Beastamanki Euro - inna wizja niż Janeczka ;)
Beastamanki Euro - inna wizja niż Janeczka ;)
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ram Horn Helm [15.0] - dodatkowy atak za zdany save
Gnarled Hide [15.0] - 5+ scaly skin
Dawnstone [25.0] - reroll save
Crown of Command [35.0] - stubborn
Biting Blade [10.0] - "armour piercing"
1 Great Bray-Shaman @ 339.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Skull of Rarkos [60.0] - +1 do casta w szesciu calach
Chalice of Dark Rain [40.0] - one use only, - 1 to Hit strzelanie i na 4+ maszyny moga strzelac
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0] - obelisk+kazdy mag w 6" generuje PD
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 152.0 Pts
Shield; Battle Standard
Blackened Plate [20.0] - 2+ward na flame i 4+warda dla unitu
Ironcurse Icon [5.0] - 6+ ward od maszyn
Opal Amulet [15.0] - 4+ward na pierwsza rane
29+1 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
28+1 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
27+1 Ungor Herd @ 155.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1Halfhorn @ [6.0] Pts
24+1 Ungor Herd @ 140.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
29+1 Bestigor Herd @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2397.0
1. Nie ukrywam, że głównym 'mykiem' rozpy jest liczenie na Razora, który w bestiach jest dobry dzieki primal fury, oraz boostowanie klocków +1S+1T z beastlora (T5na piechocie to miły boościk). Stąd +2 PDki od małych ziomków przy herdstonie i +5 do casta dla Lorda (może warto bardziej zmieścić book of ashur kosztem chalice, ale to wyjdzie w testach). 3 magów to też już realna szansa na channeling który według mnie jest bardzo istotny przy euro.
2. Dodatkowo bardzo się nastawiłem na armie defensywne które mogłyby mnie krążkami zasypać (2 ambushe, 3 latajace scouty, chalice). Mam 3 wystawienia więc +1 do zaczynania powinienem mieć w większości wypadków.
3. Dzięki beastlordowi +bsb paniki mniej bolą. 4. Ward na flame da na wybranym unicie zwiększenie żywotności na salki i płonące maszyny dwarfickie + zauważyłem, że flame banner czesto sie pojawia chocby ze wzgledu na GGuardów (sam go mam) i w walce z takimi klockami 4+ ward powinien przechylić szalę (mam nadzieję )
5. możliwe że przesadziłem z ilośćią harpii, ale tak naprawdę nie wiem co dać w zamian (2x ridersów? ), nie znam jeszcze metagamingu i nie wiem na jak dużą ilość armii harpie nic nie będą robiły
6. jak uważacie - pozmieniać jakieś proporcje w liczebności unitów?
7. Beastlord nie ma mega powera w ataku, ale jest dosyć puszkowy (chociaż boje się Deatha), ma tylko S5 ale tak jak pisałem liczę na razora i boosty z beasta. Trochę obawiam się, że bsb za łatwo będzie ginął, ale zobaczymy
Proszę o opinie. Jak już napisałem nie znam metagamingu, więc gdybyście mogli napisać jakie armie są według Was naprawdę dobre przeciwko tej rozpie.
Pozdro
General; Heavy Armour; Shield
Ram Horn Helm [15.0] - dodatkowy atak za zdany save
Gnarled Hide [15.0] - 5+ scaly skin
Dawnstone [25.0] - reroll save
Crown of Command [35.0] - stubborn
Biting Blade [10.0] - "armour piercing"
1 Great Bray-Shaman @ 339.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Skull of Rarkos [60.0] - +1 do casta w szesciu calach
Chalice of Dark Rain [40.0] - one use only, - 1 to Hit strzelanie i na 4+ maszyny moga strzelac
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0] - obelisk+kazdy mag w 6" generuje PD
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 152.0 Pts
Shield; Battle Standard
Blackened Plate [20.0] - 2+ward na flame i 4+warda dla unitu
Ironcurse Icon [5.0] - 6+ ward od maszyn
Opal Amulet [15.0] - 4+ward na pierwsza rane
29+1 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
28+1 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
27+1 Ungor Herd @ 155.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1Halfhorn @ [6.0] Pts
24+1 Ungor Herd @ 140.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
29+1 Bestigor Herd @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2397.0
1. Nie ukrywam, że głównym 'mykiem' rozpy jest liczenie na Razora, który w bestiach jest dobry dzieki primal fury, oraz boostowanie klocków +1S+1T z beastlora (T5na piechocie to miły boościk). Stąd +2 PDki od małych ziomków przy herdstonie i +5 do casta dla Lorda (może warto bardziej zmieścić book of ashur kosztem chalice, ale to wyjdzie w testach). 3 magów to też już realna szansa na channeling który według mnie jest bardzo istotny przy euro.
2. Dodatkowo bardzo się nastawiłem na armie defensywne które mogłyby mnie krążkami zasypać (2 ambushe, 3 latajace scouty, chalice). Mam 3 wystawienia więc +1 do zaczynania powinienem mieć w większości wypadków.
3. Dzięki beastlordowi +bsb paniki mniej bolą. 4. Ward na flame da na wybranym unicie zwiększenie żywotności na salki i płonące maszyny dwarfickie + zauważyłem, że flame banner czesto sie pojawia chocby ze wzgledu na GGuardów (sam go mam) i w walce z takimi klockami 4+ ward powinien przechylić szalę (mam nadzieję )
5. możliwe że przesadziłem z ilośćią harpii, ale tak naprawdę nie wiem co dać w zamian (2x ridersów? ), nie znam jeszcze metagamingu i nie wiem na jak dużą ilość armii harpie nic nie będą robiły
6. jak uważacie - pozmieniać jakieś proporcje w liczebności unitów?
7. Beastlord nie ma mega powera w ataku, ale jest dosyć puszkowy (chociaż boje się Deatha), ma tylko S5 ale tak jak pisałem liczę na razora i boosty z beasta. Trochę obawiam się, że bsb za łatwo będzie ginął, ale zobaczymy
Proszę o opinie. Jak już napisałem nie znam metagamingu, więc gdybyście mogli napisać jakie armie są według Was naprawdę dobre przeciwko tej rozpie.
Pozdro
Nie lubie powerscrolla. Poza tym jest zbanowany na szczęscie od dzisiaj.
Figsów mi niewiele brakuje, ale chętnie zgłosze się popozyczac jak na turniej bede potrzebował
Głównie harpie bo jeszcze zadnych nie mam
BTW jak ktos je sprzedaje to kupie
Co do rozpy to kombinuje jeszcze zeby bestigorki miały +1 Ld sztandar, żeby lord 10 rozdawał (też pod kątem deatha oraz paniki z klopy khemri i hellki na 8 z rerollem co jest ryzykowne)
pozdro
Figsów mi niewiele brakuje, ale chętnie zgłosze się popozyczac jak na turniej bede potrzebował
Głównie harpie bo jeszcze zadnych nie mam
BTW jak ktos je sprzedaje to kupie
Co do rozpy to kombinuje jeszcze zeby bestigorki miały +1 Ld sztandar, żeby lord 10 rozdawał (też pod kątem deatha oraz paniki z klopy khemri i hellki na 8 z rerollem co jest ryzykowne)
pozdro
Strasznie to monotematyczne.
Zapewne skuteczne, jeżeli będzie/wejdzie Brzytwa (a będzie zwykle).
Ale nudne - klocek piechoty, klocek piechoty, klocek.... i magia.
Co do Harpii - przydadzą się. Notorycznie gram ostatnio na 3xFuriach i wciąż sa bardzo potrzebne do odginania szarż/blokowania kontr.
W praktyce zwykle się je traci, ale cóż - zwykle bardzo to się mimo wszystko opłaca.
Na pewno masz bardzo ciężko z piechotami z dużą siłą, które biją przed Tobą.
Bloodlettersi (30+Herald) czy White Lioni mielą Gory bez pudła.
Może czegoś nie widzę, ale w zasadzie nie zdobywasz punktów dopóki nie dojdziesz do wroga.
Co oznacza, że będziesz już dosyć daleko od Herstone'a zanim będziesz w walce.
A to oznacza wymóg rzucania Wildformów na 13+, co nie jest proste na 1lvl magach (trzeba brać aż 4 kości, żeby mieć pewność).
Dosyć bolą Cię też niszczarki czarów.
Tyle ode mnie. Na pewno dużo tu fajnych małych patentów na herosach i na deploy.
Ale trochę szkoda potencjału tego podręcznika. Ale to już wina jego autora.
Zapewne skuteczne, jeżeli będzie/wejdzie Brzytwa (a będzie zwykle).
Ale nudne - klocek piechoty, klocek piechoty, klocek.... i magia.
Co do Harpii - przydadzą się. Notorycznie gram ostatnio na 3xFuriach i wciąż sa bardzo potrzebne do odginania szarż/blokowania kontr.
W praktyce zwykle się je traci, ale cóż - zwykle bardzo to się mimo wszystko opłaca.
Na pewno masz bardzo ciężko z piechotami z dużą siłą, które biją przed Tobą.
Bloodlettersi (30+Herald) czy White Lioni mielą Gory bez pudła.
Może czegoś nie widzę, ale w zasadzie nie zdobywasz punktów dopóki nie dojdziesz do wroga.
Co oznacza, że będziesz już dosyć daleko od Herstone'a zanim będziesz w walce.
A to oznacza wymóg rzucania Wildformów na 13+, co nie jest proste na 1lvl magach (trzeba brać aż 4 kości, żeby mieć pewność).
Dosyć bolą Cię też niszczarki czarów.
Tyle ode mnie. Na pewno dużo tu fajnych małych patentów na herosach i na deploy.
Ale trochę szkoda potencjału tego podręcznika. Ale to już wina jego autora.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Dobrze podsumowałeś Armię BeastmanówJaceK pisze: Może czegoś nie widzę, ale w zasadzie nie zdobywasz punktów dopóki nie dojdziesz do wroga.
Z magią to prawda, z takich małych udogodnień to mam jeszcze -1 do trudnosci czarów z Beasta jak rzucam na swoją armię.
Do tego +1 do casta może się uda zdobyć i zawsze będzie troszkę łatwiej. Nie grałem tym jeszcze i nie wiem jak bardzo skomplikowane będzie ustawienie tego w korzystny magicznie sposób.
pozdro
Ja bym dał na dużego Book of Ashur + DS a na małego Chalice, a do tego zamiast bestigorów dał większy (40) klocek gorów - więcej ataków, bije wcześniej, a siła z brzytwy będzie ta sama. Problem z flamingiem - tu już kwestia pomachania w generale i BSBeku ale wtedy wychodzi już całkiem inna rozpa ^^ Powiem tylko, ze flaming na BSB daje o wiele więcej kombinacji, a jak coś ma zabić tego BSB to i tak go zabije
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
na 2400 tego nie zmieścisz szczególnie z ograniczeniami euro ( 450pkt. max na oddział ) oki zmieścisz ( 385 + 28 AHW + 20 banner + 10 muzyk = 443 ) ale brak chepiona toszkę boli, bo na nich można fajne itemki dać ( stone of spinte albo blackened plate )Klops pisze:ja uważam że harpie mają potencjał tylko za łatwo w tej edycji schodzą, sam o wiele bardziej wolę razorgory.
w najbliższym czasie będę testował 2 7 minosków z gorbullem i doombullem,bo jak dla mnie to jest najlepszy oddział w bestyjkach jest.
ale na 2800 często tak się wystawiam, chociaż ostatnio przekonałem się do bestigorów i innych małych krówek ( beastlord, centigory 5 )
harpie słabe w bestiach lepsze są razorgory zdecydowanie, te same pkt. ale twardsze i bardziej denerwujące bo można zdjąć magów takim jednym
edit:
troszkę brakuje BSB do tych gorów ( i większe oddziały ) z +1S ... puszczasz 0 z besti i masz gora 5S i 5T
w teorii maga zdejmują ale popatrzmy jakie mamy opcje
he-harpie nie dają rady bo zostaną zabite
we,de-duża szansa na panikę ze s&s a jak jest mniej niż 5 to statystycznie nie zabijamy
wampiry- nie ma opcji by zabić wampira to samo mamy z Wariorami, DC, Ogrami
W krasiach nie ma magów
zostaje nam TK,Imperium, szczury, bretonia, lizardmeni(slana nieźle trzymają) i orki (raczej gobliny niż orki).
a jak sobie pomyśleć że łatwo schodzą to robi masakra szczególnie jeśli wykorzystujemy scouta, a zabiś 2 harpie dla paniki nie jest tak trudno.
he-harpie nie dają rady bo zostaną zabite
we,de-duża szansa na panikę ze s&s a jak jest mniej niż 5 to statystycznie nie zabijamy
wampiry- nie ma opcji by zabić wampira to samo mamy z Wariorami, DC, Ogrami
W krasiach nie ma magów
zostaje nam TK,Imperium, szczury, bretonia, lizardmeni(slana nieźle trzymają) i orki (raczej gobliny niż orki).
a jak sobie pomyśleć że łatwo schodzą to robi masakra szczególnie jeśli wykorzystujemy scouta, a zabiś 2 harpie dla paniki nie jest tak trudno.
"he-harpie nie dają rady bo zostaną zabite" - Wyjatkowo merytoryczny argument... Co je tak strasznie skarci? Lucznicy? Chyba nie jest jakas wielka filozofia skitrac je za unitem...Klops pisze:w teorii maga zdejmują ale popatrzmy jakie mamy opcje
he-harpie nie dają rady bo zostaną zabite
we,de-duża szansa na panikę ze s&s a jak jest mniej niż 5 to statystycznie nie zabijamy
wampiry- nie ma opcji by zabić wampira to samo mamy z Wariorami, DC, Ogrami
W krasiach nie ma magów
zostaje nam TK,Imperium, szczury, bretonia, lizardmeni(slana nieźle trzymają) i orki (raczej gobliny niż orki).
a jak sobie pomyśleć że łatwo schodzą to robi masakra szczególnie jeśli wykorzystujemy scouta, a zabiś 2 harpie dla paniki nie jest tak trudno.
We/De - a co ty chcesz nimi szarzowac? Oprocz kamikadze w maga w lucznikach i ewentualnie szarzy w bolca, celow dla nich nie widze. Zreszta w ogole w pojedynkach z armiami opartymi na pestkach sa srednio grywalne.
"wampiry- nie ma opcji by zabić wampira to samo mamy z Wariorami, DC, Ogrami" - .......................... Odgiecie czegos to tez niewykonalna opcja?
Lataja, maja scout i skirmish. Sa niezastapione taktycznie, a jezeli wymagasz od nich, zeby zabijaly wampirzego generala, to coz...
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Ja bym wziął jednak raidersów oddział 5 kosztuje nędzne 30 pkt. bierzesz takie 2 - 3 oddziały i jak dobrze się ustawisz to odginasz nimi choosenów czy inne monstra (z GG może być gorzej bo można ją popychać). sami mają łuki więc mogą próbować coś zastrzelić.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...