Lizardmańskie Zimno - Euro
Lizardmańskie Zimno - Euro
Postanowiłem zrobić szybką rozpę lizaków i wyszło mi coś takiego. Niestety nie mieści się carnosaur z drugim Oldbloodem, nie zmieściłem też ważnych stedziów i salek, ale postanowiłem, że będzie na Zimniastych. Opiera się rozpa oczywiście na herosach i stubbornie, który przy odpowiednim ustawieniu herosów mogę mieć właściwie na całej armii. Herosi są dosyć twardzi i ciekaw jestem jak będzie im szło zabijanie wrogich klocków. Cohorty skinków nieźle nadążają za kawą i mają zabrać steadfasta przeciwnikowi w odpowiednim momencie. What you think? Jakie armie według Was są naprawdę dobre przeciwko temu bo to mnie najbardziej w sumie interesuje. Na mojego kochanego monster trucka przyjdzie czas wkrótce
1 Saurus Oldblood @ 277.0 Pts 1+ save z rerollem, 4+ ward, przeciwnik przerzuca wardy
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Oldblood @ 297.0 Pts 1+ save, wszystkie cavalry unity w 12 calach są stubborn
Great Weapon; Light Armour
Horn of Kygor [100.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 191.0 Pts 1+ save , 2+ward na pierwsza rane, poison i magic ataki, 2+ ward na flame
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts 1+ save, MR2, płonące ataki
Light Armour; Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 146.0 Pts 1+ save, enemy hero test Ld albo nie atakuje i autotrafiany
Great Weapon; Light Armour
Helm of Discord [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
29 Skinks @ 172.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
27 Skinks @ 162.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Cold One Cavalry @ 440.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem [25.0]
11 Cold One @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
1 Saurus Oldblood @ 277.0 Pts 1+ save z rerollem, 4+ ward, przeciwnik przerzuca wardy
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Oldblood @ 297.0 Pts 1+ save, wszystkie cavalry unity w 12 calach są stubborn
Great Weapon; Light Armour
Horn of Kygor [100.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 191.0 Pts 1+ save , 2+ward na pierwsza rane, poison i magic ataki, 2+ ward na flame
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts 1+ save, MR2, płonące ataki
Light Armour; Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 146.0 Pts 1+ save, enemy hero test Ld albo nie atakuje i autotrafiany
Great Weapon; Light Armour
Helm of Discord [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
29 Skinks @ 172.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
27 Skinks @ 162.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Cold One Cavalry @ 440.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem [25.0]
11 Cold One @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Masz tylko jeden oddział cold onów - zatem moze bardziej opłacałoby się wrzucić crown of command na tego oldblooda ? Rozumiem gdyby oddziałów kawy bylo kilka ale przy jednym? Rozumiem, ze mozesz dzięki hornowi stać z boku tym typkiem, ale jednak ten crown bardziej do mnie przemawia A za 70 pkt moze go ładnie dopakować, żeby miał jeszcze inne funkcje niż stubborn.
pzdr!
p.s. chyba, ze terki z racji, ze są 'flying cavalry' tez mają stubborna od horna to moze zamist jednych blowpipów podbić do 4ek do ew trzymania czegos ;>?
pzdr!
p.s. chyba, ze terki z racji, ze są 'flying cavalry' tez mają stubborna od horna to moze zamist jednych blowpipów podbić do 4ek do ew trzymania czegos ;>?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Z pewnością rozpa inna niż standard, nie wiem czy takie saurusy nie boją sie testów I za bardzo.
Poza tym o ile dobrze pamiętam można mieć tylko 3 takie same cory(?)
Czy taka antymagia nie jest za słaba? Ponoć ta edycja jest edycją klocków piechoty i przegiętej magii…
Poza tym o ile dobrze pamiętam można mieć tylko 3 takie same cory(?)
Czy taka antymagia nie jest za słaba? Ponoć ta edycja jest edycją klocków piechoty i przegiętej magii…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
IMO przerost herosów nad unitami. Masz tylko jeden oddział do trzymania tych herosów a to za mało. IMO lepszą funkcję stubborniarzy pełniły by stedzie.
Co jest dobre na to:
- wszystko co zdejmuje save, bolce, cannony
- gwardie z KB
- mocna magia, zwłaszcza death
Co jest dobre na to:
- wszystko co zdejmuje save, bolce, cannony
- gwardie z KB
- mocna magia, zwłaszcza death
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Przecież tu jest jeden oddział do walki. Nawet, jak nie uda się nic uczknąć magią czy strzelaniem, a w walce wręcz nic nie będzie się wstanie czuć na siłach, by rozwalić ten klocek kawalerii z herosami (a odnośnie posta u góry, akurat gwardia z KB nie przeżyje walki z tym- zakładając, że kawa ustawi się bardzo szeroko), wystarczy podrzucać śmieci, a wyczyścić resztę. W najgorszym wypadku widzę tu remis.
Crus magia i strzelanie Cie zje.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wszystko go zje, to rozpa chyba tylko dla fanu
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
A tak poważnie pomysł ze stubbornem BARDZO fajny, ale na pierwszy rzut oka za dużo punktów w herosach, a za mało punktów w Salkach. 3 stubborn oddziały IMO wystarczą, 5 herosów+kawa to już przydużo.
Jeden skirmish wywalam zeby legal był i dodaje cośtam
Założeniem tej rozpy w grze przeciwko armią bez cannonów/klop herosi mogą latać samopas i każdy jest oddzielnym oddziałem stubborn (przeciwko bolcom hard cover powinien wystarczyć).
Zdaje sobie sprawe że magia może mnie zjeść, ale teraz przeciwnik nie będzie podemnie dobierał sobie metala zawsze, który chyba jest najlepszy. A jak trafie na metal trudno, napieram kązdym herosem osobno na pełnej k... ,ewentualnie chowam goscia z hornem gdzieś. (można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach? wiem że LoS nie ma). Jak już ugrzęznę w jakichś combatach to czarować do mnie nie będzie można. Jednego scrolla mam a dalej trudno, ale nie sądzę żebym tracił wiecej niz jednego herosa na turę dzieki magii przecwinika.
Myślałem, że rozpa jest słaba, ale coraz bardziej się przekonuję
Chciałem wystawić rozpę bez Salek są przegięte
pozdro
Założeniem tej rozpy w grze przeciwko armią bez cannonów/klop herosi mogą latać samopas i każdy jest oddzielnym oddziałem stubborn (przeciwko bolcom hard cover powinien wystarczyć).
Zdaje sobie sprawe że magia może mnie zjeść, ale teraz przeciwnik nie będzie podemnie dobierał sobie metala zawsze, który chyba jest najlepszy. A jak trafie na metal trudno, napieram kązdym herosem osobno na pełnej k... ,ewentualnie chowam goscia z hornem gdzieś. (można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach? wiem że LoS nie ma). Jak już ugrzęznę w jakichś combatach to czarować do mnie nie będzie można. Jednego scrolla mam a dalej trudno, ale nie sądzę żebym tracił wiecej niz jednego herosa na turę dzieki magii przecwinika.
Myślałem, że rozpa jest słaba, ale coraz bardziej się przekonuję
Chciałem wystawić rozpę bez Salek są przegięte
pozdro
No nie wiem, wprawdzie na raz Cie nie ściągnie ale po 1W Ci będzie zabierał na turę. W tej edycji nie możesz się schować w oddziale innego rozmiaru całkowicie, każdy normalny shooting może pierwsze trafienie włożyć w twojego herosa zaś dopiero potem musi rozdać po 1 trafieniu w każdy inny model w oddziale żeby ponownie dać trafienie na herosa, to znaczy że bolce będą Cie normalnie z oddziału skinków wyciągałyCrusader pisze:Problem metala właśnie się rozwiązał za jeden skirmish wchodzi cohortaCibi pisze:Nie można go targetować normalnym strzelaniem.Crusader pisze:(można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach?
pozdro
Przejrzałem rulebooka, sprawa wygląda tak:
Jeśli character jest innego typu niż oddział (czyli np saurus na coldzie w skinkach) to 'controlling player', czyli jak rozumiem, właściciel tychże skinków/saurusa, musi rodzielić hity pomiędzy modele - przy czym musi każdemu przydzielić po jednym hicie, żeby móc przydzielić któremuś drugi and so on. Czyli dopóki dostaną mniej hitów, niż jest modeli w oddziale, to saurus zostanie nie ruszony. Czyli poniekąd rozwiązuje to sprawę i bolców, i metalu.
Jeśli character jest innego typu niż oddział (czyli np saurus na coldzie w skinkach) to 'controlling player', czyli jak rozumiem, właściciel tychże skinków/saurusa, musi rodzielić hity pomiędzy modele - przy czym musi każdemu przydzielić po jednym hicie, żeby móc przydzielić któremuś drugi and so on. Czyli dopóki dostaną mniej hitów, niż jest modeli w oddziale, to saurus zostanie nie ruszony. Czyli poniekąd rozwiązuje to sprawę i bolców, i metalu.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dokładnie. Kozioł został chyba przez kogoś zwałowany albo źle zrozumiał.