Skaven 2400 Euro - mutacja na całego

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Skaven 2400 Euro - mutacja na całego

Post autor: Myth »

Siedzę i kminię co ten nieszczęsny format pozwala mi wycisnąć z szczurków i w sumie to boli niestety ta ilość ograniczeń, szczególnie niemożność zdublowania dział. Rozpiska jest na turniej drużyn, mam szansę nie walczyć z największymi gunlinami. W każdym razie oto co wymysliłem:

Unnamed2400 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]

1 Screaming Bell @ [200.0] Pts

1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard

1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Ironcurse Icon [5.0]
The Foul Pendant [30.0]

1 Plague Furnace @ [150.0] Pts

1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]

1 Fangleader @ [10.0] Pts

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

25 Plague Monks @ 217.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]

1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


Models in Army: 197


Total Army Cost: 2394.0

Prawie żadne strzelanie, nie takie klocki slavów jak bym chciał (czyli nie ma 50 ciał w oddziale). Wszelkie podpowiedzi i oceny bedą mile widziane. Np. brakuje mi spików na abomce, ale nie wiem skąd wykroić 9 pkt.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, o 18:23 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

EEE może wywal abomke i weź Kółko...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Pytanie po co, i tak na stołach nie ma za dużo LT, a tylko na nie kółko się dobrze spisuje. Czemu miałoby to służyć?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Spajki muszą być, może wywalić championa z monków? Priest i tak jest dość twardy.
Skaven pisze:Noł fakin łej :D To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza :D
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Za mało masz monków. Wywal furmankę bo 5 machin wystarczy żeby Ci ją szybko zdmuchnąć
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wiem, że za mało monków, ale nie ma za co ich wstawić, chyba że masz jakiś pomysł ciekawy.

Dawno nie byłem na turnieju, ile armii tak naprawdę ma na stole 5 maszyn? Dwarfy i imperium? I ile takowych jest na turniejach?

W sumie to miałem napisać na początku: rozpiska jest na drużynówkę, czyli mam szansę nie zostać dostawionym do tych najbardziej niekorzystnych dla mnie matchupów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

Maszyny ktore moga zdjac furmanke maja tez: bratka, TK, O&G, Woch i inne Skaveny (plus imp i krasie), 6 armii:). Plus do tego we, he i lizaki moga ja zdjac zwyklym strzelaniem.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

i poczytaj sobie zasady parowania na euro - twoje szanse na dostanie wygodnego parringu maleją:P
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ale pamiętajcie, że ma też SB. Nawet jak będzie działał tylko jedną turę, powinno wystarczyć. A nawet jak zabije furmankę, zostają jeszcz abomka i dzwon, które też potrafią przywalić. Imo rozpiska ok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wersja druga, poprawiona o kilka uwag z innych for, doszły spiki na abomce. W ogóle to jak widzicie szanse czegoś takiego z np. VC? Bo ponoć mam być pogromcą tej armii w drużynie :P :lol2:

Unnamed2400 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 495.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]

1 Screaming Bell @ [200.0] Pts

1 Chieftain @ 70.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard

1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

1 Plague Priest @ 289.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
The Foul Pendant [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Plague Furnace @ [150.0] Pts

39 Stormvermin @ 355.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]

1 Fangleader @ [10.0] Pts

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

24 Plague Monks @ 210.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Verminous Scurrying [10.0]

1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

Models in Army: 196


Total Army Cost: 2400.0

Dostałem też sugestię, żę brass orb powinien wylecieć, za niego wskakuje doomrocket, a inżynier-mag dostaje shadow magnet trinket, opinie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Wg mnie do pchania dzwonka lepsze są Clanraty, mają taki sam save jak Sverminy, ale dodatkowo mają parry save, a to potrafi czasem obrócić oblicze bitwy, 40 clanratów = 200 pkt, za te pozostałe możesz wrzucić jakiś weapon team, ewentualnie Koło Zagłady :) Fajnie, że wstawiłeś Furmankę, dwa klocki unbreakable powinny coś zdziałać. Co do Brass Orba, to mam mieszane uczucia, mi nigdy się nie spłacił, ale to już kwestia szczęścia :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Oczywiście że są lepsi, ale są dwa "ale" - mam teraz 25% w corach, czyli wymagane minimum, a do tego ktoś musi nieść SB. Monki mogące w jednej turze przejść 30 cali chciałbym jednak zostawić tak jak są ;-) A ten brass orb to faktycznie bardziej straszak, ale cholera wie co zrobić jak na stole pojawia się czołg czy hydra...
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Brass orba zostaw choćby dla czynnika psychologicznego. Imperialista nie będzie się pchał do przodu tankiem, widząc że masz orba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

A i klocki krasiów, templi i inne slaany zastanowią się dwa razy zanim się ruszą, wiadomo ;-)

To co, taki kombatowy rodzaj szczurków to w miarę ok? ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak, jest ok. Zastanowiłbym się jeszcze, czy nie dać gutterów gołych. Jak grałem skavenami na strategu, to przeważnie nic tymi slingami i poisonami nie robili. Wiele sobie po nich obiecywałem, a okazało się, że zrobili niewiele (to znaczy zrobili sporo, ale poisony i slingi nie miały znaczenia, bo daliby radę zrobić to bez nich).
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

A to ciekawe, mnie jeszcze nigdy nie zawiedli jakoś bardzo, znaczy się wiadomo, czasem na 10 kości nie wypadnie żadna szóstka, ale dużo częściej jedną serią ściągam normalną, trzyosobową maszynę ;-) A poza tym, co byś chciał tu wpakować za te zaoszczędzone 80 pkt? Więcej monków?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

brass orb jest przydatny tylko na połowę armii a jak już rzucisz to ratuje cie tylko hit albo 2 na znoszeniu.
Furmanka kosztuje 300 punktów a jaj nie gniecie mimo wszystko.
Jeśli grasz gołym bsb to na niego wrzuć storm banner a na Stormverminów banner z flamingiem
Condenser tak niezbędny w poprzedniej edycji teraz już tak dobry nie jest, w ogóle pomyśl czy potrzebny Ci drugi mag poza Seerem
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Oczywiście Lazur co do orba masz rację, ale mimo wszystko jakiś straszak być musi, nie ma u nas w armii zabawek, które byłyby pewniakiem na każdą armię. Stąd też mam w rozpisce i piec, który, chociaż, jak to napisałeś jaj nie gniecie, ale dodaje solidnego kopa monkom. No i przy brass orbie ratuje mnie też misfire jeśli stałem cal od celu ;-)

Jeśli wywalę stormbanner z stormów, to znowu mam problem limitu corów, teraz jest na styk 25%, musiałby dojść jakiś weapon team albo oddział clanratów, bo stormy już nie mogą być większe.

To z tym małym magiem to ciekawa propozycja, zastanowię się czy go nie wywalić, ale to po playtestach w najbliższym czasie. Condenser nie jest może najpotężniejszą zabawką, ale ten miły bonusik jest naprawdę spoko, to i tak nasz jedyny używaly arcane poza dispel scrollem.

W ogóle to proponujesz radykalne zmiany w rozpisce - uwalniasz 504 pkt w herosach (piec+elektryk+orbowiec), co w zamian chciałbyś wstawić? Rat ogry nie, jezzaile nie, może oddział czy dwa globków, dopakować mnichów trochę. A dalej? Doomwheel w tej edycji nie ma racji bytu. Censerzy z wiadomych względów to broń jednostrzałowa, a i to tylko w określonych okolicznościach. Zaproponuj coś, nie poprzestawaj na suchej krytyce ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jeżeli miałbyś punkty co censerzy są świetnym wyborem - moim zdaniem nie ma tak wiele jednostek które mogą równie mocno przywalić w skavenach i jako support są idealni. No i dałbym też więcej monków bo może się okazać szybko że nie ma kto pchać tej furmanki.

Co do gutterów - skoro nie zamierzasz grać na gunline'y to może nie będziesz potrzebował tych poisonów - a za zaoszczędzone 80 punktów sporo monków wejdzie.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Moje wrażenia z ostatniego turnieju. Skaveny nie mają żadnego koksiarskiego unity do walki wręcz. Monki mają toughnes ok, sporo ataków ale za małą siłę i nawet przerzuty hitów i zranień zbyt bardzo nie pomagają a jak przeciwnik ma jeszcze jakiś względny save to nie dają rady w ogóle. Stormvermini mają ok siłę, inicjatywę w miarę wysoką ale szybko umierają. Żaden Skaveński oddział nie ma podejścia do jakiegoś elitarnego oddziału innych armii.
Obrazek

ODPOWIEDZ