może zmieszczę shamiego z chalisem + DS + ward 6+ na maszynki
 ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?
  ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?ps.: anty- magia: stone of spite

 ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?
  ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?
 
 a teraz sednoherald, armour of khorne, firestorm blade
herald, armour of khorne, firestorm blade, battle standar bearer, jagger
30x bloodletter, full command grup, icon of endless war
5x flesh bull ( hound )
5x flesh bull
5x bloodcrusher, banner
-----------------------------------
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Standard
10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Standard
9 Dryads @ 108.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Wardancers @ 108.0 Pts
7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
 
  bitwa bardzo fajna, jak znowu okazało się że nie znamy kilku zasad ale było bardzo przyjemnie i bez spięć, fakt nie mieliśmy szczęścia w kościach ani troszkę, no może po za w miarę szybkim rozkręceniu czołgu 4 tur CC, a mogło być to już 3 i wynik w tedy by wyglądała z goła inaczej... 17 / 3
  bitwa bardzo fajna, jak znowu okazało się że nie znamy kilku zasad ale było bardzo przyjemnie i bez spięć, fakt nie mieliśmy szczęścia w kościach ani troszkę, no może po za w miarę szybkim rozkręceniu czołgu 4 tur CC, a mogło być to już 3 i wynik w tedy by wyglądała z goła inaczej... 17 / 3 
  a było niezmiernie przyjemnie, nawet zagraliśmy 7 tur bo gra tak ładnie się toczyła... tu apel do innych graczy że można jednak zdążyć przed czasem.. w sumie nie pamiętam byśmy mieli problem z kończeniem i ciągłością rozgrywki, 5 tur to minimum... coś z ciekawszych akcji 5 BC w pasku przegania szarżujących 6 tancerzy + 8 driad + 3 pegazy i tratują całość, heraldBSB latający osobno ma problemy z przebiciem się przez 8 driad z drychą, a drugi w końcu dopadł drzewko i rozpalił je do białości na raz
 a było niezmiernie przyjemnie, nawet zagraliśmy 7 tur bo gra tak ładnie się toczyła... tu apel do innych graczy że można jednak zdążyć przed czasem.. w sumie nie pamiętam byśmy mieli problem z kończeniem i ciągłością rozgrywki, 5 tur to minimum... coś z ciekawszych akcji 5 BC w pasku przegania szarżujących 6 tancerzy + 8 driad + 3 pegazy i tratują całość, heraldBSB latający osobno ma problemy z przebiciem się przez 8 driad z drychą, a drugi w końcu dopadł drzewko i rozpalił je do białości na raz   17 / 3 liczyliśmy pkt. do 6 tury choć w 7 nie wiele się zmienia
  17 / 3 liczyliśmy pkt. do 6 tury choć w 7 nie wiele się zmienia  
  szczerze mówiąc na prawdę pomaga zgranie armii z jednej strony filozoficznych poglądów
  szczerze mówiąc na prawdę pomaga zgranie armii z jednej strony filozoficznych poglądów  
 ), sądzę że 7 miejsce jest naprawdę genialnym miejscem... pokazującym że w 8ed. można grać czymś przyjemnym fluffowo i mocnym na raz
  ), sądzę że 7 miejsce jest naprawdę genialnym miejscem... pokazującym że w 8ed. można grać czymś przyjemnym fluffowo i mocnym na raz  
 
Po pierwsze ZKF Szymon i IrekKhumanor pisze: 3 bitwa z bardzo młodymi ludźmi He - Dwarfy, klub to chyba był KFM ale nie jestem pewien a imion w ogóle nie mogę skojarzyć więc nawet nie będę próbował coś zmyślać... scenariusz B&G, walka pkt. pierw przechyliła się na korzyść młodych graczy, ale potem zaczyniamy ich ostro gonić walka toczyła się pkt. za pkt. niestety kolejny raz panika dość kluczowa nie zdana i 18 / 2 dla nich, atmosfera miła i po raz kolejny się dowiedzieliśmy jak działa 8ed. ( walka z domkiem ) fakt byli troszkę wulgarni no ale wiadomo młodość i daleko od domu, to szaleli
 . Wydaje mi się że domek który kontrolowaliśmy miał wielkie znaczenie
 . Wydaje mi się że domek który kontrolowaliśmy miał wielkie znaczenie 
  
 
 Świat się kuźwa wali
  Świat się kuźwa wali  
 
 
 
 :
 :1. jak wam się podoba rozpiska podstawowa... wiem że nie ma bloodzia ale było by tylko armour of Khorne i firestorm blade z giftów, więc nie wiem czy to takie super a DP nie jest rewelacyjny a LD ma tyle samo co heraldbloodherald, firestorm, armour of Khorne
bloodherald, firestorm, armour of Khorne
bloodherald, jagger, Battel standar bearer, firestorm, armour of Khorne
31x bloodletter, full command grup, icon of endless war
31x bloodletter, full command grup, skull totem
5x furie
5x furie
7x bloodcrusher, music
1969 / 2000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 495 / 500
Core: 854min. + 120 / 500min.
Specjal: 0 / 1000
Rare: 500 / 500
-------------------------------------- 1 rozwiązanie na support
gorebull, sword of might, ramhorn helm, gnarled hide, heavy armour, shield
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
7x minotaur, additional hand weapons, stone of spite, bloodkine
1000 / 1000
%
Lord: 0 / 250
Hero: 222 / 500
Core: 320min. / 500min.
Specjal: 258 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- 2 rozwiązanie na support
exalted hero, bloodcrushing roa, mark of Khorne, shield, helm of many eyes, sword of might, favored of the gods
15x warrior, full command grup, mark of Khorne, halabards
40x maruders, full command grup, mark of Khorne, great weapon
40x maruders, full command grup, mark of Khorne, great weapon
1000 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 200 / 250
Core: 800min. / 250min.
Specjal: 0 / 1000
Rare: 0 / 250

 więc nie wiele brakuje
 więc nie wiele brakuje 

Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
 
  

 
 @ support może mały bo tylko dwa klocuszki ale jakie... esencja Khornabloodherald, armour of Khorne
bloodherald
30x bloodletter, full command grup
30x bloodletter, full command grup
995 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 215 / 250
Core: 780min. / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
34x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 380min. / 500min.
Specjal: 936 / 1000
Rare: 0 / 500
 
  no i masa ewentualnie ambush to zależy od przeciwnika
 no i masa ewentualnie ambush to zależy od przeciwnika   
  
  
  i flaffowo pasuje patrząc pod zbiorę wiedzy " księgi spaczenia " do WH fabularnego
 i flaffowo pasuje patrząc pod zbiorę wiedzy " księgi spaczenia " do WH fabularnego 
na takie argumenty nie poradzęMarcins pisze:w rule booku jest napisane że min 3 jednostki+gienio-sprawdziłem teraz
 ale zawsze może to poprawić mobilność z rozpisce... czyli jej śmiećowatość
  ale zawsze może to poprawić mobilność z rozpisce... czyli jej śmiećowatość   
 
@ support... esensja mordu została ciut zmniejszona, ale doszył 2 oddziały " wsparcia " i jeden cherlak dostał zbroje po przeceniebloodherald, armour of Khorne
bloodherald, armour of Khorne
24x bloodletter, full command grup
25x bloodletter, full command grup
5x furie
5x furie
998 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 230 / 250
Core: 648min. + 120 / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
34x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 380min. / 500min.
Specjal: 936 / 1000
Rare: 0 / 500
 
  
  ( ale oni to przemyśleli )
 ( ale oni to przemyśleli )
teraz jest już dobrze troszkę mniej bestigorów jest ( brakujące pkt. w corach )... teraz na pewno będą chodzić w klocku a nie w hordziebloodherald, armour of Khorne
bloodherald, armour of Khorne
24x bloodletter, full command grup
25x bloodletter, full command grup
5x furie
5x furie
998 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 230 / 250
Core: 648min. + 120 / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
24x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 500min. / 500min.
Specjal: 816 / 1000
Rare: 0 / 500

