WoCh 2,4 euro
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
WoCh 2,4 euro
wersja wstępna. na pewno nie chcę dużego maga.
Lord Tzeentcha 365pkt
generał
chaos runesword
talisman of preservation
steam of corruption
tarcza
dysk
BSB Tzeentcha 230pkt
biting blade
ench. shield
golden eye
bloodcurling roar
dysk
Mag Tzeentcha 165pkt
lvl2
ds
Mag Nurgla 165pkt
lvl2
ds
22 Chaos Warriors Tzeentcha 442pkt
fcg
halabardy
blasted standard
22 Chaos Warriors Nurgla 447pktpkt
fcg
halabardy
banner of rage
30 maruderów Khorna 192pkt
sztandar, muzyk
gw
5 Maruderów Slaanesha 90pkt
2x włócznie
lekka zbroja
6 Chaos Knights Khorna 300pkt
sztandar, muzyk
2396pkt
co sądzicie?
Lord Tzeentcha 365pkt
generał
chaos runesword
talisman of preservation
steam of corruption
tarcza
dysk
BSB Tzeentcha 230pkt
biting blade
ench. shield
golden eye
bloodcurling roar
dysk
Mag Tzeentcha 165pkt
lvl2
ds
Mag Nurgla 165pkt
lvl2
ds
22 Chaos Warriors Tzeentcha 442pkt
fcg
halabardy
blasted standard
22 Chaos Warriors Nurgla 447pktpkt
fcg
halabardy
banner of rage
30 maruderów Khorna 192pkt
sztandar, muzyk
gw
5 Maruderów Slaanesha 90pkt
2x włócznie
lekka zbroja
6 Chaos Knights Khorna 300pkt
sztandar, muzyk
2396pkt
co sądzicie?
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
nie mogę mieć 2x ds na jedny magu. coś przegapiłem?
co do magii, to jakoś dam radę.
akurat dużego czarodzieja nie chcę. zawsze preferowałem cc.
co do magii, to jakoś dam radę.
akurat dużego czarodzieja nie chcę. zawsze preferowałem cc.
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
aha. dobrze wiedzieć
w takim razie wypada scroll i wejdzie pewnie kilku maruderów.
w takim razie wypada scroll i wejdzie pewnie kilku maruderów.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
faktycznie rozpiska szału nie robi... możesz złożyć maga tęczy do CC i to nieźle mu wychodzi a przy okazji masz duże szanse na taksówkę i masz większa odporność na magię
ostatnio zastanawiałem się czy na euro pojawią się monster traki... DE ukrócili i na takie pkt. smoka nie będzie a mantysia nie koniecznie się opłaca, adbomka też tylko 1 się pojawi... i przyszedł do głowy pomysł jak za starych dobrych czasów...DO + shagoty ( tak 2 ) min. w corach najlepiej 40 maruderów Khorna GW, + zaryzykować DP magi kującego tęczy bo najbardziej odporny jest na shootingi i może coś zrobić nie tylko w CC... z herosów BSB dyskowiec i maga ( nawet 1 poziomu ) dla DS
polecam do przemyślenia
ps.: zamiast shaggotów mogły by się pojawić giganty slaanesha AeSyfy na tych mocarzach naprawdę dużo zmienia
ostatnio zastanawiałem się czy na euro pojawią się monster traki... DE ukrócili i na takie pkt. smoka nie będzie a mantysia nie koniecznie się opłaca, adbomka też tylko 1 się pojawi... i przyszedł do głowy pomysł jak za starych dobrych czasów...DO + shagoty ( tak 2 ) min. w corach najlepiej 40 maruderów Khorna GW, + zaryzykować DP magi kującego tęczy bo najbardziej odporny jest na shootingi i może coś zrobić nie tylko w CC... z herosów BSB dyskowiec i maga ( nawet 1 poziomu ) dla DS
polecam do przemyślenia
ps.: zamiast shaggotów mogły by się pojawić giganty slaanesha AeSyfy na tych mocarzach naprawdę dużo zmienia
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
jakos nigdy magii nie lubiłem, ale można przemyślec. najpier trzeba zagrać i ocenić.
shaggotha posiadam i od dawna korci mnie zagranie nim, ale jak na te punkty nie wymiata. DO nie posiadam.
DP był brany pod uwagę, ale przegral sromotnie.
shaggotha posiadam i od dawna korci mnie zagranie nim, ale jak na te punkty nie wymiata. DO nie posiadam.
DP był brany pod uwagę, ale przegral sromotnie.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja sądzę, że brak helkiOffspringman pisze: co sądzicie?
grzechem jest grać bez niej
ulep... czasu jeszcze sporoOffspringman pisze:niestety nie posiadam.
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
hmmm...
ok, pomyslę powaznie nad helką,
Wtedy z rozpy wypadają rycerze, maga nurgla odchudzamy z piętna i dajemy shadow lub death. maruderom zabieramy la i włócznie.
wchodzi helka i shrine tęczy(myslałem też nad dwoma spawnami slaanesha, ale on wydaje się lepszym pomysłem).
ok, pomyslę powaznie nad helką,
Wtedy z rozpy wypadają rycerze, maga nurgla odchudzamy z piętna i dajemy shadow lub death. maruderom zabieramy la i włócznie.
wchodzi helka i shrine tęczy(myslałem też nad dwoma spawnami slaanesha, ale on wydaje się lepszym pomysłem).
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
i robi się moja euro-rozpaOffspringman pisze: Wtedy z rozpy wypadają rycerze, maga nurgla odchudzamy z piętna i dajemy shadow lub death. maruderom zabieramy la i włócznie.
wchodzi helka i shrine tęczy(myslałem też nad dwoma spawnami slaanesha, ale on wydaje się lepszym pomysłem).
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
po pierwszej bitwie.
DE(lord na pegazie nie do zabicia ze stubbornem, duża czarka, 2 kotły, 2x28 witchek, 2x10 kusz, 40 warriorów, dr, hydra).
w 1 turze hydra dostała fireballa na twarz, 3 rany, potem dobita z roara.
nurglowcy z frenzy spisali się świetnie. kroili wszystko jak trzeba
reszta moze być.
lord się spisał. maruderzy nie zdali frenzy i wpadli w witchki. cóż. dostali po tyłu i uciekli.
helena nic ciekawego, troszkę postrzelała, wbiła w witchki, które z brzytwą ją pokroiły.
ogólnie 12-8 dla mnie.
chyba nic nie będę zmieniał
DE(lord na pegazie nie do zabicia ze stubbornem, duża czarka, 2 kotły, 2x28 witchek, 2x10 kusz, 40 warriorów, dr, hydra).
w 1 turze hydra dostała fireballa na twarz, 3 rany, potem dobita z roara.
nurglowcy z frenzy spisali się świetnie. kroili wszystko jak trzeba
reszta moze być.
lord się spisał. maruderzy nie zdali frenzy i wpadli w witchki. cóż. dostali po tyłu i uciekli.
helena nic ciekawego, troszkę postrzelała, wbiła w witchki, które z brzytwą ją pokroiły.
ogólnie 12-8 dla mnie.
chyba nic nie będę zmieniał
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
rycerzy wyrzuciłem a z nurglity zdjąłem marka.
weszła hela. mag dostal lore of fire.
a opis skromny, bo i nie ma co opisywać
najlepsi nurglici, pomogli lordowi skroić klocek witchek, potem rozmontowali kociołek bsb i zatłukli oddział warriorów z czarodziejką.
weszła hela. mag dostal lore of fire.
a opis skromny, bo i nie ma co opisywać
najlepsi nurglici, pomogli lordowi skroić klocek witchek, potem rozmontowali kociołek bsb i zatłukli oddział warriorów z czarodziejką.