WoCh 2,4 euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

WoCh 2,4 euro

Post autor: Offspringman »

wersja wstępna. na pewno nie chcę dużego maga.

Lord Tzeentcha 365pkt
generał
chaos runesword
talisman of preservation
steam of corruption
tarcza
dysk

BSB Tzeentcha 230pkt
biting blade
ench. shield
golden eye
bloodcurling roar
dysk

Mag Tzeentcha 165pkt
lvl2
ds

Mag Nurgla 165pkt
lvl2
ds

22 Chaos Warriors Tzeentcha 442pkt
fcg
halabardy
blasted standard

22 Chaos Warriors Nurgla 447pktpkt
fcg
halabardy
banner of rage

30 maruderów Khorna 192pkt
sztandar, muzyk
gw

5 Maruderów Slaanesha 90pkt
2x włócznie
lekka zbroja

6 Chaos Knights Khorna 300pkt
sztandar, muzyk

2396pkt

co sądzicie?

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Warzywna lekko i nie legalna nie mozesz miec 2x DS:) bez lorda maga przeciwnik może nieźle pojechać cię magią... no i nie ma helupy:) Lorderm niewiele powalczysz z S6...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

nie mogę mieć 2x ds na jedny magu. coś przegapiłem?
co do magii, to jakoś dam radę.
akurat dużego czarodzieja nie chcę. zawsze preferowałem cc.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

w ogóle nie możesz mieć 2 scrolli, w tej edycji to item jak każdy inny z zakazem dublowania

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

aha. dobrze wiedzieć :)
w takim razie wypada scroll i wejdzie pewnie kilku maruderów.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

faktycznie rozpiska szału nie robi... możesz złożyć maga tęczy do CC i to nieźle mu wychodzi a przy okazji masz duże szanse na taksówkę i masz większa odporność na magię

ostatnio zastanawiałem się czy na euro pojawią się monster traki... DE ukrócili i na takie pkt. smoka nie będzie a mantysia nie koniecznie się opłaca, adbomka też tylko 1 się pojawi... i przyszedł do głowy pomysł jak za starych dobrych czasów...DO + shagoty ( tak 2 ) min. w corach najlepiej 40 maruderów Khorna GW, + zaryzykować DP magi kującego tęczy bo najbardziej odporny jest na shootingi i może coś zrobić nie tylko w CC... z herosów BSB dyskowiec i maga ( nawet 1 poziomu ) dla DS

polecam do przemyślenia :)

ps.: zamiast shaggotów mogły by się pojawić giganty slaanesha AeSyfy na tych mocarzach naprawdę dużo zmienia

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

jakos nigdy magii nie lubiłem, ale można przemyślec. najpier trzeba zagrać i ocenić.

shaggotha posiadam i od dawna korci mnie zagranie nim, ale jak na te punkty nie wymiata. DO nie posiadam.
DP był brany pod uwagę, ale przegral sromotnie.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Offspringman pisze: co sądzicie?
ja sądzę, że brak helki
grzechem jest grać bez niej

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

niestety nie posiadam.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Offspringman pisze:niestety nie posiadam.
ulep... czasu jeszcze sporo :)
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Helka ssie.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

swieta_barbara pisze:Helka ssie.
[-(

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

hmmm...
ok, pomyslę powaznie nad helką,

Wtedy z rozpy wypadają rycerze, maga nurgla odchudzamy z piętna i dajemy shadow lub death. maruderom zabieramy la i włócznie.
wchodzi helka i shrine tęczy(myslałem też nad dwoma spawnami slaanesha, ale on wydaje się lepszym pomysłem).

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Offspringman pisze: Wtedy z rozpy wypadają rycerze, maga nurgla odchudzamy z piętna i dajemy shadow lub death. maruderom zabieramy la i włócznie.
wchodzi helka i shrine tęczy(myslałem też nad dwoma spawnami slaanesha, ale on wydaje się lepszym pomysłem).
i robi się moja euro-rozpa :mrgreen:

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

po pierwszej bitwie.
DE(lord na pegazie nie do zabicia ze stubbornem, duża czarka, 2 kotły, 2x28 witchek, 2x10 kusz, 40 warriorów, dr, hydra).
w 1 turze hydra dostała fireballa na twarz, 3 rany, potem dobita z roara.
nurglowcy z frenzy spisali się świetnie. kroili wszystko jak trzeba :)
reszta moze być.
lord się spisał. maruderzy nie zdali frenzy i wpadli w witchki. cóż. dostali po tyłu i uciekli.
helena nic ciekawego, troszkę postrzelała, wbiła w witchki, które z brzytwą ją pokroiły.
ogólnie 12-8 dla mnie.
chyba nic nie będę zmieniał :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

skromny ten opis bitwy :wink:

czyli masz zamiast knightów helę i jakieś inne zmiany?

ps.: fajna ta rozpiska gracza DE 8)

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

rycerzy wyrzuciłem a z nurglity zdjąłem marka.
weszła hela. mag dostal lore of fire.

a opis skromny, bo i nie ma co opisywać :wink:
najlepsi nurglici, pomogli lordowi skroić klocek witchek, potem rozmontowali kociołek bsb i zatłukli oddział warriorów z czarodziejką.

ODPOWIEDZ