Złote słońce czyli rozpiski Khumanor'a o czerwonym cieniu
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Złote słońce czyli rozpiski Khumanor'a o czerwonym cieni
o ile warriorami i demonami da się grać bez całkowitej anty-magi... zawsze jest jakiś SV albo ward... to w bestiach nie ma się ani warda ani SV... więc może masa wystarczy zamiast tych dwóch odpowiedzi na magię
może zmieszczę shamiego z chalisem + DS + ward 6+ na maszynki ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?
ps.: anty- magia: stone of spite
może zmieszczę shamiego z chalisem + DS + ward 6+ na maszynki ale skąd wziąć te 300pkt. ? macie jakieś pomysły?
ps.: anty- magia: stone of spite
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
witam
o to mały raporcik ze stratka
pierw rozpiski:
1 bitwa z BigPasiak i Piotrem... WE - Imperium... że by nie było pierwszy stół zaliczyliśmy na samym początku, więc się nie spieszyło na powrót na niego bitwa bardzo fajna, jak znowu okazało się że nie znamy kilku zasad ale było bardzo przyjemnie i bez spięć, fakt nie mieliśmy szczęścia w kościach ani troszkę, no może po za w miarę szybkim rozkręceniu czołgu 4 tur CC, a mogło być to już 3 i wynik w tedy by wyglądała z goła inaczej... 17 / 3
2 bitwa TruePank i jego kamrat, przepraszam nie pamiętam imienia, O&G - WoCh bardzo fajna rozpiska... małe nie porozumienie na początku z powodu nie znajomości scenariusza dodatkowo nasi "oponenci" mieli jakiś problem z autem na głowie, atmosfera umiarkowana, choć u nas zdarzały się podniosłe chwile gdy pierw heraldBSB nie żyje a potem powraca za krwawych pól Khorna, czy też 20 warriorów Khorna z halabardami w hordzie zabija z 40A 9 BL, w zamian 22 A z hatem zabija też 9, albo psy które złamały trolle które obróciły się do przodu ( wcześniej dostały szarże na bok ) i zostały zagonione 17 / 3
3 bitwa z bardzo młodymi ludźmi He - Dwarfy, klub to chyba był KFM ale nie jestem pewien a imion w ogóle nie mogę skojarzyć więc nawet nie będę próbował coś zmyślać... scenariusz B&G, walka pkt. pierw przechyliła się na korzyść młodych graczy, ale potem zaczyniamy ich ostro gonić walka toczyła się pkt. za pkt. niestety kolejny raz panika dość kluczowa nie zdana i 18 / 2 dla nich, atmosfera miła i po raz kolejny się dowiedzieliśmy jak działa 8ed. ( walka z domkiem ) fakt byli troszkę wulgarni no ale wiadomo młodość i daleko od domu, to szaleli
4 bitwa bardzo młodziutkim graczem i jego starszym kolegą... WE - Bretonia, tak tak wiem że to skandal, ale nie pamiętam ksyw i imion... następnym razem będę zapisywał do aż głupio się robi a było niezmiernie przyjemnie, nawet zagraliśmy 7 tur bo gra tak ładnie się toczyła... tu apel do innych graczy że można jednak zdążyć przed czasem.. w sumie nie pamiętam byśmy mieli problem z kończeniem i ciągłością rozgrywki, 5 tur to minimum... coś z ciekawszych akcji 5 BC w pasku przegania szarżujących 6 tancerzy + 8 driad + 3 pegazy i tratują całość, heraldBSB latający osobno ma problemy z przebiciem się przez 8 driad z drychą, a drugi w końcu dopadł drzewko i rozpalił je do białości na raz 17 / 3 liczyliśmy pkt. do 6 tury choć w 7 nie wiele się zmienia
5 Wojtuś i jego "Token" który okazał się bardziej mężnym zawodnikiem niż się zdawało z początku... bo Wojtuś podał się po tym jak terki przeleciały z paniki nad skinkami a one w raz z szamanami uciekli za krawędź... "Token" walczył dzielnie i to się liczy szacunek dla niego
wnioski:
- ogólne, magia nas bardzo bolała, dzielenie DD jest okrutne a dzielenie PD dawało to że czarka WE nawet nie miała ochoty podnosić różdżki do góry, brak ciężkiego ostrzału i leczenia z magi czy też protekcji, utrudniało pewne założenia
- demony, zamiast 5 BC powinni się pojawić kolejni 30 BL, BSB zamiast jagga miał by -2 to cast albo d3 CR więcej... może zamiast jednych piesków dwie piątki furi i już jest chyba max grywalności Khornem w tym formacie... stwierdzam tak ponieważ BSB spadał z jakiego mocniejszego pierdnięcia jak nie miał obstawy, 7BC i dopiero zaczynam myśleć nad heraldem jaggowym... pieski spisywały się naprawdę extra do puki nie przerywały CC o 1 bo nie rzucałem mniej niż 11 na rozpadnięcie na tym masterze
- WE, jak to powiedział Szawica VC i było by koło 5 miejsca szczerze mówiąc na prawdę pomaga zgranie armii z jednej strony filozoficznych poglądów
jak na bardzo fanową rozpiskę stworzoną jakieś 3miesiące przed strategikonem, graliśmy nią 2 turnieje lokalne i nic więcej ( 5 bitew by było trudniej ogarnąć ), sądzę że 7 miejsce jest naprawdę genialnym miejscem... pokazującym że w 8ed. można grać czymś przyjemnym fluffowo i mocnym na raz
jeszcze raz dziękuję wszystkim których spotkałem, rozmawiał i orgamizatorom za przygotowanie turnieju
pozdrawiam
o to mały raporcik ze stratka
pierw rozpiski:
a teraz sednoherald, armour of khorne, firestorm blade
herald, armour of khorne, firestorm blade, battle standar bearer, jagger
30x bloodletter, full command grup, icon of endless war
5x flesh bull ( hound )
5x flesh bull
5x bloodcrusher, banner
-----------------------------------
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Standard
10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Standard
9 Dryads @ 108.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Wardancers @ 108.0 Pts
7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 bitwa z BigPasiak i Piotrem... WE - Imperium... że by nie było pierwszy stół zaliczyliśmy na samym początku, więc się nie spieszyło na powrót na niego bitwa bardzo fajna, jak znowu okazało się że nie znamy kilku zasad ale było bardzo przyjemnie i bez spięć, fakt nie mieliśmy szczęścia w kościach ani troszkę, no może po za w miarę szybkim rozkręceniu czołgu 4 tur CC, a mogło być to już 3 i wynik w tedy by wyglądała z goła inaczej... 17 / 3
2 bitwa TruePank i jego kamrat, przepraszam nie pamiętam imienia, O&G - WoCh bardzo fajna rozpiska... małe nie porozumienie na początku z powodu nie znajomości scenariusza dodatkowo nasi "oponenci" mieli jakiś problem z autem na głowie, atmosfera umiarkowana, choć u nas zdarzały się podniosłe chwile gdy pierw heraldBSB nie żyje a potem powraca za krwawych pól Khorna, czy też 20 warriorów Khorna z halabardami w hordzie zabija z 40A 9 BL, w zamian 22 A z hatem zabija też 9, albo psy które złamały trolle które obróciły się do przodu ( wcześniej dostały szarże na bok ) i zostały zagonione 17 / 3
3 bitwa z bardzo młodymi ludźmi He - Dwarfy, klub to chyba był KFM ale nie jestem pewien a imion w ogóle nie mogę skojarzyć więc nawet nie będę próbował coś zmyślać... scenariusz B&G, walka pkt. pierw przechyliła się na korzyść młodych graczy, ale potem zaczyniamy ich ostro gonić walka toczyła się pkt. za pkt. niestety kolejny raz panika dość kluczowa nie zdana i 18 / 2 dla nich, atmosfera miła i po raz kolejny się dowiedzieliśmy jak działa 8ed. ( walka z domkiem ) fakt byli troszkę wulgarni no ale wiadomo młodość i daleko od domu, to szaleli
4 bitwa bardzo młodziutkim graczem i jego starszym kolegą... WE - Bretonia, tak tak wiem że to skandal, ale nie pamiętam ksyw i imion... następnym razem będę zapisywał do aż głupio się robi a było niezmiernie przyjemnie, nawet zagraliśmy 7 tur bo gra tak ładnie się toczyła... tu apel do innych graczy że można jednak zdążyć przed czasem.. w sumie nie pamiętam byśmy mieli problem z kończeniem i ciągłością rozgrywki, 5 tur to minimum... coś z ciekawszych akcji 5 BC w pasku przegania szarżujących 6 tancerzy + 8 driad + 3 pegazy i tratują całość, heraldBSB latający osobno ma problemy z przebiciem się przez 8 driad z drychą, a drugi w końcu dopadł drzewko i rozpalił je do białości na raz 17 / 3 liczyliśmy pkt. do 6 tury choć w 7 nie wiele się zmienia
5 Wojtuś i jego "Token" który okazał się bardziej mężnym zawodnikiem niż się zdawało z początku... bo Wojtuś podał się po tym jak terki przeleciały z paniki nad skinkami a one w raz z szamanami uciekli za krawędź... "Token" walczył dzielnie i to się liczy szacunek dla niego
wnioski:
- ogólne, magia nas bardzo bolała, dzielenie DD jest okrutne a dzielenie PD dawało to że czarka WE nawet nie miała ochoty podnosić różdżki do góry, brak ciężkiego ostrzału i leczenia z magi czy też protekcji, utrudniało pewne założenia
- demony, zamiast 5 BC powinni się pojawić kolejni 30 BL, BSB zamiast jagga miał by -2 to cast albo d3 CR więcej... może zamiast jednych piesków dwie piątki furi i już jest chyba max grywalności Khornem w tym formacie... stwierdzam tak ponieważ BSB spadał z jakiego mocniejszego pierdnięcia jak nie miał obstawy, 7BC i dopiero zaczynam myśleć nad heraldem jaggowym... pieski spisywały się naprawdę extra do puki nie przerywały CC o 1 bo nie rzucałem mniej niż 11 na rozpadnięcie na tym masterze
- WE, jak to powiedział Szawica VC i było by koło 5 miejsca szczerze mówiąc na prawdę pomaga zgranie armii z jednej strony filozoficznych poglądów
jak na bardzo fanową rozpiskę stworzoną jakieś 3miesiące przed strategikonem, graliśmy nią 2 turnieje lokalne i nic więcej ( 5 bitew by było trudniej ogarnąć ), sądzę że 7 miejsce jest naprawdę genialnym miejscem... pokazującym że w 8ed. można grać czymś przyjemnym fluffowo i mocnym na raz
jeszcze raz dziękuję wszystkim których spotkałem, rozmawiał i orgamizatorom za przygotowanie turnieju
pozdrawiam
Po pierwsze ZKF Szymon i IrekKhumanor pisze: 3 bitwa z bardzo młodymi ludźmi He - Dwarfy, klub to chyba był KFM ale nie jestem pewien a imion w ogóle nie mogę skojarzyć więc nawet nie będę próbował coś zmyślać... scenariusz B&G, walka pkt. pierw przechyliła się na korzyść młodych graczy, ale potem zaczyniamy ich ostro gonić walka toczyła się pkt. za pkt. niestety kolejny raz panika dość kluczowa nie zdana i 18 / 2 dla nich, atmosfera miła i po raz kolejny się dowiedzieliśmy jak działa 8ed. ( walka z domkiem ) fakt byli troszkę wulgarni no ale wiadomo młodość i daleko od domu, to szaleli
Nie byliśmy aż tak wulgarni . Wydaje mi się że domek który kontrolowaliśmy miał wielkie znaczenie
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
witaj Szymonie ( pozdrów Irka )
no niby nie, przecie to oczywiste że jak się widzi HE i dwarfy razem to znaczy że szeży się pedalstwo po obu stronach które przenosi się na stronę przeciwną, tu już bez różnicy rasowych ( "gdzie ten pedał" "co ten pedał ma" itd. )
no wiesz pierwszy raz walczyliśmy w domku w 8ed. jak było by to tak że po CC dalej jesteśmy w CC dalej było by inny wynik... ten domek dużo nam pomagał przy waszym strzelaniu z maszyn... było jak było i było fajnie bardzo się podobała rozgrywka którą stoczyliśmy
pozdrawiam
no niby nie, przecie to oczywiste że jak się widzi HE i dwarfy razem to znaczy że szeży się pedalstwo po obu stronach które przenosi się na stronę przeciwną, tu już bez różnicy rasowych ( "gdzie ten pedał" "co ten pedał ma" itd. )
no wiesz pierwszy raz walczyliśmy w domku w 8ed. jak było by to tak że po CC dalej jesteśmy w CC dalej było by inny wynik... ten domek dużo nam pomagał przy waszym strzelaniu z maszyn... było jak było i było fajnie bardzo się podobała rozgrywka którą stoczyliśmy
pozdrawiam
Demony razem z pedałkami w kalesonach Świat się kuźwa wali
W tym sojuszu zlikwidowałbym jedne bulle (:P) i dopakował za to juggery, a śmieciowanie drobnicą zostawił leśniakom...
W tym sojuszu zlikwidowałbym jedne bulle (:P) i dopakował za to juggery, a śmieciowanie drobnicą zostawił leśniakom...
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak świat jest pokręcony ale takie masywy wściekłych drzewek miał że to raczej wyglądało na armię zemsty niż niezbyt borany sojusz
właśnie o to chodzi że nie mogłem więcej ich dokupić dlatego bardziej by pasowała kolejna 30 BL... ze śmieciowaniem taki był zamysł ale chyba mało skuteczny bo przez driady widać wszystko
właśnie o to chodzi że nie mogłem więcej ich dokupić dlatego bardziej by pasowała kolejna 30 BL... ze śmieciowaniem taki był zamysł ale chyba mało skuteczny bo przez driady widać wszystko
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jak bym wyruszył na macki wojny to czymś takim :
2. który support? beasty mają większą odpowiedz magiczną i jest fajniutki klocek minotaurów
ale za to w warriorach jest niezłe pierdolnięcie w masie i lepsza armia pod B&G
pozdrawiam
1. jak wam się podoba rozpiska podstawowa... wiem że nie ma bloodzia ale było by tylko armour of Khorne i firestorm blade z giftów, więc nie wiem czy to takie super a DP nie jest rewelacyjny a LD ma tyle samo co heraldbloodherald, firestorm, armour of Khorne
bloodherald, firestorm, armour of Khorne
bloodherald, jagger, Battel standar bearer, firestorm, armour of Khorne
31x bloodletter, full command grup, icon of endless war
31x bloodletter, full command grup, skull totem
5x furie
5x furie
7x bloodcrusher, music
1969 / 2000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 495 / 500
Core: 854min. + 120 / 500min.
Specjal: 0 / 1000
Rare: 500 / 500
-------------------------------------- 1 rozwiązanie na support
gorebull, sword of might, ramhorn helm, gnarled hide, heavy armour, shield
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons
7x minotaur, additional hand weapons, stone of spite, bloodkine
1000 / 1000
%
Lord: 0 / 250
Hero: 222 / 500
Core: 320min. / 500min.
Specjal: 258 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- 2 rozwiązanie na support
exalted hero, bloodcrushing roa, mark of Khorne, shield, helm of many eyes, sword of might, favored of the gods
15x warrior, full command grup, mark of Khorne, halabards
40x maruders, full command grup, mark of Khorne, great weapon
40x maruders, full command grup, mark of Khorne, great weapon
1000 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 200 / 250
Core: 800min. / 250min.
Specjal: 0 / 1000
Rare: 0 / 250
2. który support? beasty mają większą odpowiedz magiczną i jest fajniutki klocek minotaurów
ale za to w warriorach jest niezłe pierdolnięcie w masie i lepsza armia pod B&G
pozdrawiam
Woch jako support lepszy, ale masz tyle maruderów?
ja jakbym robił rozpiskę demonów to 3x 30 bloodletterów, a jako support jakieś śmieci i antymagia...
ja jakbym robił rozpiskę demonów to 3x 30 bloodletterów, a jako support jakieś śmieci i antymagia...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
maruderów mam 50 więc nie wiele brakuje
w demonach też nad tym myślałem ( właściwie o 4x 30 ) ale 7 BC jednak dużo zmienia w podejściu wroga... to są jednak twarde jednostki jak na standardy demonów... piesków troszkę brak ale nie można mieć wszystkiego
w demonach też nad tym myślałem ( właściwie o 4x 30 ) ale 7 BC jednak dużo zmienia w podejściu wroga... to są jednak twarde jednostki jak na standardy demonów... piesków troszkę brak ale nie można mieć wszystkiego
ja myślę, że bestie lepszym wsparciem będą. anymagia jest wazna a policz sobie dokładnie BnG i czy potrzebne ci wsparcie wolniejszego wochu
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
sam nie wiem przy bestiach też mam większa odpowiedź na maszynki... 5pkt. to chyba nie dużo 2 pkt. może zejdą i będzie problem... pierwsze cele to pewnie minoski i BC będę a nie są to koksy nie do zranienia, w Wochu jest jednak to troszkę bardziej zabezpieczone... a kozaki + kozaki to aż nudno się robi
choć osobiście bardzo się podoba klimat "boskich" demonów prowadzących mniejszych "braci" w dzikiej nienawiści do zrealizowania niecnych planów
edit: może zamiast minosków wsadzę Khongory plus wargorów z kodatkowym bonusem w postaci chalis of the dark rain... pomyślę i napiszę aktualny pomysł
choć osobiście bardzo się podoba klimat "boskich" demonów prowadzących mniejszych "braci" w dzikiej nienawiści do zrealizowania niecnych planów
edit: może zamiast minosków wsadzę Khongory plus wargorów z kodatkowym bonusem w postaci chalis of the dark rain... pomyślę i napiszę aktualny pomysł
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nowa wizja i zaczniemy tym razem od supporta
@ generalne uderzenie... są 2 duże kopnięcia... jest anty-magie i to 3x ( LVL, DS, no i kamyczek gniewu ) lepsza niż to zazwyczaj mych rozpiskach bywa, anty-shoot też rzadko się pojawia ale w jak mocnej formie fakt to nie storm banner ale lepsze to niż nic no i masa ewentualnie ambush to zależy od przeciwnika
naprawdę z tej rozpiski jestem bardzo zadowolony... chyba nawet bardziej niż z " głównego ataku wspierających młodych siewców zamętu" teraz jest " kopytny zamęt podsycany esencją mordu "
jakie wasze wrażenia na ostatnie wariacje pod format macek wojny?
@ support może mały bo tylko dwa klocuszki ale jakie... esencja Khornabloodherald, armour of Khorne
bloodherald
30x bloodletter, full command grup
30x bloodletter, full command grup
995 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 215 / 250
Core: 780min. / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
34x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 380min. / 500min.
Specjal: 936 / 1000
Rare: 0 / 500
@ generalne uderzenie... są 2 duże kopnięcia... jest anty-magie i to 3x ( LVL, DS, no i kamyczek gniewu ) lepsza niż to zazwyczaj mych rozpiskach bywa, anty-shoot też rzadko się pojawia ale w jak mocnej formie fakt to nie storm banner ale lepsze to niż nic no i masa ewentualnie ambush to zależy od przeciwnika
naprawdę z tej rozpiski jestem bardzo zadowolony... chyba nawet bardziej niż z " głównego ataku wspierających młodych siewców zamętu" teraz jest " kopytny zamęt podsycany esencją mordu "
jakie wasze wrażenia na ostatnie wariacje pod format macek wojny?
Zajebiste. Szkoda tylko, że mało śmiecia... 4 oddziały na zginięcie, w dodatku ze sztandarami. 2 do ambusha idą, rozumiem?
U bestii masz trzy wolne punkty... nie myslałeś żeby wypierdzielić szamiego, a zamiast tego goła 3ka minosków jako wsparcie na flankę?
U bestii masz trzy wolne punkty... nie myslałeś żeby wypierdzielić szamiego, a zamiast tego goła 3ka minosków jako wsparcie na flankę?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. tak 2 oddziały pewnie najczęściej do ambusha się da... to że sztandary to tylko dla B&G ale same biegające 10 ze szmatką zawsze to sobie lepiej rade dają w CC... a w tej ed. jakoś nie wieże w śmieci nawet w bestiach stawiam na jakość ile można ungorami się wysługiwać(?) i tak zawsze wszystko partaczą, nawet torturowanie jeńców
2. pomysł zacny ale niestety w % się już nie mieszczę... a szami jest u bestii jednak bardziej Khornowy niż się wydaje.. ta anty magia to prawie jak wcześniejszym AB i flaffowo pasuje patrząc pod zbiorę wiedzy " księgi spaczenia " do WH fabularnego
2. pomysł zacny ale niestety w % się już nie mieszczę... a szami jest u bestii jednak bardziej Khornowy niż się wydaje.. ta anty magia to prawie jak wcześniejszym AB i flaffowo pasuje patrząc pod zbiorę wiedzy " księgi spaczenia " do WH fabularnego
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
na takie argumenty nie poradzę ale zawsze może to poprawić mobilność z rozpisce... czyli jej śmiećowatośćMarcins pisze:w rule booku jest napisane że min 3 jednostki+gienio-sprawdziłem teraz
@ support... esensja mordu została ciut zmniejszona, ale doszył 2 oddziały " wsparcia " i jeden cherlak dostał zbroje po przeceniebloodherald, armour of Khorne
bloodherald, armour of Khorne
24x bloodletter, full command grup
25x bloodletter, full command grup
5x furie
5x furie
998 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 230 / 250
Core: 648min. + 120 / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
34x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 380min. / 500min.
Specjal: 936 / 1000
Rare: 0 / 500
@ generalne uderzenie... tu się nic nie zmieniło ale te dwie jednostki " sępów " z demonów na pewno poprawi ogólny pogląd na to co dojdzie do CC a co nie
w sumie ograniczenia RB'kowe wyszły na dobre ( ale oni to przemyśleli )
jak wam się podoba?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
czemu nikt nie mówił że jest błąd w rozpisce? za mało corów było
ale zmian są dobre strony ponieważ mogą teraz bardziej wspierać mocniejsze jednostki
doszły mnie słuch że heros liczy się jako oddział w limitu:: generał + 3oddziały... może ktoś to sprawdzić? bo mógłbym jednak furie dać na większą ilość BL chyba było by tak lepiej
i co teraz sądzicie o rozpisce?
teraz jest już dobrze troszkę mniej bestigorów jest ( brakujące pkt. w corach )... teraz na pewno będą chodzić w klocku a nie w hordziebloodherald, armour of Khorne
bloodherald, armour of Khorne
24x bloodletter, full command grup
25x bloodletter, full command grup
5x furie
5x furie
998 / 1000
%
Lord: 0 / 500
Hero: 230 / 250
Core: 648min. + 120 / 250min.
Specjal: 0 / 500
Rare: 0 / 250
-------------------------------------- właściwe wejście
Doombull, the brass cleaver, dawnstone, ramhorn helm, gnarled hide, the other tricksters shard, heavy armour, shield
wargor, battel standar bearer, chalis of dark rain, dragonhelm, heavy armour, shield
bray-shaman, two level, dispel scroll, stone of spite, additional hand weapons
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
15x gore, additional hand weapons, banner, misic
10x gore, additional hand weapons, banner, misic
7x minotaur, additional hand weapons, full command grup, blackened plate
24x Khongor, full command grup, war banner
1997 / 2000
%
Lord: 353 / 500
Hero: 328 / 500
Core: 500min. / 500min.
Specjal: 816 / 1000
Rare: 0 / 500
ale zmian są dobre strony ponieważ mogą teraz bardziej wspierać mocniejsze jednostki
doszły mnie słuch że heros liczy się jako oddział w limitu:: generał + 3oddziały... może ktoś to sprawdzić? bo mógłbym jednak furie dać na większą ilość BL chyba było by tak lepiej
i co teraz sądzicie o rozpisce?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, o 00:26 przez Khuman, łącznie zmieniany 1 raz.
kumek, wywal jedne furie i podziel pkt na te bloodlettery.
Po za tym nie dawaj takich łatwych pkt do blood and glory, przeczytaj zasady mackowego blood and glory, nie jest takie jak w rulebooku. Jeśli sprowadzisz przeciwnika do 4 pkt wytrzymałości, to masz 20:0, ale odejmujesz od tego wszystkie stracone sztandary.
Nie znam się na bestiach, ale daj te klocki mocniejsze jakieś. Demony najlepsze
Po za tym nie dawaj takich łatwych pkt do blood and glory, przeczytaj zasady mackowego blood and glory, nie jest takie jak w rulebooku. Jeśli sprowadzisz przeciwnika do 4 pkt wytrzymałości, to masz 20:0, ale odejmujesz od tego wszystkie stracone sztandary.
Nie znam się na bestiach, ale daj te klocki mocniejsze jakieś. Demony najlepsze
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!