... albo duży win albo spory lost :twisted:

@Przemcio251: popieram duży brudas.. mały tęczy może być dość ciekawie

@Kervyn: rozpiska troszkę mało kompatybilna zanim piechota dojdzie do kawalerii to już będzie albo za późno albo się nawet nie załapią na overruna

nie wiem po co tym dyskowcom te cepy lepiej by mieli SV większego szczególnie ten z złotym okkiem

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Co sadzicie? Sa jakies sprytne myki na walke z maszynami?
Mhm.

Dyski+ masa śmiecia.
Tęczowce z Wardem to dobry i skuteczny sposób. Ofc, zawsze możesz zasłaniać swoje oddziały psami/marasami konnymi. Przeciwnik w przypadku klop musiał będzie zasuwać z indirect'ów.

Generalnie brakuje mi Furii jak cholera :wink:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Varinastari pisze:Generalnie brakuje mi Furii jak cholera :wink:
po tym jak przyjąłem 2 mortale na pysk ( 2x hity ) na BL stwierdziłem że jak ma się warriiorów to nie jest tak źle 8)

wnioski po masterku we wrocku... furii nie mieliśmy ale nie żałuję były by troszkę przeszkodą przed fajnymi szarżami

marudy na konikach to jednak to :D

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

co prawa nie ma bramy i pandemonium ale za to... Jest bagno, duża templetka 3D6 siła 1 bez save, snajperka , regenerka i w sumie ta nieszczęsna obszarówka, że wszystko w 18 calach dostaje D6 hitów z siłą D6 bez save...
Nurglowa obszarówka nie jest taka zła ( szczególnie zasieg ). Całkiem niedawno gracz imperium z którym grałem strasznie narzekał na "przegiętość" tego czaru ( sam oczywiscie miał czołg i używał life-a z dwellersem na czele :roll: )
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Infernal Puppet pisze:
co prawa nie ma bramy i pandemonium ale za to... Jest bagno, duża templetka 3D6 siła 1 bez save, snajperka , regenerka i w sumie ta nieszczęsna obszarówka, że wszystko w 18 calach dostaje D6 hitów z siłą D6 bez save...
Nurglowa obszarówka nie jest taka zła ( szczególnie zasieg ). Całkiem niedawno gracz imperium z którym grałem strasznie narzekał na "przegiętość" tego czaru ( sam oczywiscie miał czołg i używał life-a z dwellersem na czele :roll: )
na tanka masz bagno :mrgreen:

naprawdę fajny lor przyjemny i skuteczny... może obszarówa była bardziej skuteczna w 7ed. bo nie waliłeś na T maszyny ale co chwilę można je zmiękczać

dodatkowe wielkie plugawe kupsko czyli 3d6 s1 teraz jest jeszcze bardziej bez czelne bo wszystko można ramić

regenka zawsze w cenie :wink:

-1S -1T też super w szczególności że trzyma się ripa i castuje dalej 8)

i sniper w razie czego

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Moja rozpiska nie wypaliła. Na turnieju dolna część tabeli :(

Pierwsza walka: Woch i podobna rozpiska (warriorsi, choseni, ołtarz i gigant).
Hellcannon nie trafia ani razu w trzech strzałach, walka zaczęła się dość szybko, a dodatkowo obok stała jeszcze wieżyczka dająca frenzy i hate :P
Dobre rzuty i skończyło się małym zwycięstwem.

Druga walka: Skaveny. Abominacja przebija się przez ołtarz, hellcannona, wpada od tyłu w chosenów. Ci przeżywają 1 turę walki, w drugiej też się dzielnie trzymają ale nie zdają breaka na stubbornie z przerzutem(trzeba było dać im te flamingi) :(
Porażka.

Trzecia walka. Lizardy. Porażka zupełna. Kiepskie wylosowane czary, hellcannon wybucha w 1 turze raniąc oddziały dookoła. A potem powystrzelał skinkami i salkami co mógł (za szybki by go złapać).
Porażka.

Generalnie Wochowi nie poszło na turnieju. Trzy armie. Miejsca 11,12,13. Rozpiski podobne. 2 oddziały piechoty, ołtarz i zależnie od wyboru: gigant, helenka albo rycerze.

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Jeszcze 16 Maruderów, 5 Wybrańców i Cała ta Armia będzie stała na mojej półce :D
Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, o 11:23 przez Karlito, łącznie zmieniany 2 razy.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

nie ma za bardzo co komentować
imo po mprostu wszystkie Twoje figurki złożone do kupy + mark Khornea
ale fajnie skłąda się takie duże rozpy, to trzeba przyznać

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

04.12 jest turniej 2x1500 w Częstochowie, z 5 wolnych miejsc jeszcze jest jakby ktoś chciał
A tak wracając do tematu wybieram się tam z TK, już pisałem w rozpiskach ale mam jeszcze wątpliwości co do złożenia wojowników. Czy nie zrobić jednych bardziej defensywnie z tarczami i dać tzeentcha.

Sorcerer Lord
tzeentch, lvl 4, puppet, roar, 3rd eye 370

2x5 psów 60
5 knigtów khorna 230
hellcannon 205

i :narazie mam 2 opcję
15 warriors of khorne, halberds, razor standard, musiciac 333
15 warriors of khorne, halberds, standard musician 303
albo ten 2 zamienić na 15 tzeentcha z +1 ld i fcg 305

w sojuszu mam tk
na kingu z buta, shapesh, dwurak
3 liczki (dispell scroll)
2x23 łuczników
2xskorpion
giant z dwurakiem i katapulta z czaszkapi

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ostatnio kumaliśmy z kumplem nad pewną rozpiską... generalnie troszkę mniejsza o co tam chodziło wnioski były takie że warriorów nie powinno się wypuszczać bez 2 regimentów:

Xx warrior + Mark of tzeench, FCG, blast standar, halabardy

Xx warrior + Mark of tzeench, FCG, razor banner, shieldy

1 regiment jest dość prosty i samo wystarczalny... duża wręcz potężna odporność na shoot face... a 2A z 5S powiedzmy sobie szczerze jest dość wystarczające, dodatkowo odpada czasem zawodny rzut na frenzy , jak by nie było zawsze pomocny ward na 6+

2 regiment wiadomo ściana nie do przebycia a przynajmniej cholernie trudno coś z tym zrobić troszkę przypomina akcję nurglowej ściany z 7ed. w demonach, dodatkowo dla wsparcia anty shoot można tam dać albo BSB albo jakiegoś plewę maga z ironcruse icon, 2A z 4S + AP zapewniają nam naprawdę niezłe przebicie ( a bretna unika tego klocka jak ognia ) a w shooting'u mamy niezłego SV i dodatkowo warda na 5+ czy 6+ jak nie damy tego itemki z herosem

oby dwa oddziały są warte swych pkt. i można na nie liczyć ( już testowane ) oby dwa ciężko się kroi

polecam 8)

tak przy okazji odpowiadając na rozpiskę powyżej :)

ODPOWIEDZ