Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Dragonhelm
Golden Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Sword of Swift Slaying
Charmed Shield
Opal Amulet
Ironcurse Icon
Barded Chaos Steed
24 Chaos Warriors of Tzeentch @ 447.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
War Banner
23 Chaos Warriors of Tzeentch @ 446.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Blasted Standard
22 Chaos Warriors of Tzeentch @ 435.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Razor Standard
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 325.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage
Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2394.0
Szalone Teczowe Euro WoCe
Szalone Teczowe Euro WoCe
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ciekawe w całej rozpisce że nie masz anie dużego maga ani lorda... może chociaż 1 maga więcej dla DS albo pupetta?
3 ładnie złożone klocki piechoty
piesy nawet są
i ostatnia tendencja kawaleria i hela
jedyne co bym zmienił to ściągnął frenzy z knihgtów i dał albo AP albo warbanner... bo strasznie mogą tą kawę wyrolować
3 ładnie złożone klocki piechoty
piesy nawet są
i ostatnia tendencja kawaleria i hela
jedyne co bym zmienił to ściągnął frenzy z knihgtów i dał albo AP albo warbanner... bo strasznie mogą tą kawę wyrolować
Razor i Warbanner sa juz wykorzystane - to po pierwsze. Po drugie kawaleria potrzebuje tych dodatkowych atakow, wiec frenzy musi zostac, mimo iz czesto faktycznie jest problemem.
Co do bohaterow - wlasnie takie jest zalozenie, zeby zminimalizowac punkty wlozone w herosow. Jedyne czego mi brakuje to 4+ do dispella, ale nie mozna miec wszytkiego. Osobiscie nie widze sensu w ladowaniu punktow w chaosnickich bohaterow, ktorzy sa cholernie drodzy - zamiast lorda wole miec spory oddzial warriorow.
Co do bohaterow - wlasnie takie jest zalozenie, zeby zminimalizowac punkty wlozone w herosow. Jedyne czego mi brakuje to 4+ do dispella, ale nie mozna miec wszytkiego. Osobiscie nie widze sensu w ladowaniu punktow w chaosnickich bohaterow, ktorzy sa cholernie drodzy - zamiast lorda wole miec spory oddzial warriorow.
No wlasnie chcialbym miec cos bardziej mobilnego w rozpisce. m7 + swiftstride to juz cos. Zastanawiam sie nad powiekszeniem ich do 7+bsb kosztem kilku warriorow, ale chyba zostanie tak jak jest. Granie na samej piechocie z m4 jest niesamowicie nudne i plytkie taktycznie. Chetniej widzialbym nawet 2 oddzialy kawalerii, ale albo one albo 3x warriorzy.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zaprzeczasz sam sobie chcesz mieć coś mobilnego... a dajesz im frenzy?yedee pisze:No wlasnie chcialbym miec cos bardziej mobilnego w rozpisce. m7 + swiftstride to juz cos. Zastanawiam sie nad powiekszeniem ich do 7+bsb kosztem kilku warriorow, ale chyba zostanie tak jak jest. Granie na samej piechocie z m4 jest niesamowicie nudne i plytkie taktycznie. Chetniej widzialbym nawet 2 oddzialy kawalerii, ale albo one albo 3x warriorzy.
nie rozumiem zamysłu... aa w mej wypowiedzi chodziło o zamianę bannerów na oddziałach, niż na samym zmienieniu tam, mój błąd źle sformułowałem wypowiedź
Frenzy nie wyklucza mobilnosci przeciez. Co najwyzej nie daje mi calkowitej kontroli nad jednostka, ale jak juz pisalem kawaleria bez frenzy jest duzo slabsza, wiec trzeba sie z tym pogodzic.
Jesli frenzy na kawalerii w rzeczywistosci bedzie bardziej wada niz zaleta wtedy pomysle nad czyms innym. Chyba jedynie zamiana na warbanner wchodzi w gre, nic innego nie wydaje sie byc ciekawe. Jakiego zamyslu nie rozumiesz?
Jesli frenzy na kawalerii w rzeczywistosci bedzie bardziej wada niz zaleta wtedy pomysle nad czyms innym. Chyba jedynie zamiana na warbanner wchodzi w gre, nic innego nie wydaje sie byc ciekawe. Jakiego zamyslu nie rozumiesz?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mobilności i frenzy tego pomysłu nie rozumiem.. jak chcesz poprawić rypnięcie to walnij tam AP.. zawsze to konie też będą lepiej napierały i na bertke lepiej czy cokolwiek innego z SV 4+ a konie z 5+ SV ( czyli dużo jednostek )... po za tym 6 to mało 1 spadnie to nic ale jak 2 to już też słabo się robi
patrząc z perspektywy gracza bestii czy demonów, masz po pierwszej szarży na boku cokolwiek co być stracił frenzy i już coś może dodatkowo wpaść na pysk
warrior vs warrior to stawił bym się na przeciw i kto lepiej kulnie nic więcej... no chyba że bym miał więcej śmieci... może bym inaczej próbował, a tak nie ma to sensu
patrząc z perspektywy gracza bestii czy demonów, masz po pierwszej szarży na boku cokolwiek co być stracił frenzy i już coś może dodatkowo wpaść na pysk
warrior vs warrior to stawił bym się na przeciw i kto lepiej kulnie nic więcej... no chyba że bym miał więcej śmieci... może bym inaczej próbował, a tak nie ma to sensu
-
- Oszukista
- Posty: 837
nie bardzo rozumiem ideę tęczowych warriorów z halabardami. To już nie lepiej bez marka? Aż tyle ten ward 6+ zmienia? Ew. nie lepiej khornowych z halabardami? Reszta wydaje się w porządku
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
może kolega chciał zagrać Mono-Tzeenthemiel_regis pisze:nie bardzo rozumiem ideę tęczowych warriorów z halabardami. To już nie lepiej bez marka? Aż tyle ten ward 6+ zmienia? Ew. nie lepiej khornowych z halabardami? Reszta wydaje się w porządku
Ale faktycznie, jeśli warriorzy tzeenthowi, to najlepiej z schieldami+blastingiem, a jeśli halabardy, to khorne, albo nurgiel z banner of rage
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
osobiście uważam że warriorów z blased tęczowych powinno się wystawiać z halabardami bo od strzelania nie zejdą a pierdolnięcie w CC też mają
warriorów bez blasteda tęczowych, wystawia się albo z tarczą i razor standarem ( jak to zrobił yedee ) albo z halabardami tylko że trzeba wykombinować herosa do nich z iron cruse icon
warriorów bez blasteda tęczowych, wystawia się albo z tarczą i razor standarem ( jak to zrobił yedee ) albo z halabardami tylko że trzeba wykombinować herosa do nich z iron cruse icon
Jak cos wpada od boku w oddzial rycerzy z ragem to jest szansa ze ustoje i sie zreformuje (jesli nie zginie bsb of kors). Wystarczy ze do kombatu dojedzie 2 rycerzy i BSB i powinni cos ubic albo przynajmniej od razu sie nie odbic.
Wszystko fajnie z tymi sztandarami, ale wszystkie sensowne juz zagospodarowalem - jest rage, razor, warbanner i blasted. Nie mam zbyt duzego wyboru - ironcurse tez juz jest w uzyciu.
Warriorzy khorna z halabardami mi sie nie sprawdzali, glownie przez frenzy i przymus overruna i gonienia - za latwo wystawiali sie flankami, ponad to Ld8 nawet z przerzutem (ktory w tej rozpisce jest watpliwy - bsb jedzie z kawaleria) to niewiele na testy frenzy. Ward na 6+ za 20(?) pts na oddzial to fajna opcja zeby uratowac paru wojownikow, glownym argumentem i tak ma byc ich ilosc - myslicie ze latwo bedzie to wszystko wystrzelac?
No i klimat teczy musi byc!
Wszystko fajnie z tymi sztandarami, ale wszystkie sensowne juz zagospodarowalem - jest rage, razor, warbanner i blasted. Nie mam zbyt duzego wyboru - ironcurse tez juz jest w uzyciu.
Warriorzy khorna z halabardami mi sie nie sprawdzali, glownie przez frenzy i przymus overruna i gonienia - za latwo wystawiali sie flankami, ponad to Ld8 nawet z przerzutem (ktory w tej rozpisce jest watpliwy - bsb jedzie z kawaleria) to niewiele na testy frenzy. Ward na 6+ za 20(?) pts na oddzial to fajna opcja zeby uratowac paru wojownikow, glownym argumentem i tak ma byc ich ilosc - myslicie ze latwo bedzie to wszystko wystrzelac?
No i klimat teczy musi byc!