Pierwsza rozpa na jutrzejszy turniej ojro:
Runelord @ 368.0 Pts
Anvil of Doom; General; Shield
Spelleater Rune
BSB @ 155.0 Pts
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
30 Warriors @ 315.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
20 Thunderers @ 295.0 Pts
Standard; Musician
20 Quarrellers @ 275.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
29 Hammerers @ 416.0 Pts
Standard; Musician
Master Rune of Grugni
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2399.0
Jeśli thundzi się sprawdzą, zostaną, jesli nie, to pewnie wyskoczą z rozpy na rzecz golego inzyniera, kosztem pewnie niszczarki (-> DS ) i ktorejs runy z katap. Trza się trochę wziąć za tą edycję na poważnie
Dwarfy na Euro
jakieś dziwne te ogry...
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Prawie gołe kowadło to nie jest najlepszy pomysł, rozpa dość ciekawa ale wydaje mi się że masz słabo w walce i za dużo strzelania ci kusznicy w scoucie to by było coś
w 8ed troszkę skarlały, za to wyrosły im większe brody i dokupiły trochę ciężkiego sprzętuAsassello pisze:jakieś dziwne te ogry...
kowadło jeśli bedzie łatwo schodzić, to się trochę podpakuje, choc to nadal sporo ptk ktore mogą w kazdej chwili pojść się [napić ]. Do walki mam 2 klocuszki po 30 dwuraków + jeden strzelajacy z z dwurakami, co przy przcieciu innych armi nie wydaje mi się aż tak słabe A co do nadmiaru strzelania - w krasiach strzelania NIGDY za wiele Nad scoutem się pomyśliPrawie gołe kowadło to nie jest najlepszy pomysł, rozpa dość ciekawa ale wydaje mi się że masz słabo w walce i za dużo strzelania ci kusznicy w scoucie to by było coś
Rozpa sprawdziłaby się całkiem fajno gdyby nie ultrapech, którego nawet przeciwnicy mi współczuli, ilość misfireow, zaciec kowadła, ilosci zdawanych savów przez oponentów... masakra
(vs doch 3-17, vs DE 8-12, vs HE 0-20 )
Rozbicie na 2 oddziały - jak najbardziej tak , tak samo jak wrzucenie inkiego do zabezpieczenia katap
Jeśli chodzi o sprawdzenie się:
kowadło - niszczarka jest spoko, choć tylko raz udalo mi się zniszczyc czar , jakieś małe podpakowanie wytrzymalosciowe się przyda ( choćby +1save, rerool, ale nie wiecej ), szkoda tylko że ogolnie udało mi się rzucić na 3 bitwy tylko 5 razy bez zaciecia ( ofkoz nie obyło się bez kaboom w pierwszej turze z he..., stąd wynik... )
bsb - jak to bsb, trzymal co miał trzymać, aktulane zlozenie imo jest optymalne
kusznicy - spox, zostają
warriorzy - hm, niewiele udało im się zrobić, chwilowo zostają z uwagi na limit broni strzeleckich
thundzi - o dziwo całkiem całkiem, nerfienie BG, DE, trzymanie przez xx czasu fiendów... choć jako 2 oddziały byłyby chyba bardziej skuteczne
hamki - gdyby bylo można wystawić 40 na euro, wystawiłbym (tylko bez takich rzutów )
katapki - przerzedzały całkiem całkiem, dopóki sie nie zacinały i nie padały łupem tego czego inni nie potrafili ustrzelić
cannony - podstawa, bez zmian.
Ostatecznie - pewne zmiany będą, choć raczej kosmetyczne, sądzę że gdyby rzuty były choc trochę bardziej statystyczne byłoby o wieeele lepiej ( szczególnie z DE i HE )
(vs doch 3-17, vs DE 8-12, vs HE 0-20 )
Rozbicie na 2 oddziały - jak najbardziej tak , tak samo jak wrzucenie inkiego do zabezpieczenia katap
Jeśli chodzi o sprawdzenie się:
kowadło - niszczarka jest spoko, choć tylko raz udalo mi się zniszczyc czar , jakieś małe podpakowanie wytrzymalosciowe się przyda ( choćby +1save, rerool, ale nie wiecej ), szkoda tylko że ogolnie udało mi się rzucić na 3 bitwy tylko 5 razy bez zaciecia ( ofkoz nie obyło się bez kaboom w pierwszej turze z he..., stąd wynik... )
bsb - jak to bsb, trzymal co miał trzymać, aktulane zlozenie imo jest optymalne
kusznicy - spox, zostają
warriorzy - hm, niewiele udało im się zrobić, chwilowo zostają z uwagi na limit broni strzeleckich
thundzi - o dziwo całkiem całkiem, nerfienie BG, DE, trzymanie przez xx czasu fiendów... choć jako 2 oddziały byłyby chyba bardziej skuteczne
hamki - gdyby bylo można wystawić 40 na euro, wystawiłbym (tylko bez takich rzutów )
katapki - przerzedzały całkiem całkiem, dopóki sie nie zacinały i nie padały łupem tego czego inni nie potrafili ustrzelić
cannony - podstawa, bez zmian.
Ostatecznie - pewne zmiany będą, choć raczej kosmetyczne, sądzę że gdyby rzuty były choc trochę bardziej statystyczne byłoby o wieeele lepiej ( szczególnie z DE i HE )