Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Na bloodkinie lepiej wziac mieczyk always strike first za te same pkt. Po 1 masz magiczna bron = duchy ubijesz , po 2 slaba inicjatywa wiec sie przyda , a przy jakis krasiach czy innych slabych grzybach daje to dodatkowo re-rolla na hity
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak nie możesz dać wargora do ambushWylansowany pisze: a co by pasowalo do ambushu ? wgl to nie moge dac wargora do ambushu bo nie ma takowej zasady ?
niezły pomysłCAR2N pisze:Na bloodkinie lepiej wziac mieczyk always strike first za te same pkt. Po 1 masz magiczna bron = duchy ubijesz , po 2 slaba inicjatywa wiec sie przyda , a przy jakis krasiach czy innych slabych grzybach daje to dodatkowo re-rolla na hity
- Wylansowany
- Wałkarz
- Posty: 51
- Lokalizacja: Tarnów
Dając ASF-a dowódcy, nie przenosi się go na inne minoski, wiec jak to będzie wyglądalo ? Mimo wszystko będę atakował jako pierwszy całym oddziałem? (chyba, że się mylę)
A jak dajesz herosowi jakas magiczna bron to caly oddzial do ktorego wchodzi ma np +3A ? Nie ! Ale zaleta jest taka ,ze tym 1 championem majacym 4A w minoskach walisz pierwszy co sie nieraz przydaje , szczegolnie jak np wjada w Ciebie jakies spowalniacze typu 5 pieskow , wliczajac frenzy i impacty mozesz je zdjac takim championem w pojedynke zanim dojdzie do "normalnej" walki , o pojedynku z championem/herosem przeciwnika nie wspomne . Taki oddzial nawet 3 minoskow z championem asf jednak odstraszaWylansowany pisze:Dając ASF-a dowódcy, nie przenosi się go na inne minoski, wiec jak to będzie wyglądalo ? Mimo wszystko będę atakował jako pierwszy całym oddziałem? (chyba, że się mylę)
WFB playing since 1994
Obawiam się, że niestety to tak nie działa... przedmiot ma wyraźnie napisane, że attacks are made with I 10... więc przed dwellersami to nie chroni...
1 Beastlord @ 224.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Staff of Sorcery [40.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 140.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Tormentor Sword [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
1 Wargor @ 127.0 Pts
Shield
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Warrior Bane [5.0]
Pelt of the Shadowgave [45.0]
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
30 Bestigor Herd @ 402.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
To mój najnowszy pomysł... Lordowie i gość dający Warda od flamingów idą do Bestigorów, BSB i Gość z -1 do hita z shootinga + mały szaman do Gorów. W Ambush idą w zależnośći od przeciwnika Gory i Raidersi... mam tylko 5 deploymentów więc +1 do zaczynania zapewnione... Zastanawiam się nad lorami i albo będzie 2x beast albo Duży shadow i mały beast. BSB jest z deczka ważywny ale Gory z S4 już są niezłe. Zapomniałem będzie -1 bestigor a zamiast tego będzie banner z flaming atakami;)
1 Beastlord @ 224.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Staff of Sorcery [40.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 140.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Tormentor Sword [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
1 Wargor @ 127.0 Pts
Shield
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Warrior Bane [5.0]
Pelt of the Shadowgave [45.0]
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
30 Bestigor Herd @ 402.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
To mój najnowszy pomysł... Lordowie i gość dający Warda od flamingów idą do Bestigorów, BSB i Gość z -1 do hita z shootinga + mały szaman do Gorów. W Ambush idą w zależnośći od przeciwnika Gory i Raidersi... mam tylko 5 deploymentów więc +1 do zaczynania zapewnione... Zastanawiam się nad lorami i albo będzie 2x beast albo Duży shadow i mały beast. BSB jest z deczka ważywny ale Gory z S4 już są niezłe. Zapomniałem będzie -1 bestigor a zamiast tego będzie banner z flaming atakami;)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Ja tylko dodam, że herosi są strasznie miękcy...
Jeśli lord stoi w bestigorach to to czy on ma 5 inicjatywy i pierwszy walnie przed swoimi kolegami nie ma znaczenia - przynajmniej na wrogie oddziały... a zabezpieczenia nie ma żadnego. IMo 4+ward i dwurak plus ten hełm to optymalny skład ekonomiczny.
Masz lorda, który coś wytrzyma, klepnie....
Ten drugi wargor wojowniczy też może lepiej konkretniej go opancerzyć: ciężka zbroja, ecnhanted shield (3+save), plus skóra (1+save łącznie), kosztuje to ok 34 punktów i jeszcze na słomkę starczy.
Ogólnie rozpa taka zapychaczka. Śmieciowe jednostki które będą próbowały coś zrobić i jedynie bestigory cos poklepać ale... może jednak...
Jeśli lord stoi w bestigorach to to czy on ma 5 inicjatywy i pierwszy walnie przed swoimi kolegami nie ma znaczenia - przynajmniej na wrogie oddziały... a zabezpieczenia nie ma żadnego. IMo 4+ward i dwurak plus ten hełm to optymalny skład ekonomiczny.
Masz lorda, który coś wytrzyma, klepnie....
Ten drugi wargor wojowniczy też może lepiej konkretniej go opancerzyć: ciężka zbroja, ecnhanted shield (3+save), plus skóra (1+save łącznie), kosztuje to ok 34 punktów i jeszcze na słomkę starczy.
Ogólnie rozpa taka zapychaczka. Śmieciowe jednostki które będą próbowały coś zrobić i jedynie bestigory cos poklepać ale... może jednak...
1 * Great Bray-Shaman @ 329.0 Pts
Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
Stone of spite [25.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
1 Bray Shaman @ 162.0 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
1 Wargor @ 139.0 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Might [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 * Wargor @ 245.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Gouge-Tusks [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
37 Gor Herd @ 329.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow
27 Bestigor Herd @ 416.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2398.0
Great Shaman + General => Bestigory
Mały shami + BSB => Gory
Obaj shamani biora lore of beasts (sygnaturki) i plan jest taki by w walce oba klocki byly mocarne :
- bestigory S7/T5 , duzy shami 3A S5 z asf praktycznie z re-roll hitem , general 3A S6 , a co najwazniejsze jednostka ma sztandar robiacy terror
- gory S5/T5 , maly shami 2A S5/T5 z maska terroru , bsb 3A S6/T6 (+1A oraz AP z giftow)
To sa podane wartosci liczac ,ze sygnaturka +1S/1T wchodzi na kazdy oddzial od swego maga , dodatkowo licze ,ze duzy shami zalapie sie na czar dajac +3S/3A i wtedy zaleznie od
tego co sie dzieje mozna na 1 oddzial rzucic sygnaturke oraz savage beast of horrors na maga/wargora bedacego lub zamierzajacego wejsc w walke . Wtedy max mozliwy :
- duzy shami - 6A S7/8 z asf
- maly shami - 5A S7/8
- general - 6A S8/9
- bsb - 7A S8/9 (+1A , AP)
Tak wiec jak widac brak minobohaterow,czy jakis rare-stworow nie boli szczegolnie walczac z imprerium/bretonia gdzie mozna re-rollowac primal fury
Plan jest taki by 2 mocarne kloce szly w zaslonie powozikow i swiniakow (tzw mieso armatnie) , 1 ungorow moznaby sprobowac w ambushu lub w oslonie 2 klockow na wypadek jakiegos scoutingu przeciwnika .
Harpie w scoucie bylyby uzyte albo do przytrzymania jakiegos dzialka ,albo oddzialu w zaleznosci (ich strata tez wliczona) co przy dark chalicie powinno dac czas by "dojsc"
Ogolnie to 3 swiniaki i 4 chaos spawny moga rozproszyc uwage przeciwnika , tak samo jak i rydwany , jak sie je oleje to dojda i swoje zrobia , a jak nie to odwroca uwage od 2
niszczycielskich klocow.
Wada moze byc brak odpornych herosow , bo nie maja zbytnio ward save-a ,ale wg mnie wojne trzeba wygrac w miare szybko albo wcale , ciekawe czy taka rozpiska ma w ogole sens , jak myslicie ? Rozpiska moze nawet pasuje pod tak popularne ostatnio ejro
//edit poprawiony 1 DS na inny przedmiot i te charioty
Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
Stone of spite [25.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
1 Bray Shaman @ 162.0 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
1 Wargor @ 139.0 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Might [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 * Wargor @ 245.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Gouge-Tusks [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
37 Gor Herd @ 329.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow
27 Bestigor Herd @ 416.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2398.0
Great Shaman + General => Bestigory
Mały shami + BSB => Gory
Obaj shamani biora lore of beasts (sygnaturki) i plan jest taki by w walce oba klocki byly mocarne :
- bestigory S7/T5 , duzy shami 3A S5 z asf praktycznie z re-roll hitem , general 3A S6 , a co najwazniejsze jednostka ma sztandar robiacy terror
- gory S5/T5 , maly shami 2A S5/T5 z maska terroru , bsb 3A S6/T6 (+1A oraz AP z giftow)
To sa podane wartosci liczac ,ze sygnaturka +1S/1T wchodzi na kazdy oddzial od swego maga , dodatkowo licze ,ze duzy shami zalapie sie na czar dajac +3S/3A i wtedy zaleznie od
tego co sie dzieje mozna na 1 oddzial rzucic sygnaturke oraz savage beast of horrors na maga/wargora bedacego lub zamierzajacego wejsc w walke . Wtedy max mozliwy :
- duzy shami - 6A S7/8 z asf
- maly shami - 5A S7/8
- general - 6A S8/9
- bsb - 7A S8/9 (+1A , AP)
Tak wiec jak widac brak minobohaterow,czy jakis rare-stworow nie boli szczegolnie walczac z imprerium/bretonia gdzie mozna re-rollowac primal fury
Plan jest taki by 2 mocarne kloce szly w zaslonie powozikow i swiniakow (tzw mieso armatnie) , 1 ungorow moznaby sprobowac w ambushu lub w oslonie 2 klockow na wypadek jakiegos scoutingu przeciwnika .
Harpie w scoucie bylyby uzyte albo do przytrzymania jakiegos dzialka ,albo oddzialu w zaleznosci (ich strata tez wliczona) co przy dark chalicie powinno dac czas by "dojsc"
Ogolnie to 3 swiniaki i 4 chaos spawny moga rozproszyc uwage przeciwnika , tak samo jak i rydwany , jak sie je oleje to dojda i swoje zrobia , a jak nie to odwroca uwage od 2
niszczycielskich klocow.
Wada moze byc brak odpornych herosow , bo nie maja zbytnio ward save-a ,ale wg mnie wojne trzeba wygrac w miare szybko albo wcale , ciekawe czy taka rozpiska ma w ogole sens , jak myslicie ? Rozpiska moze nawet pasuje pod tak popularne ostatnio ejro
//edit poprawiony 1 DS na inny przedmiot i te charioty
Ostatnio zmieniony 3 sty 2011, o 19:56 przez CAR2N, łącznie zmieniany 1 raz.
WFB playing since 1994
NO wiec skoro pytasz to tak :
1 - pliiiis obrób rozpiske
2 - miecz na shamanie który ma 2 ręczne bronie ? .. wargor to samo
3 - Masz 2 scrolle
Uwagi ogólne .. średnio widze skutecznosć tego, dużo śmieci OK ale skuteczność reszty opiera sie o rzucenie sygnaturek ... jak sie nie uda będzie miękko.
1 - pliiiis obrób rozpiske
2 - miecz na shamanie który ma 2 ręczne bronie ? .. wargor to samo
3 - Masz 2 scrolle
Uwagi ogólne .. średnio widze skutecznosć tego, dużo śmieci OK ale skuteczność reszty opiera sie o rzucenie sygnaturek ... jak sie nie uda będzie miękko.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
proszę odrób rozpiskę bo miesza się w oczach... chodzi o tych załogantów rydwanów...
lord... spoko
herosi... też fajni ale po co BSB który ma za szybko nie padnąć AHW?
cory też ładnie złożone
speciale... możesz mieć tylko 2 takie same na euro chyba że coś się zmieniło
rare... wywal te spawny już lepszy 1 gigant za nie
masz dwa scrole...
edit
jak Dibo say
lord... spoko
herosi... też fajni ale po co BSB który ma za szybko nie padnąć AHW?
cory też ładnie złożone
speciale... możesz mieć tylko 2 takie same na euro chyba że coś się zmieniło
rare... wywal te spawny już lepszy 1 gigant za nie
masz dwa scrole...
edit
jak Dibo say
A od kiedy można brać magic weapon i drugą broń
Hmmm dwurak na Lordzie to może i dobry pomysł ale niestety potrzebuje magicznych ataków co by mnie eteryki za długo nie blokowały... Wiem, że pozostałych 2 herosów jest dość miękkich ale jeden ten z wardem na flamingi idzie do bestigorów i daje im warda a ten z -1 do strzelania i -2 do casta stara się chronić gory... tak się zastanawiam nad lorami 2x beast = 2x sygnaturka ale shadow jest też pożyteczny bo można albo T albo S obniżyć przeciwnikowi...Ja tylko dodam, że herosi są strasznie miękcy...
Jeśli lord stoi w bestigorach to to czy on ma 5 inicjatywy i pierwszy walnie przed swoimi kolegami nie ma znaczenia - przynajmniej na wrogie oddziały... a zabezpieczenia nie ma żadnego. IMo 4+ward i dwurak plus ten hełm to optymalny skład ekonomiczny.
Masz lorda, który coś wytrzyma, klepnie....
Ten drugi wargor wojowniczy też może lepiej konkretniej go opancerzyć: ciężka zbroja, ecnhanted shield (3+save), plus skóra (1+save łącznie), kosztuje to ok 34 punktów i jeszcze na słomkę starczy.
Ogólnie rozpa taka zapychaczka. Śmieciowe jednostki które będą próbowały coś zrobić i jedynie bestigory cos poklepać ale... może jednak...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Od zawsze o ile podczas walki uzywasz 2 broni lub tylko magicznej , co w tym zestawieniu shamiego zalezne jest np od primal fury testu oraz przeciwnika i jego inicjatywki naprzykladPrzemcio251 pisze:A od kiedy można brać magic weapon i drugą broń
Tak pomyslalem jeszcze ,ze jak cos 4 chaos spawny mozna zamienic na wiecej swiniakow lub na 2 slabe charioty + swiniak .
Pomysl na ta rozpiske mial byc 2 mega kloce + sporo spamu mocnego odwracajacego uwage oraz brak minoskow
WFB playing since 1994
Nie nie można ich łączyć a w kombacie musisz używać broni magicznej (wyjątek: lanca u herosów bretońskich).
Pomysł z asf-em na shamanie jest ciekawy ale raczej karkołomny... Czy przerzuty uzyskane w ten sposób są az tak ważne skoro masz primal fury ?
Pomysł z asf-em na shamanie jest ciekawy ale raczej karkołomny... Czy przerzuty uzyskane w ten sposób są az tak ważne skoro masz primal fury ?
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Tak jesli przeciwnik ma wyzsza inicjatywe ,a jak nizsza to tez nie zawsze primal fury "wejdzie" lub tez wziac mieczyk +1A za 20pkt Tylko tak jak pisalem shami moze byc zboostowany czarami + terror jedostki moze dac hit na 2+ z re-rollem oraz mozliwe ranienie na 2+ praktycznie bez normal save-a z uwagi na silke
Ogolnie nie kreca mnie schematyczne rozpiski tak jak np w woch-u , gdzie kazda jest praktycznie taka sama i grajacy nia praktycznie jest robotem , ktorego los zalezy od dobrych rzutow koscmi
Ogolnie nie kreca mnie schematyczne rozpiski tak jak np w woch-u , gdzie kazda jest praktycznie taka sama i grajacy nia praktycznie jest robotem , ktorego los zalezy od dobrych rzutow koscmi
WFB playing since 1994
Doomka mozna wyposazyc w magiczna heavy zbroje z wardem 4+ (oszczedzamy 7pkt w porownaniu do talizmanu + heavy zbroja) ,do tego np mieczyk asf i jeszcze zostaje 25pkt , do tego duzy shami 4lvl , z ds-em i zostaje 30pkt do limitu na 2400pkt.
Gorebulle w tym 1 bsb dadza rade spokojnie na limit ,wg uznania (patrz moja last rozpiska naprzyklad).
W sumie zastanawialem sie nad taka rozpiska ostatnio ~1000pkt w te 4 figurki pojdzie , trzeba tez liczyc kolo 400pkt za jakis klocek specialu i wiadomo 600pkt na core , czekam na jakas rozpiske taka jak zrobisz
Gorebulle w tym 1 bsb dadza rade spokojnie na limit ,wg uznania (patrz moja last rozpiska naprzyklad).
W sumie zastanawialem sie nad taka rozpiska ostatnio ~1000pkt w te 4 figurki pojdzie , trzeba tez liczyc kolo 400pkt za jakis klocek specialu i wiadomo 600pkt na core , czekam na jakas rozpiske taka jak zrobisz
WFB playing since 1994