Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12
Nie dales zadnej emoty, a ja juz spiacy jestem i mozg wolniej pracuje.
Zeby juz nie OT to napisze, ze 4 osoby z Bydzi najprawdpobniej wpadna (Piotr + Pacek i ja +Andrew)
Zeby juz nie OT to napisze, ze 4 osoby z Bydzi najprawdpobniej wpadna (Piotr + Pacek i ja +Andrew)
jesli dobrze zrzumialem nie moge miec przez to np.:jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros (prince lub liche) jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
2x liche
2x prince
prince + icon bearer
liche + icon bearer
o ile te dwa pierwsze sie raczej samo przez siebie rozumie to to drugie nie jest tak chyba oczywiste bo bajer nigdy nie moze byc ani generalem ani phantem
istnieje szansa na ograniczenie tego zapisku do 2x princow/lichow?
Zmiany w regulaminie Macek:
Niesprawiedliwy, rasistowski, krzywdzący itd... zapis o dwarfach usuwamy. Zamiast tego dodajemy zapis, który jasno reguluje co się dzieje z kradzionymi/dodawanymi kośćmi, niezależnie od rulebookowych wątpliwości.
Ok, no to kwestię TK mamy uregulowaną już chyba ostatecznie.- jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros typu prince lub liche jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
Niesprawiedliwy, rasistowski, krzywdzący itd... zapis o dwarfach usuwamy. Zamiast tego dodajemy zapis, który jasno reguluje co się dzieje z kradzionymi/dodawanymi kośćmi, niezależnie od rulebookowych wątpliwości.
Doświadczenia ze Strategikonu uświadomiły mi konieczność zwiększenia czasu na bitwy. Mamy 3.30 na bitwę, po czym lecą karniaki, a 3.45 wszystkie bitwy kończą się natychmiast wynikiem ustalonym przez sędziego (patrz: karniaki). Dzięki takiemu harmonogramowi mamy duże szanse zaczynać wszystkie bitwy o czasie, a gracze, którzy skończą na czas będą mieli pare minut na zebranie figurek ze stołu, udanie się do WC czy wszamanie kanapki / ciepłego posiłku.Harmonogram czasowy
Sobota
09:15-09:45 - zapisy
10:00-13:30 - I bitwa
13:50-17:20 - II bitwa
17:40- - III bitwa
21:30 - afterparty
Niedziela
08:30-12:00 - IV bitwa
12:20-15:50 - V bitwa
16:10- ogłoszenie wyników, rozdanie i losowanie nagród!
Co z punktami za uciekajace oddzialy na koniec gry? Jesli nie chcecie polowek to moze nad tym sie chociaz zastanowicie?? (w temacie waszego lokala no blood no glory, byla juz dyskusja na tn temat)
jakie przewidujecie progi punktowe? jezeli 3000+ do masakry to sugeruje zmiejszyc 
proponuje tez zebyscie zaczeli turniej w sobotę o 9:00 i w niedziele o 8:00. na strategu tez na 3000pkt na sojusz prawie nikt sie nie wyrabiał w 3,5h.

proponuje tez zebyscie zaczeli turniej w sobotę o 9:00 i w niedziele o 8:00. na strategu tez na 3000pkt na sojusz prawie nikt sie nie wyrabiał w 3,5h.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Ej no, na Strategikonie czas bitew był krótszy o 20min. To sporo, bo ostatnie tury zwykle są już krótkie. A start o 9.00 to kiepski pomysł w stosunku do graczy, którzy muszą przyjechać do nas z Polski.Robson pisze:jakie przewidujecie progi punktowe? jezeli 3000+ do masakry to sugeruje zmiejszyc
proponuje tez zebyscie zaczeli turniej w sobotę o 9:00 i w niedziele o 8:00. na strategu tez na 3000pkt na sojusz prawie nikt sie nie wyrabiał w 3,5h.
Gramy by the book. Jedynym wyjątkiem jest breakthrough.Ziemko pisze:Co z punktami za uciekajace oddzialy na koniec gry? Jesli nie chcecie polowek to moze nad tym sie chociaz zastanowicie?? (w temacie waszego lokala no blood no glory, byla juz dyskusja na tn temat)
Połówki i uciekające oddziały są wpisane w 8ed.
Poza tym niweluje to choć odrobinę niesprawiedliwości wynikające z kończenia bitew przed czasem

Jaja sobie robisz chyba.
Pol armii przeciwnika zrobi flee w ostatniej turze i nie dostane zadnych punktow za to i to ma byc niby sprawiedliwe?????!!!!
Pol armii przeciwnika zrobi flee w ostatniej turze i nie dostane zadnych punktow za to i to ma byc niby sprawiedliwe?????!!!!
ty tez możesz dać fleeZiemko pisze:Jaja sobie robisz chyba.
Pol armii przeciwnika zrobi flee w ostatniej turze i nie dostane zadnych punktow za to i to ma byc niby sprawiedliwe?????!!!!

nie liczenie połówek za uciekających oddziałów zmienia trochę meta-game tej gry - trzeba po prostu się przyzwyczaić i grać trochę inaczej.
Czy jest to lepsze czy gorsze od tego co mieliśmy w 7 edycji to IMO jeszcze ciężko powiedzieć.

Rozumiem, że moja wypowiedź z takiego punktu widzenia moze być kontrowersyjna,Ziemko pisze:Jaja sobie robisz chyba.
Pol armii przeciwnika zrobi flee w ostatniej turze i nie dostane zadnych punktow za to i to ma byc niby sprawiedliwe?????!!!!
z drugiej zaś strony - Ty dajesz taktyczne flee a przeciwnik mówi - koniec gry w 4 turze. Czy to jest sprawiedliwe? To nie jest sytuacja teoretyczna, tylko z wczoraj

Nie przeciwnik mówi, tylko sędzia i organizator, chcieliście zaczynać pełną nową turę o 14.58, a czas bitwy był do 15, każdy z Nas dobrze o tym wiedział. Nie wiem czy to dobry pomysł opierać zasady turnieju na akcji z wczorajszego mastera, spójrz bardziej obiektywnie.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jeden gracz z okolic wawy parę lat temu zrezygnował z gry na turniejach jak mu przeciwnik taką akcję wykręcił...zembol pisze:Rozumiem, że moja wypowiedź z takiego punktu widzenia moze być kontrowersyjna,Ziemko pisze:Jaja sobie robisz chyba.
Pol armii przeciwnika zrobi flee w ostatniej turze i nie dostane zadnych punktow za to i to ma byc niby sprawiedliwe?????!!!!
z drugiej zaś strony - Ty dajesz taktyczne flee a przeciwnik mówi - koniec gry w 4 turze. Czy to jest sprawiedliwe? To nie jest sytuacja teoretyczna, tylko z wczoraj

Ojej, ojej, patrzę obiektywnie - tak jest w książce.
A to co dopisałem, to takie tylko subiektywne tralala na fali emocji - zważ, że regulamin powstał znacznie wcześniej
Ważniejszym zdecydowanie dla mnie jest czynnik obiektywny - RB. Gdyby się dało, zagralibyśmy w ogóle na minimalnych ograniczeniach (jak silesian + cięcie łączenia lorów), ale parówka trochę komplikuje sprawę, bo combosy czasem powstają wystrzelone w kosmos.
A to co dopisałem, to takie tylko subiektywne tralala na fali emocji - zważ, że regulamin powstał znacznie wcześniej

Ważniejszym zdecydowanie dla mnie jest czynnik obiektywny - RB. Gdyby się dało, zagralibyśmy w ogóle na minimalnych ograniczeniach (jak silesian + cięcie łączenia lorów), ale parówka trochę komplikuje sprawę, bo combosy czasem powstają wystrzelone w kosmos.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, o 15:55 przez zembol, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie bede dluzej dyskutowac, przywilej organizatora.
Cieszy mnie jednak to, ze w wiekszosci czesci Polski gra sie na polowki i punkty za uciekajace oddzialy. EOT
Cieszy mnie jednak to, ze w wiekszosci czesci Polski gra sie na polowki i punkty za uciekajace oddzialy. EOT
Póki co - fifty fiftyZiemko pisze:Nie bede dluzej dyskutowac, przywilej organizatora.
Cieszy mnie jednak to, ze w wiekszosci czesci Polski gra sie na polowki i punkty za uciekajace oddzialy. EOT

Kohortex, Strategikon - tak, Silesian, Macki - nie
Silesian byl na przetarcie. Zobaczysz, ze jedyna sluszna opcja wygra 

No f.... way 

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Im thinking ur being wrong my dear.