WOCH 1800 na lokala

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Redox
Pseudoklimaciarz
Posty: 28

WOCH 1800 na lokala

Post autor: Redox »

WOCH 1800
LORDS

1) Duży Mag Nurgla [350]
4lvl, Trzecie Oko, Puppet

HEROES

1) Błogosławiony Bohater Tzeentcha [220]
Dysk, Pancerz Morsilieba, Miecz +1 do trafienia, BSB., roar

CORE

1) Maruderzy na koniach 2x5 [170]
Cepy, Slaanesh

2)Wojownicy Chaosu 18 [351]
Khorne, Sztandar +1 do M, Halabardy, Tarcze

3) Maruderzy na piechotę [110]
Cepy, Slaanesh

SPECIAL

1)Rycerze Nurgla [260]

2) Rydwan Khorne'a [150]

RARE

1) Helka [205]

Koncepcja - Mag do czarowania (O RLY? :lol2:), Serfer do unieszkodliwiania balist i tym podobnego świństwa, Rycerze idą na flankę razem z rydwanem , główna siła uderzeniowa - woje idą za marasami rozstawionymi w formacji 2x10(marasy robią taką zasłonę), helka przerzedza szeregi wrogiej piechoty i kawalerii, a marasy na koniach są do wsparcia, ew. zasłony.


Co o tym myślicie ? :D

Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Warzywko »

Redox pisze:woje idą za marasami rozstawionymi w formacji 2x10(marasy robią taką zasłonę)
Więc po co sztandar +1 M?
Statystyka to dziwka.

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

Rycerze nie specjalnie mielą w tej edycji. Przydałby się jakiś scroll :roll:
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

ODPOWIEDZ