Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Re: Rozpiski

Post autor: Duke »

no tak musisz wlozyc lorda do tego oddzialu bo bedzie useless,wystarczy zdjecie 2 modeli i nie ma lookouta.Absoulutnie genialne kombo wymysliles 8) Ward 3+ nie równa się nieśmiertelność
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Duke pisze:no tak musisz wlozyc lorda do tego oddzialu bo bedzie useless,wystarczy zdjecie 2 modeli i nie ma lookouta.Absoulutnie genialne kombo wymysliles 8) Ward 3+ nie równa się nieśmiertelność
No to opowiedz mi czym niby VC mają zdejmować tych najtów i po co przy walce przeciwko VC potrzebny LoS ?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałowe
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jasiuuu pisze:rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałowe
To i tak lepsze niż sześciostrzałowiec ze ślepakami...

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

nie. lepiej mieć shotguna co wszystko rozjebie ^^
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Jasiuuu pisze:rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałowe
Grolshek pisze:To i tak lepsze niż sześciostrzałowiec ze ślepakami...
runepriest pisze:nie. lepiej mieć shotguna co wszystko rozjebie ^^
strzelanie jest dla słabych :twisted:

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Khumanor pisze:
Jasiuuu pisze:rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałowe
Grolshek pisze:To i tak lepsze niż sześciostrzałowiec ze ślepakami...
runepriest pisze:nie. lepiej mieć shotguna co wszystko rozjebie ^^
strzelanie jest dla słabych :twisted:

tylko minigun, panowie, tylko minigun :mrgreen:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Koniec spamowania bo moderatora wezwę !!!
8)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

koniec spamowania przejdźmy do konkretów,
jakim cudem twój lord chaosu zakłada do bitwy 2 hełmy ? jeden na drugi ? czy ma dwie głowy ?
to samo masz we wcześniejszej rospie : ] tylko z innymi czapkami
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jasiuuu pisze:koniec spamowania przejdźmy do konkretów,
jakim cudem twój lord chaosu zakłada do bitwy 2 hełmy ? jeden na drugi ? czy ma dwie głowy ?
to samo masz we wcześniejszej rospie : ] tylko z innymi czapkami
Bo to jest cała esencja battla. Można założyć 3 hełmy i zasady nawet nie mrugną... A lord wampirów dostaje mieczyk który napitala jak wściekły a pół kilometra dalej banda ghuli przygląda się pół sekundy i sama już tak umie...

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7593

Post autor: smiejagreg »

Ze im też ślepia nie wygniły i mogą tak z pól kilometra dojrzeć i jeszcze się nauczyć :wink: :evil: :wink:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Od wyjscia 8ed nie gralem zbyt duzo, ale jak tylko zobaczylem itemy dajace ward 4+ to odrazu pomyslalem o polaczeniu ich z tzeentchem :P Juz na 7ed gralem na 2-3 klepaczach tzeentcha z wardami 4/5+, ale to raczej w takich grach "4fun" :) teraz dyskowcy dostali kolejnego bonusa do warda i fajnie byloby to wykorzystac. Jestem po prau potyczkach wochem i taki oto zestaw mi sie uksztaltował:

1 Chaos Lord of Tzeentch @ 392.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 240.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 190.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 165.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

30 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion

29 Chaos Marauders of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Standard; Musician; Champion

5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes

5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes

5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes

22 Chaos Warriors of Tzeentch @ 442.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Blasted Standard [40.0]

22 Chaos Warriors of Khorne @ 427.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]


Models in Army: 118
Total Army Cost: 2496.0

Lord rzuca sie na klocki trzymając je na stubbornie i annihilując powoli.
BSB ma 2 opcje... albo pomaga lordowi, albo leci wraz z fastami na maszyny.
Magowie... tak wiem, Slaanesh... dziwne xD Pierwszy losuje czary mag z 2 czarami, nastepnie ten z 3 czarami. Plan jest taki, żeby mieć Ecstatic Seizures. Jeśli jednak plan nie wypali, mam mozliwosc rzucania czarów wroga i bounda :) Na poczatku magowie siedza w warriorach, potem w maruderach tzeentcha.
Wartosc bojowa chosenów i warriorów nie rozni sie az tak bardzo, wiec w mojej rozpie sa 2 klocki wrriorów.
maruderów khorna chyba nie musze objasniac :P
Jak sie podoba?

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

widze, że ta rozpiska to totalne dno ^^
zadnego komentarza? nawet do kontrowersyjnych magów Slaanesha :mrgreen: ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Rabsp pisze:widze, że ta rozpiska to totalne dno ^^
zadnego komentarza? nawet do kontrowersyjnych magów Slaanesha :mrgreen: ?
bez przesady do dna jeszcze daleko :P

a magowie slaanesh, są dość fajni 8) po za tym że są slaanesha :twisted:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

ogolnie lore slaanesha jest słabawy, jedynie ten szósty czar sie sprawdza, nawet lepiej niz dwellersi(niższy CV, lepszy zasięg, efekt praktycznie ten sam) :P
jeszcze jakies uwagi :D?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Rabsp pisze:ogolnie lore slaanesha jest słabawy, jedynie ten szósty czar sie sprawdza, nawet lepiej niz dwellersi(niższy CV, lepszy zasięg, efekt praktycznie ten sam) :P
jeszcze jakies uwagi :D?
tylko 6 fajna?

2 panika na obszarze 18" czy frenzy, na skaveny można slavami zablokować im całą armię ( pójdź tam )

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

takie pytanie... grał ktoś na 2 Shaggotah z ahw?
pomysl wydaje sie byc ciekawy na papierze i wraz z 2 klockami warriorów oraz 2 dyskowcami mogliby stanowic bardzo duze zagrozenie dla oddziałów wroga... wkońcu to niebagatelne 6A S6 To5 6Wo... fakt, koszt swoj maja :P ale mogliby sie sprawdzic jako wsparcie dla wariorów zeby szybciej cos przepchnąć :D?

Przypominam ze maszynami zajmą sie dyskowcy i 2 fasty :P

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Jako wsparcie Shaggothy mi się sprawdzają na 5000 pkt, tylko że ja mam jednego zwykłego Shaggotha, a drugi to jest Kholek - Specjalny Charakter Shaggothów. Trzeba tylko jak najszybciej wjechać do CC, wtedy ze słabszymi albo średniakami radzą sobie całkiem w pytkę nawet samodzielnie. Kholek jak już wpadnie w CC to po prostu zamiata wszystko co popadnie i nie ma mocnego na takiego kozaka. Niestety Kholek kosztuje aż 605 pkt ale frajda z grania tym Specjalem jest konkretna, szczególnie jak się ma zajebistą konwersję figurki :) Ja niedługo będę miał takiego zrobionego ze zwykłego Shaggotha. Tylko ja zwykłemu Shaggothowi daję GW, Kholek ma magiczny młot. No i są całkiem, całkiem do zdejmowania postaci wroga.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

wichrun
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Post autor: wichrun »

Witam
Szykuję się do bitwy z Bretą na 2k (ze 2-3 lance, klocki men-at-arms i łuczników, trebusz). Bez napinki, funowo. Uknułem coś takie:
Hero - shield, khorne, battle standard, razor - 200
Wulfrik - 185 (razem z marudami wyskakuje znienacka)

14 marud - flaile, fcg, slanesh - 100
15 warriors - tarcze, fcg, tzeentch - 285
15 warriors - add. hand w., fcg, khorne - 295
5 horsemen - spears, javelins, light armour, slaanesh - 90 (no wiem, trochę przepakowani)
5 warhounds - 30

5 knights - khorne - 230
5 knights - khorne - 230

hellcannon - 205
warshrine - tzeentch - 150

znośnie? (to będzie moja trzecia gra w battla, więc proszę o wyrozumiałość :D )

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

na bretke dwie bronie ręczne dajesz? daj halabardy albo GW

also daj dla hero jakiś mieczyk porządny i ward

marudy też zrób khorna

30pkt znajdziesz w faście
Obrazek
T

ODPOWIEDZ