Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: CAR2N »

Na bloodkinie lepiej wziac mieczyk always strike first za te same pkt. Po 1 masz magiczna bron = duchy ubijesz , po 2 slaba inicjatywa wiec sie przyda , a przy jakis krasiach czy innych slabych grzybach daje to dodatkowo re-rolla na hity
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Wylansowany pisze: a co by pasowalo do ambushu ? wgl to nie moge dac wargora do ambushu bo nie ma takowej zasady ?
tak nie możesz dać wargora do ambush
CAR2N pisze:Na bloodkinie lepiej wziac mieczyk always strike first za te same pkt. Po 1 masz magiczna bron = duchy ubijesz , po 2 slaba inicjatywa wiec sie przyda , a przy jakis krasiach czy innych slabych grzybach daje to dodatkowo re-rolla na hity
niezły pomysł

Awatar użytkownika
Wylansowany
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Wylansowany »

Dając ASF-a dowódcy, nie przenosi się go na inne minoski, wiec jak to będzie wyglądalo ? Mimo wszystko będę atakował jako pierwszy całym oddziałem? (chyba, że się mylę)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

lepiej dać za 15 mieczyk z 10 I bo wtedy cały oddział jest odporny na dwelersy bo zdajemy na najwyższym w oddziale czyli tylko na 6 giniemy

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wylansowany pisze:Dając ASF-a dowódcy, nie przenosi się go na inne minoski, wiec jak to będzie wyglądalo ? Mimo wszystko będę atakował jako pierwszy całym oddziałem? (chyba, że się mylę)
A jak dajesz herosowi jakas magiczna bron to caly oddzial do ktorego wchodzi ma np +3A ? Nie ! Ale zaleta jest taka ,ze tym 1 championem majacym 4A w minoskach walisz pierwszy co sie nieraz przydaje , szczegolnie jak np wjada w Ciebie jakies spowalniacze typu 5 pieskow , wliczajac frenzy i impacty mozesz je zdjac takim championem w pojedynke zanim dojdzie do "normalnej" walki , o pojedynku z championem/herosem przeciwnika nie wspomne . Taki oddzial nawet 3 minoskow z championem asf jednak odstrasza ;)
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Ale testy zdaje się na najwyższej I w oddziale podobnie masz z LD

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Klops pisze:Ale testy zdaje się na najwyższej I w oddziale podobnie masz z LD
Testy czego ? Czy moze przeszlismy na wfrp , gdzie sie inicjatywke testuje kto pierwszy atakuje :mrgreen: :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Obawiam się, że niestety to tak nie działa... przedmiot ma wyraźnie napisane, że attacks are made with I 10... więc przed dwellersami to nie chroni...

1 Beastlord @ 224.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Staff of Sorcery [40.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Bray Shaman @ 140.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Tormentor Sword [5.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

1 Wargor @ 127.0 Pts
Shield
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]

1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Warrior Bane [5.0]
Pelt of the Shadowgave [45.0]

29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician

30 Bestigor Herd @ 402.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

To mój najnowszy pomysł... Lordowie i gość dający Warda od flamingów idą do Bestigorów, BSB i Gość z -1 do hita z shootinga + mały szaman do Gorów. W Ambush idą w zależnośći od przeciwnika Gory i Raidersi... mam tylko 5 deploymentów więc +1 do zaczynania zapewnione... Zastanawiam się nad lorami i albo będzie 2x beast albo Duży shadow i mały beast. BSB jest z deczka ważywny ale Gory z S4 już są niezłe. Zapomniałem będzie -1 bestigor a zamiast tego będzie banner z flaming atakami;)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nawet fajna tylko po za bestigorami nie ma z bwiększego uudeżnia.. 4 odginaczki wystarczą w tej ed. szczegulnie u besti bo są dwarde ... razorgory.. a harpie trudno ustrzelić

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Ja tylko dodam, że herosi są strasznie miękcy...
Jeśli lord stoi w bestigorach to to czy on ma 5 inicjatywy i pierwszy walnie przed swoimi kolegami nie ma znaczenia - przynajmniej na wrogie oddziały... a zabezpieczenia nie ma żadnego. IMo 4+ward i dwurak plus ten hełm to optymalny skład ekonomiczny.
Masz lorda, który coś wytrzyma, klepnie....
Ten drugi wargor wojowniczy też może lepiej konkretniej go opancerzyć: ciężka zbroja, ecnhanted shield (3+save), plus skóra (1+save łącznie), kosztuje to ok 34 punktów i jeszcze na słomkę starczy.

Ogólnie rozpa taka zapychaczka. Śmieciowe jednostki które będą próbowały coś zrobić i jedynie bestigory cos poklepać ale... może jednak...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

1 * Great Bray-Shaman @ 329.0 Pts
Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
Stone of spite [25.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]

1 Bray Shaman @ 162.0 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]

1 Wargor @ 139.0 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Might [20.0]
Opal Amulet [15.0]

1 * Wargor @ 245.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Gouge-Tusks [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]

37 Gor Herd @ 329.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician

6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow

27 Bestigor Herd @ 416.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout

2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts

2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts


Models in Army: 92


Total Army Cost: 2398.0



Great Shaman + General => Bestigory
Mały shami + BSB => Gory

Obaj shamani biora lore of beasts (sygnaturki) i plan jest taki by w walce oba klocki byly mocarne :
- bestigory S7/T5 , duzy shami 3A S5 z asf praktycznie z re-roll hitem , general 3A S6 , a co najwazniejsze jednostka ma sztandar robiacy terror ;)
- gory S5/T5 , maly shami 2A S5/T5 z maska terroru , bsb 3A S6/T6 (+1A oraz AP z giftow)
To sa podane wartosci liczac ,ze sygnaturka +1S/1T wchodzi na kazdy oddzial od swego maga , dodatkowo licze ,ze duzy shami zalapie sie na czar dajac +3S/3A i wtedy zaleznie od

tego co sie dzieje mozna na 1 oddzial rzucic sygnaturke oraz savage beast of horrors na maga/wargora bedacego lub zamierzajacego wejsc w walke . Wtedy max mozliwy :
- duzy shami - 6A S7/8 z asf
- maly shami - 5A S7/8
- general - 6A S8/9
- bsb - 7A S8/9 (+1A , AP)
Tak wiec jak widac brak minobohaterow,czy jakis rare-stworow nie boli szczegolnie walczac z imprerium/bretonia gdzie mozna re-rollowac primal fury ;)
Plan jest taki by 2 mocarne kloce szly w zaslonie powozikow i swiniakow (tzw mieso armatnie) , 1 ungorow moznaby sprobowac w ambushu lub w oslonie 2 klockow na wypadek jakiegos scoutingu przeciwnika .
Harpie w scoucie bylyby uzyte albo do przytrzymania jakiegos dzialka ,albo oddzialu w zaleznosci (ich strata tez wliczona) co przy dark chalicie powinno dac czas by "dojsc" ;)
Ogolnie to 3 swiniaki i 4 chaos spawny moga rozproszyc uwage przeciwnika , tak samo jak i rydwany , jak sie je oleje to dojda i swoje zrobia , a jak nie to odwroca uwage od 2
niszczycielskich klocow.
Wada moze byc brak odpornych herosow , bo nie maja zbytnio ward save-a ,ale wg mnie wojne trzeba wygrac w miare szybko albo wcale , ciekawe czy taka rozpiska ma w ogole sens , jak myslicie ? Rozpiska moze nawet pasuje pod tak popularne ostatnio ejro :P


//edit poprawiony 1 DS na inny przedmiot i te charioty
Ostatnio zmieniony 3 sty 2011, o 19:56 przez CAR2N, łącznie zmieniany 1 raz.
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

NO wiec skoro pytasz to tak :
1 - pliiiis [-o< obrób rozpiske
2 - miecz na shamanie który ma 2 ręczne bronie ? .. wargor to samo :wink:
3 - Masz 2 scrolle

Uwagi ogólne .. średnio widze skutecznosć tego, dużo śmieci OK ale skuteczność reszty opiera sie o rzucenie sygnaturek ... jak sie nie uda będzie miękko.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

proszę odrób rozpiskę bo miesza się w oczach... chodzi o tych załogantów rydwanów... :roll:

lord... spoko
herosi... też fajni ale po co BSB który ma za szybko nie padnąć AHW?

cory też ładnie złożone

speciale... możesz mieć tylko 2 takie same na euro chyba że coś się zmieniło

rare... wywal te spawny już lepszy 1 gigant za nie

masz dwa scrole...

edit

jak Dibo say 8)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Hmm nie wiem skad mi sie wzial 2gi DS :oops: army builder jest chyba dla mnie za trudny bo nic tam nie widze #-o
Tak myslalem ,ze bedzie to padaka rozpiska niegrywalna :cry: :P
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A od kiedy można brać magic weapon i drugą broń :?:
Ja tylko dodam, że herosi są strasznie miękcy...
Jeśli lord stoi w bestigorach to to czy on ma 5 inicjatywy i pierwszy walnie przed swoimi kolegami nie ma znaczenia - przynajmniej na wrogie oddziały... a zabezpieczenia nie ma żadnego. IMo 4+ward i dwurak plus ten hełm to optymalny skład ekonomiczny.
Masz lorda, który coś wytrzyma, klepnie....
Ten drugi wargor wojowniczy też może lepiej konkretniej go opancerzyć: ciężka zbroja, ecnhanted shield (3+save), plus skóra (1+save łącznie), kosztuje to ok 34 punktów i jeszcze na słomkę starczy.

Ogólnie rozpa taka zapychaczka. Śmieciowe jednostki które będą próbowały coś zrobić i jedynie bestigory cos poklepać ale... może jednak...
Hmmm dwurak na Lordzie to może i dobry pomysł ale niestety potrzebuje magicznych ataków co by mnie eteryki za długo nie blokowały... Wiem, że pozostałych 2 herosów jest dość miękkich ale jeden ten z wardem na flamingi idzie do bestigorów i daje im warda a ten z -1 do strzelania i -2 do casta stara się chronić gory... tak się zastanawiam nad lorami 2x beast = 2x sygnaturka ale shadow jest też pożyteczny bo można albo T albo S obniżyć przeciwnikowi...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Przemcio251 pisze:A od kiedy można brać magic weapon i drugą broń :?:
Od zawsze o ile podczas walki uzywasz 2 broni lub tylko magicznej , co w tym zestawieniu shamiego zalezne jest np od primal fury testu oraz przeciwnika i jego inicjatywki naprzyklad :mrgreen:
Tak pomyslalem jeszcze ,ze jak cos 4 chaos spawny mozna zamienic na wiecej swiniakow lub na 2 slabe charioty + swiniak .
Pomysl na ta rozpiske mial byc 2 mega kloce + sporo spamu mocnego odwracajacego uwage oraz brak minoskow :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Nie nie można ich łączyć a w kombacie musisz :!: używać broni magicznej (wyjątek: lanca u herosów bretońskich).
Pomysł z asf-em na shamanie jest ciekawy ale raczej karkołomny... Czy przerzuty uzyskane w ten sposób są az tak ważne skoro masz primal fury ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Tak jesli przeciwnik ma wyzsza inicjatywe ,a jak nizsza to tez nie zawsze primal fury "wejdzie" lub tez wziac mieczyk +1A za 20pkt ;) Tylko tak jak pisalem shami moze byc zboostowany czarami + terror jedostki moze dac hit na 2+ z re-rollem oraz mozliwe ranienie na 2+ praktycznie bez normal save-a z uwagi na silke ;)
Ogolnie nie kreca mnie schematyczne rozpiski tak jak np w woch-u , gdzie kazda jest praktycznie taka sama i grajacy nia praktycznie jest robotem , ktorego los zalezy od dobrych rzutow koscmi :mrgreen:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Siema ma taką sprawe. Czy ktoś z was ma pomysł jak wpakować (w jakiś rozsądny pomysł) 2 Gorebulle, Doombulla i dużego shamana w rozpisce na 2400 - 2500 p ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Doomka mozna wyposazyc w magiczna heavy zbroje z wardem 4+ (oszczedzamy 7pkt w porownaniu do talizmanu + heavy zbroja) ,do tego np mieczyk asf i jeszcze zostaje 25pkt , do tego duzy shami 4lvl , z ds-em i zostaje 30pkt do limitu na 2400pkt.
Gorebulle w tym 1 bsb dadza rade spokojnie na limit ,wg uznania (patrz moja last rozpiska naprzyklad).
W sumie zastanawialem sie nad taka rozpiska ostatnio ~1000pkt w te 4 figurki pojdzie , trzeba tez liczyc kolo 400pkt za jakis klocek specialu i wiadomo 600pkt na core , czekam na jakas rozpiske taka jak zrobisz
WFB playing since 1994

ODPOWIEDZ