Dwarfy na Bazyla
Dwarfy na Bazyla
Unnamed2575 Pts - Dwarfs Army
1 Runelord @365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts
1 Thane @ 15.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
1 Runesmith @ 102.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking
20 Quarrellers @ 235.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
25 Longbeards @ 340.0 Pts
Great Weapon;; Standard; Musician
25 Rangers @ 390.0 Pts
Great Weapon; Rangers; ; Standard; Musician
Rune of Battle
25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2397
Ograniczenia 5 maszyn trochę psuję mi koncepcje dwarfów ( nie mowie tu o 14 maszynach tylko o 6)
Rozpiska prosta jak budowa cepa. Zastanawia się tylko czy nie zamienić rangerów na ironów jednak 3+ sava robi swoje ale chyba nie.
Proszę o konstruktywną krytykę
1 Runelord @365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts
1 Thane @ 15.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
1 Runesmith @ 102.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking
20 Quarrellers @ 235.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
25 Longbeards @ 340.0 Pts
Great Weapon;; Standard; Musician
25 Rangers @ 390.0 Pts
Great Weapon; Rangers; ; Standard; Musician
Rune of Battle
25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2397
Ograniczenia 5 maszyn trochę psuję mi koncepcje dwarfów ( nie mowie tu o 14 maszynach tylko o 6)
Rozpiska prosta jak budowa cepa. Zastanawia się tylko czy nie zamienić rangerów na ironów jednak 3+ sava robi swoje ale chyba nie.
Proszę o konstruktywną krytykę
Anty magia mocna. Ja grając krasnoludami w sumie nigdy nie mam problemów z antymagią i wydaje mi isę, że aż za dużo punktów poszło na to.
Jak spisują się Tobie rangerzy? U mnie są tylko do tego, żeby chronić kowadło, a na to to wydaje mi isę, ze to aż za duży oddział.
Za zaoszczędzone punkty wstawiłbym jeszcze thundererów. Oni zawsze się spłacają.
Jak spisują się Tobie rangerzy? U mnie są tylko do tego, żeby chronić kowadło, a na to to wydaje mi isę, ze to aż za duży oddział.
Za zaoszczędzone punkty wstawiłbym jeszcze thundererów. Oni zawsze się spłacają.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
twój potencjał antymagiczny mocno się marnuje, mając niszczarkę i DS dodajesz co rundę tylko +2 zamiast +4 kostki do DD. Już lepiej dać DS na Runelordzie; marnuje się wtedy tylko jedna kostka zamiast dwóch a za punkty za runesmitha można już coś ciekawego dokupić
Albo olać zupełnie DS'a i zostawić tylko kowala z niszczarką, wtedy potencjał jest maksymalnie wykorzystany (tak mam w swojej wersji rozpy na Euro)
Albo olać zupełnie DS'a i zostawić tylko kowala z niszczarką, wtedy potencjał jest maksymalnie wykorzystany (tak mam w swojej wersji rozpy na Euro)
Kilku rzeczy nie rozumiem:
-dlaczego w klopach nie ma inżynierów?
-skoro DS może nieść kowadło, to po co runesmith skoro i tak nie generuje kostki?
-po co longbeardzi jak możesz mieć hammerersów? Są punkt tańsi, zamiast immune to panic stubborn?
-masz 3 wolne punkty, może tarcza na kowadło? Dołożysz rune of stone z runesmitha i masz save'a lepszego?
-kusznicy nie sprawdzają Ci się lepiej w mniejszych oddziałach za to z dwurakami? Bo tymi to bez dwuraczków chyba za dużo nie walczysz?
-Jak Ci się sprawdza taki duży kloc scoutów? Udaje się go wystawić w korzystnym miejscu?
-dlaczego w klopach nie ma inżynierów?
-skoro DS może nieść kowadło, to po co runesmith skoro i tak nie generuje kostki?
-po co longbeardzi jak możesz mieć hammerersów? Są punkt tańsi, zamiast immune to panic stubborn?
-masz 3 wolne punkty, może tarcza na kowadło? Dołożysz rune of stone z runesmitha i masz save'a lepszego?
-kusznicy nie sprawdzają Ci się lepiej w mniejszych oddziałach za to z dwurakami? Bo tymi to bez dwuraczków chyba za dużo nie walczysz?
-Jak Ci się sprawdza taki duży kloc scoutów? Udaje się go wystawić w korzystnym miejscu?
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Runelord @ 365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts
1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
20 Quarrellers @ 275.0 Pts
Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Standard; Musician
25 Longbeards @ 365.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Rune of Battle
25 Rangers @ 415.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
Master Rune of Grugni
25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 116
Dzięki za sugestie dotyczące magii.
Młotkarzy nie wezmę bo modeli nie mam a kupić i dać komuś do malowania nie zdążę
Dodałem inżyniera na klopie z siła5, wywaliłem runisława , dałem GW na kuszach oraz 5+ warda na strzelanie na rangerach , co czyni ich bardziej odpornymi na strzelanie
Rangerzy imo jedna z lepszych jednostek u dwarfów. Z popchnięciem mogą się wbić w jakiś klocek od boku i go zatrzymać albo przejechać się po parku maszynowym to bardzo uniwersalna jednostka.Mniejszy klocek nie ma sensu bo zaraz poginą od strzelanie albo magii.
Czy da się ich gdzieś wystawić w sensownym miejscu, tak da się teraz kiedy musisz być 12 to bardzo ułatwia.
Thndów bym wrzucił, bardzo lubię tą jednotę ale po pierwsze jest droga 14 pkt za model to imo za dużo jak na jego możliwości, po drugie nie mogą wziąć Gw co psuję ich w combacie. Te wady nie przysłaniają faktu że wziął by, taką 10 z tarczami.
Tylko się zastanawiam czy nie rozbić kuszników na 2 oddziały, bo to dodatkowe wystawienie no i pomaga ogarnąć flankę
1 Runelord @ 365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts
1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
20 Quarrellers @ 275.0 Pts
Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Standard; Musician
25 Longbeards @ 365.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Rune of Battle
25 Rangers @ 415.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
Master Rune of Grugni
25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 116
Dzięki za sugestie dotyczące magii.
Młotkarzy nie wezmę bo modeli nie mam a kupić i dać komuś do malowania nie zdążę
Dodałem inżyniera na klopie z siła5, wywaliłem runisława , dałem GW na kuszach oraz 5+ warda na strzelanie na rangerach , co czyni ich bardziej odpornymi na strzelanie
Rangerzy imo jedna z lepszych jednostek u dwarfów. Z popchnięciem mogą się wbić w jakiś klocek od boku i go zatrzymać albo przejechać się po parku maszynowym to bardzo uniwersalna jednostka.Mniejszy klocek nie ma sensu bo zaraz poginą od strzelanie albo magii.
Czy da się ich gdzieś wystawić w sensownym miejscu, tak da się teraz kiedy musisz być 12 to bardzo ułatwia.
Thndów bym wrzucił, bardzo lubię tą jednotę ale po pierwsze jest droga 14 pkt za model to imo za dużo jak na jego możliwości, po drugie nie mogą wziąć Gw co psuję ich w combacie. Te wady nie przysłaniają faktu że wziął by, taką 10 z tarczami.
Tylko się zastanawiam czy nie rozbić kuszników na 2 oddziały, bo to dodatkowe wystawienie no i pomaga ogarnąć flankę
Ostatnio zmieniony 8 gru 2010, o 09:59 przez eddie, łącznie zmieniany 3 razy.
MRoGrungni na rangerach wydaje mi się średnim pomysłem - bardziej przydałaby się gdzieś między innymi jednostkami, gdzie zapewnia ochronę nie tylko sobie ale i innym w 6 calach (przynajmniej sam tak jej używam). A rangerzy i tak są drodzy bez tych dodatkowych 50 punktów.
Sprawdza ci się spelleater? Jakoś mi żal wywalić 50 punktów na coś, co w połowie przypadków okazuje się zwykłym scrollem..
Sprawdza ci się spelleater? Jakoś mi żal wywalić 50 punktów na coś, co w połowie przypadków okazuje się zwykłym scrollem..
Generalnie jeszcze (jakieś 10 bitew) niszczarka nic nie zniszczyła ale uparcie wieżę w jej skuteczność bo szklanka jest do połowy pełna. 50% to jest dość sporo więc nadal pozostanie w rozpiskach.
Też się zastanawiałem nad zamianą bannerów na longach ale zostanie jak jest zobaczymy jak pójdą testy. Widywałem sytuacja że dzięki temu sztandarowi longowie czyścili lekkie strzelanie albo jakieś maszyny przy tym nie wiele tracąc
Też się zastanawiałem nad zamianą bannerów na longach ale zostanie jak jest zobaczymy jak pójdą testy. Widywałem sytuacja że dzięki temu sztandarowi longowie czyścili lekkie strzelanie albo jakieś maszyny przy tym nie wiele tracąc
Spelleater w połowie bitew jest scrollem, ale jak w drugiej połowie wyjmie popychaczkę na lordzie VC lub któryś z rulebookowych czarów robiących autokilla kowadło jest syto. Nie wiem czy jest wart dwóch scrolli, aczkolwiek drugi scroll zabierałby już kostkę a to nas nie do końca interesuje. Coś zepsułeś z ceną kowadła.
Kuszę moim zdaniem osobno, nadal możesz je trzymać koło siebie i w razie co do walki wpuścić obydwa oddziały, a czasem szarżujesz nimi coś lżejszego to szkoda wpaść 20. Z kolei taka 20 napoczęte hordy może skrzywdzić.
Kuszę moim zdaniem osobno, nadal możesz je trzymać koło siebie i w razie co do walki wpuścić obydwa oddziały, a czasem szarżujesz nimi coś lżejszego to szkoda wpaść 20. Z kolei taka 20 napoczęte hordy może skrzywdzić.
Daj na Lordzie MR of Balance. Będziesz miał podobną sytuację do mojej z HE:
- No to ja mam 6 kostek PD
- A ja 9 DD
Za każdym razem musiałem tłumaczyć dlaczego ;D
- No to ja mam 6 kostek PD
- A ja 9 DD
Za każdym razem musiałem tłumaczyć dlaczego ;D
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Eeee, czemu obcinają krasiom antymagię?? To jest nie fair w stosunku do innych ras, które potrafią czarować.
Imo to jest tak jakby zabrać HE to ich całe podwojenie/potrojenie slotów special/rare. Powinni od razu obciąć krasnoludzkie +2 do dispella, bo też jest przegięte w kosmos. Żenua jak dla mnie, podczas fazy magii może Ci się trafić tak, że będziesz stał i się patrzył co Ci wraży mag castuje....
Przykładowy dublet 2x6 - dla niego po dorobieniu (co na pewno będzie miało miejsce) jest kości 14, u Ciebie 8. I rób co chcesz.
Imo to jest tak jakby zabrać HE to ich całe podwojenie/potrojenie slotów special/rare. Powinni od razu obciąć krasnoludzkie +2 do dispella, bo też jest przegięte w kosmos. Żenua jak dla mnie, podczas fazy magii może Ci się trafić tak, że będziesz stał i się patrzył co Ci wraży mag castuje....
Przykładowy dublet 2x6 - dla niego po dorobieniu (co na pewno będzie miało miejsce) jest kości 14, u Ciebie 8. I rób co chcesz.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Wszyscy mają pociętą magię i antymagię. Dwarfy i tak mają dużo lepszą antymagię niż reszta armii. IMO nie ma co narzekać, mamy lepiej niż inni (jeśli chodzi o potencjał antymagiczny ofc.) a do tego dochodzą cięcia kości magii w innch armiach i Look outy na najbardziej bolące czary.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Wczoraj testowaliśmy tą rozpe w klubie, dałem pare rad Kacprowi , coś sensownego sie z tego wykluje