WoCh 2400 [eu]

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

WoCh 2400 [eu]

Post autor: Mortyr »

Warriors of Chaos - 2400 pts

LORDS/HEROES:
Sorcerer Lord MoT (Gen) - Disc [420]
Magic LvL 4
Dragonhelm, Talisman of Endurance, Infernal Puppet, Diabolic Splendour

Exalted Hero (BSB) - Chaos Steed [251]
Shield
Doom Totem, Soporific Musk

Exalted Hero MoT - Chaos Steed [199]
Great Weapon, Shield
Talisman of Preservation, Favor of the Gods

Chaos Sorcerer MoT [150]
Magic LvL 2
Charmed Shield, Ironcurse Icon

CORE:
20 Chaos Warriors MoK [418]
Standard, Musician, Halberds
Wailing Banner

33 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails

SPECIAL:
8 Chaos Knights MoT [405]
Standard, Musician
Banner of Rage

RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]

Hellcannon [205]


Models: 67 / Total cost: 2397

Lord idzie do Hellcannona, exalci do knightów, sork do warriorów. Główne założenie to wrzucenie Pandemonium i walenie z heleny po cięższych klocach, pozamiatanie reszty kawą i warriorami.
Zakładam, że większość rzeczy powinna uciec, jak dostanie z helki i będzie zdawać panikę na -3 Ld bez inspiracji od generała.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Dlaczego na -3 ? Kawaleria może dołączyć do monstera z handlersami ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, o 15:02 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Doom totem.

jestś pewien że lord na dysku może dołączyć do helki ? : >

fajna kawa
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

W zasadzie to nie jestem pewny :P Nie można dołączać herosów do obsługi? Musze obczaić w rb. Jakby co to -2 Ld też powinno działać tylko lorda trzeba bedzie zmienić.

Ah, tak wiem że poznajesz tą kawe ;] prawa autorskie nie były zastrzeżone, a bogowie świadkiem że woch nie ma za dużo dobrych złożeń w tej edycji i jeszcze z euro zasadami.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Wg mnie cienizna, nie masz totalnie czym się napierdzielać. 3 oddziały, w tym jeden to maruderzy, wg mnie niepotrzebnie tylu herosów. A nawet BSBka nie widze.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

nic nie może dołączać do helki, w tej edycji nawet do maszyn nie można, a do helki nigdy nie można było...

Imo trochę słabo i mało Cie....
Jedna helka jest zbyt losowa żeby opierać na niej taktykę, 50 pkt za terror zbędny prawie na wojownikach podobnie.

Lepiej wywalić nieco herosów i zmieścić jeszcze 20 warriorow, nie masz żadnej odpowiedzi na VC, brak flamingow... no i ironcurse icon obowiazkowo na oddziale rycerzy
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

do monster & handlers można ... ale do ubrekeble nie :roll:

więc lipa... :mrgreen:

jedynie można poprawić tą rozpę o zmienienie:

marku na dużym magu na slaanesha by miał obszarową panikę na -2LD

dodatkowo można zaryzykować by mały mag miał deatha z spell familiarem żeby częściej trafiał na -3LD

kawalerię bym zamienił na chosenów.. jak już masz banner z terrorem można pomyśleć na kombinacją warda na 3+, jest Cię malutko a to by znacznie poprawiło przeżywalność ziomków w tej armii

i już powiano działać nieźle 8)

ps.: Durin widziałeś w WoCh jakieś FA?

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Kawa zostaje, bo za chosenów mam tylko proxy ze zwykłych warriorow, a najci się kurzą na półce ciągle.
W sumie rozpa umarła skoro nie można dołączyć nic do helki ;/ ale jeszcze coś takiego:

Warriors of Chaos - 2400 pts

LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoK (Gen) - Chaos Steed [394]
Shield
Giant Blade, Dawnstone, The Other Trickster's Shard, Diabolic Splendour

Exalted Hero MoT (BSB) [225]
Shield
Doom Totem

Exalted Hero MoK - Chaos Steed [211]
Sword of Strife, Charmed Shield, Favour of the Gods, Soporific Musk

Chaos Sorcerer MoT [160]
Magic LvL 2
Ironcurse Icon, Spell Familiar

CORE:
20 Chaos Warriors MoT [413]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage

35 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails

SPECIAL:
8 Chaos Knights MoK [430]
Standard, Musician
Wailing Banner

RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]

Hellcannon [205]


Models: 69 / Total cost: 2397

Ciągle liczę na pandemonium (nawet na ifce), kawa ma przeganiać na terrorze + pandemonium + splendour + totem.
Aha, wiem że to może wyglądać warzywnie, ale chciałem zbudować coś opartego na panice i łamaniu lidery. :mrgreen:
Przeciw VC oczywiście upada -.-'
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie podoba mi się ta rozpa.. 0 anty magii ... pademonium jest ripem więc kolo zacznie od 2 kostek na ripa a potem jazda... mało opłacalne.. 2 kostki mniej to nie wiele... rzucenie plewnego czaru...

to jest na euro więc teamowa zabawa... więc na VC Cię nie wystawią tylko na SKV czy inne nie ITP

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Warriors of Chaos - 2400 pts

LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoT (Gen) - Disc of Tzeentch [390]
Shield
Ogre Blade, Talisman of Preservation, The Other Trickster's Shard, Word of Agony

Exalted Hero MoT (BSB) - Chaos Steed [216]
Shield
Sword of Might, Talisman of Endurance

Chaos Sorcerer MoN [205]
Magic LvL 2
Enchanted Shield, Ironcurse Icon, Dispel Scroll, Conjoined Homunculus

CORE:
22 Chaos Warriors MoT [447]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage

35 Chaos Marauders MoK [217]
Standard, Musician, Flails

5 Marauder Horsemen MoK [116]
Musician, Light Armours, Flails

SPECIAL:
9 Chaos Knights MoT [450]
Standard, Musician
Blasted Standard

RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]

Hellcannon [205]


Models: 76 / Total cost: 2399

No dobra, mam nadzieję że ta rozpa to już nie jest fail ^^
Lord klepacz na dysku lata sobie samotnie, bsb do knightów, magik do warriorów - może ich nie wysadzi.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

1.lordowi zamiast ogre blejda dajl lepiej GW, jak chcesz 7s, starczy ci jeszcze na jakiegoś dragonhelma/stubborna
2.na marasach konnych imo lepiej mieć jednak slanesha
3.imo na marasach pieszych GW>flail

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

1. Zastanawiam się, pewnie zmienię i wsadzę crown of command chociaż jak zwykle przy mortalach szkoda tej wysokiej ini ;d
2. Używam Khorna żeby chłopcy coś zdziałali w walce. Jakoś prawie nigdy nie uciekają dzięki Will of Chaos.
3. Jak dla mnie zawsze flail > gw bo gw nidgy mi się nie spłaciło w hordzie.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Khornici też Ci nie uciekną, ale być może będą musieli wszarżować, a czasem lepiej ich użyć inaczej

ODPOWIEDZ