Szalone Teczowe Euro WoCe

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Szalone Teczowe Euro WoCe

Post autor: yedee »

Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Dragonhelm
Golden Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch

Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Sword of Swift Slaying
Charmed Shield
Opal Amulet
Ironcurse Icon
Barded Chaos Steed

24 Chaos Warriors of Tzeentch @ 447.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
War Banner

23 Chaos Warriors of Tzeentch @ 446.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Blasted Standard

22 Chaos Warriors of Tzeentch @ 435.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Razor Standard

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

6 Chaos Knights of Tzeentch @ 325.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage

Hellcannon @ 205.0 Pts

Models in Army: 93

Total Army Cost: 2394.0
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ciekawe w całej rozpisce że nie masz anie dużego maga ani lorda... może chociaż 1 maga więcej dla DS albo pupetta?

3 ładnie złożone klocki piechoty

piesy nawet są

i ostatnia tendencja kawaleria i hela

jedyne co bym zmienił to ściągnął frenzy z knihgtów i dał albo AP albo warbanner... bo strasznie mogą tą kawę wyrolować

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Razor i Warbanner sa juz wykorzystane - to po pierwsze. Po drugie kawaleria potrzebuje tych dodatkowych atakow, wiec frenzy musi zostac, mimo iz czesto faktycznie jest problemem.

Co do bohaterow - wlasnie takie jest zalozenie, zeby zminimalizowac punkty wlozone w herosow. Jedyne czego mi brakuje to 4+ do dispella, ale nie mozna miec wszytkiego. Osobiscie nie widze sensu w ladowaniu punktow w chaosnickich bohaterow, ktorzy sa cholernie drodzy - zamiast lorda wole miec spory oddzial warriorow.

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

No co jest? Nikt mi nic wiecej nie napisze? :D Az takie dobre/plewne ze wszystkim odebralo mowe? :mrgreen:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

plewne :mrgreen:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

No to juz cos. Rozwin mysl moze. :wink:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

a tak na serio całkiem niezłe klocki piechoty ale wywaliłbym kawe i coś podskubał i wrzucił 30-40 maruderów z flailami i khornem bo wiecej zrobia od 6 kawy
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

No wlasnie chcialbym miec cos bardziej mobilnego w rozpisce. m7 + swiftstride to juz cos. Zastanawiam sie nad powiekszeniem ich do 7+bsb kosztem kilku warriorow, ale chyba zostanie tak jak jest. Granie na samej piechocie z m4 jest niesamowicie nudne i plytkie taktycznie. Chetniej widzialbym nawet 2 oddzialy kawalerii, ale albo one albo 3x warriorzy.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

yedee pisze:No wlasnie chcialbym miec cos bardziej mobilnego w rozpisce. m7 + swiftstride to juz cos. Zastanawiam sie nad powiekszeniem ich do 7+bsb kosztem kilku warriorow, ale chyba zostanie tak jak jest. Granie na samej piechocie z m4 jest niesamowicie nudne i plytkie taktycznie. Chetniej widzialbym nawet 2 oddzialy kawalerii, ale albo one albo 3x warriorzy.
zaprzeczasz sam sobie chcesz mieć coś mobilnego... a dajesz im frenzy?

nie rozumiem zamysłu... aa w mej wypowiedzi chodziło o zamianę bannerów na oddziałach, niż na samym zmienieniu tam, mój błąd źle sformułowałem wypowiedź

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Frenzy nie wyklucza mobilnosci przeciez. #-o Co najwyzej nie daje mi calkowitej kontroli nad jednostka, ale jak juz pisalem kawaleria bez frenzy jest duzo slabsza, wiec trzeba sie z tym pogodzic.

Jesli frenzy na kawalerii w rzeczywistosci bedzie bardziej wada niz zaleta wtedy pomysle nad czyms innym. Chyba jedynie zamiana na warbanner wchodzi w gre, nic innego nie wydaje sie byc ciekawe. Jakiego zamyslu nie rozumiesz?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

mobilności i frenzy tego pomysłu nie rozumiem.. jak chcesz poprawić rypnięcie to walnij tam AP.. zawsze to konie też będą lepiej napierały i na bertke lepiej czy cokolwiek innego z SV 4+ a konie z 5+ SV ( czyli dużo jednostek )... po za tym 6 to mało 1 spadnie to nic ale jak 2 to już też słabo się robi

patrząc z perspektywy gracza bestii czy demonów, masz po pierwszej szarży na boku cokolwiek co być stracił frenzy i już coś może dodatkowo wpaść na pysk

warrior vs warrior to stawił bym się na przeciw i kto lepiej kulnie nic więcej... no chyba że bym miał więcej śmieci... może bym inaczej próbował, a tak nie ma to sensu

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

nie bardzo rozumiem ideę tęczowych warriorów z halabardami. To już nie lepiej bez marka? Aż tyle ten ward 6+ zmienia? Ew. nie lepiej khornowych z halabardami? Reszta wydaje się w porządku

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

emiel_regis pisze:nie bardzo rozumiem ideę tęczowych warriorów z halabardami. To już nie lepiej bez marka? Aż tyle ten ward 6+ zmienia? Ew. nie lepiej khornowych z halabardami? Reszta wydaje się w porządku
może kolega chciał zagrać Mono-Tzeenth :mrgreen:
Ale faktycznie, jeśli warriorzy tzeenthowi, to najlepiej z schieldami+blastingiem, a jeśli halabardy, to khorne, albo nurgiel z banner of rage

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

osobiście uważam że warriorów z blased tęczowych powinno się wystawiać z halabardami bo od strzelania nie zejdą a pierdolnięcie w CC też mają

warriorów bez blasteda tęczowych, wystawia się albo z tarczą i razor standarem ( jak to zrobił yedee ) albo z halabardami tylko że trzeba wykombinować herosa do nich z iron cruse icon

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Jak cos wpada od boku w oddzial rycerzy z ragem to jest szansa ze ustoje i sie zreformuje (jesli nie zginie bsb of kors). Wystarczy ze do kombatu dojedzie 2 rycerzy i BSB i powinni cos ubic albo przynajmniej od razu sie nie odbic.

Wszystko fajnie z tymi sztandarami, ale wszystkie sensowne juz zagospodarowalem - jest rage, razor, warbanner i blasted. Nie mam zbyt duzego wyboru - ironcurse tez juz jest w uzyciu.

Warriorzy khorna z halabardami mi sie nie sprawdzali, glownie przez frenzy i przymus overruna i gonienia - za latwo wystawiali sie flankami, ponad to Ld8 nawet z przerzutem (ktory w tej rozpisce jest watpliwy - bsb jedzie z kawaleria) to niewiele na testy frenzy. Ward na 6+ za 20(?) pts na oddzial to fajna opcja zeby uratowac paru wojownikow, glownym argumentem i tak ma byc ich ilosc - myslicie ze latwo bedzie to wszystko wystrzelac?

No i klimat teczy musi byc! :mrgreen:

ODPOWIEDZ