Skaven 2400 Euro - mutacja na całego
Skaven 2400 Euro - mutacja na całego
Siedzę i kminię co ten nieszczęsny format pozwala mi wycisnąć z szczurków i w sumie to boli niestety ta ilość ograniczeń, szczególnie niemożność zdublowania dział. Rozpiska jest na turniej drużyn, mam szansę nie walczyć z największymi gunlinami. W każdym razie oto co wymysliłem:
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Ironcurse Icon [5.0]
The Foul Pendant [30.0]
1 Plague Furnace @ [150.0] Pts
1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
25 Plague Monks @ 217.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 197
Total Army Cost: 2394.0
Prawie żadne strzelanie, nie takie klocki slavów jak bym chciał (czyli nie ma 50 ciał w oddziale). Wszelkie podpowiedzi i oceny bedą mile widziane. Np. brakuje mi spików na abomce, ale nie wiem skąd wykroić 9 pkt.
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Ironcurse Icon [5.0]
The Foul Pendant [30.0]
1 Plague Furnace @ [150.0] Pts
1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
25 Plague Monks @ 217.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 197
Total Army Cost: 2394.0
Prawie żadne strzelanie, nie takie klocki slavów jak bym chciał (czyli nie ma 50 ciał w oddziale). Wszelkie podpowiedzi i oceny bedą mile widziane. Np. brakuje mi spików na abomce, ale nie wiem skąd wykroić 9 pkt.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, o 18:23 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Pytanie po co, i tak na stołach nie ma za dużo LT, a tylko na nie kółko się dobrze spisuje. Czemu miałoby to służyć?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Spajki muszą być, może wywalić championa z monków? Priest i tak jest dość twardy.
Skaven pisze:Noł fakin łej To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić
Wiem, że za mało monków, ale nie ma za co ich wstawić, chyba że masz jakiś pomysł ciekawy.
Dawno nie byłem na turnieju, ile armii tak naprawdę ma na stole 5 maszyn? Dwarfy i imperium? I ile takowych jest na turniejach?
W sumie to miałem napisać na początku: rozpiska jest na drużynówkę, czyli mam szansę nie zostać dostawionym do tych najbardziej niekorzystnych dla mnie matchupów.
Dawno nie byłem na turnieju, ile armii tak naprawdę ma na stole 5 maszyn? Dwarfy i imperium? I ile takowych jest na turniejach?
W sumie to miałem napisać na początku: rozpiska jest na drużynówkę, czyli mam szansę nie zostać dostawionym do tych najbardziej niekorzystnych dla mnie matchupów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Maszyny ktore moga zdjac furmanke maja tez: bratka, TK, O&G, Woch i inne Skaveny (plus imp i krasie), 6 armii:). Plus do tego we, he i lizaki moga ja zdjac zwyklym strzelaniem.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
Ale pamiętajcie, że ma też SB. Nawet jak będzie działał tylko jedną turę, powinno wystarczyć. A nawet jak zabije furmankę, zostają jeszcz abomka i dzwon, które też potrafią przywalić. Imo rozpiska ok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Wersja druga, poprawiona o kilka uwag z innych for, doszły spiki na abomce. W ogóle to jak widzicie szanse czegoś takiego z np. VC? Bo ponoć mam być pogromcą tej armii w drużynie
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Chieftain @ 70.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
The Foul Pendant [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Plague Furnace @ [150.0] Pts
39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
24 Plague Monks @ 210.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
Models in Army: 196
Total Army Cost: 2400.0
Dostałem też sugestię, żę brass orb powinien wylecieć, za niego wskakuje doomrocket, a inżynier-mag dostaje shadow magnet trinket, opinie?
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Chieftain @ 70.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
The Foul Pendant [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Plague Furnace @ [150.0] Pts
39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
24 Plague Monks @ 210.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
Models in Army: 196
Total Army Cost: 2400.0
Dostałem też sugestię, żę brass orb powinien wylecieć, za niego wskakuje doomrocket, a inżynier-mag dostaje shadow magnet trinket, opinie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wg mnie do pchania dzwonka lepsze są Clanraty, mają taki sam save jak Sverminy, ale dodatkowo mają parry save, a to potrafi czasem obrócić oblicze bitwy, 40 clanratów = 200 pkt, za te pozostałe możesz wrzucić jakiś weapon team, ewentualnie Koło Zagłady Fajnie, że wstawiłeś Furmankę, dwa klocki unbreakable powinny coś zdziałać. Co do Brass Orba, to mam mieszane uczucia, mi nigdy się nie spłacił, ale to już kwestia szczęścia
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Oczywiście że są lepsi, ale są dwa "ale" - mam teraz 25% w corach, czyli wymagane minimum, a do tego ktoś musi nieść SB. Monki mogące w jednej turze przejść 30 cali chciałbym jednak zostawić tak jak są A ten brass orb to faktycznie bardziej straszak, ale cholera wie co zrobić jak na stole pojawia się czołg czy hydra...
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Brass orba zostaw choćby dla czynnika psychologicznego. Imperialista nie będzie się pchał do przodu tankiem, widząc że masz orba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
A i klocki krasiów, templi i inne slaany zastanowią się dwa razy zanim się ruszą, wiadomo
To co, taki kombatowy rodzaj szczurków to w miarę ok?
To co, taki kombatowy rodzaj szczurków to w miarę ok?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Tak, jest ok. Zastanowiłbym się jeszcze, czy nie dać gutterów gołych. Jak grałem skavenami na strategu, to przeważnie nic tymi slingami i poisonami nie robili. Wiele sobie po nich obiecywałem, a okazało się, że zrobili niewiele (to znaczy zrobili sporo, ale poisony i slingi nie miały znaczenia, bo daliby radę zrobić to bez nich).
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
A to ciekawe, mnie jeszcze nigdy nie zawiedli jakoś bardzo, znaczy się wiadomo, czasem na 10 kości nie wypadnie żadna szóstka, ale dużo częściej jedną serią ściągam normalną, trzyosobową maszynę A poza tym, co byś chciał tu wpakować za te zaoszczędzone 80 pkt? Więcej monków?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
brass orb jest przydatny tylko na połowę armii a jak już rzucisz to ratuje cie tylko hit albo 2 na znoszeniu.
Furmanka kosztuje 300 punktów a jaj nie gniecie mimo wszystko.
Jeśli grasz gołym bsb to na niego wrzuć storm banner a na Stormverminów banner z flamingiem
Condenser tak niezbędny w poprzedniej edycji teraz już tak dobry nie jest, w ogóle pomyśl czy potrzebny Ci drugi mag poza Seerem
Furmanka kosztuje 300 punktów a jaj nie gniecie mimo wszystko.
Jeśli grasz gołym bsb to na niego wrzuć storm banner a na Stormverminów banner z flamingiem
Condenser tak niezbędny w poprzedniej edycji teraz już tak dobry nie jest, w ogóle pomyśl czy potrzebny Ci drugi mag poza Seerem
Oczywiście Lazur co do orba masz rację, ale mimo wszystko jakiś straszak być musi, nie ma u nas w armii zabawek, które byłyby pewniakiem na każdą armię. Stąd też mam w rozpisce i piec, który, chociaż, jak to napisałeś jaj nie gniecie, ale dodaje solidnego kopa monkom. No i przy brass orbie ratuje mnie też misfire jeśli stałem cal od celu
Jeśli wywalę stormbanner z stormów, to znowu mam problem limitu corów, teraz jest na styk 25%, musiałby dojść jakiś weapon team albo oddział clanratów, bo stormy już nie mogą być większe.
To z tym małym magiem to ciekawa propozycja, zastanowię się czy go nie wywalić, ale to po playtestach w najbliższym czasie. Condenser nie jest może najpotężniejszą zabawką, ale ten miły bonusik jest naprawdę spoko, to i tak nasz jedyny używaly arcane poza dispel scrollem.
W ogóle to proponujesz radykalne zmiany w rozpisce - uwalniasz 504 pkt w herosach (piec+elektryk+orbowiec), co w zamian chciałbyś wstawić? Rat ogry nie, jezzaile nie, może oddział czy dwa globków, dopakować mnichów trochę. A dalej? Doomwheel w tej edycji nie ma racji bytu. Censerzy z wiadomych względów to broń jednostrzałowa, a i to tylko w określonych okolicznościach. Zaproponuj coś, nie poprzestawaj na suchej krytyce
Jeśli wywalę stormbanner z stormów, to znowu mam problem limitu corów, teraz jest na styk 25%, musiałby dojść jakiś weapon team albo oddział clanratów, bo stormy już nie mogą być większe.
To z tym małym magiem to ciekawa propozycja, zastanowię się czy go nie wywalić, ale to po playtestach w najbliższym czasie. Condenser nie jest może najpotężniejszą zabawką, ale ten miły bonusik jest naprawdę spoko, to i tak nasz jedyny używaly arcane poza dispel scrollem.
W ogóle to proponujesz radykalne zmiany w rozpisce - uwalniasz 504 pkt w herosach (piec+elektryk+orbowiec), co w zamian chciałbyś wstawić? Rat ogry nie, jezzaile nie, może oddział czy dwa globków, dopakować mnichów trochę. A dalej? Doomwheel w tej edycji nie ma racji bytu. Censerzy z wiadomych względów to broń jednostrzałowa, a i to tylko w określonych okolicznościach. Zaproponuj coś, nie poprzestawaj na suchej krytyce
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
jeżeli miałbyś punkty co censerzy są świetnym wyborem - moim zdaniem nie ma tak wiele jednostek które mogą równie mocno przywalić w skavenach i jako support są idealni. No i dałbym też więcej monków bo może się okazać szybko że nie ma kto pchać tej furmanki.
Co do gutterów - skoro nie zamierzasz grać na gunline'y to może nie będziesz potrzebował tych poisonów - a za zaoszczędzone 80 punktów sporo monków wejdzie.
Co do gutterów - skoro nie zamierzasz grać na gunline'y to może nie będziesz potrzebował tych poisonów - a za zaoszczędzone 80 punktów sporo monków wejdzie.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Moje wrażenia z ostatniego turnieju. Skaveny nie mają żadnego koksiarskiego unity do walki wręcz. Monki mają toughnes ok, sporo ataków ale za małą siłę i nawet przerzuty hitów i zranień zbyt bardzo nie pomagają a jak przeciwnik ma jeszcze jakiś względny save to nie dają rady w ogóle. Stormvermini mają ok siłę, inicjatywę w miarę wysoką ale szybko umierają. Żaden Skaveński oddział nie ma podejścia do jakiegoś elitarnego oddziału innych armii.